Bebeğinizin banyosu ve uyku pozisyonu nasıl? Bebeğinize yastık kullanıyor musunuz?

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve hiliba tarafından 4 Ocak 2010 başlatılmıştır.

    4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  1. hiliba

    hiliba Guest

    CADIARZUselam kızlar.
    kaç güne bir banyo yaptırıyorsunuz ?
    ve uyku pozisyonu nasıl?
    uyurken yatarken yastık kullanıyor musunuz ?
    ben hafta da bir yıkıyorum.havalar soğuk oldugu için hasta etmek istemiyorum.
    uyku pozisyonu ise sırt üstü yatıyor.yastık kullanmıyorum.
     
  2. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  3. jade_06

    jade_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben 2 güne 1 yıkıyorum doktor havalar soguk oldugu çin 2 güne bir yıka dedi.
    sağ veya sola dondurerek yatırıyorum yastıkta kullanmıyorum kayıyo battanıyenni altına sokuyo kafasını
     
  4. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  5. hiliba

    hiliba Guest

    2 güne bir.bu fazla değil mi.çok korkuyorum hasta olur diye.acaba ben mi çok bekletiyorum hafta da bir yıkıyorum
     
  6. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  7. jade_06

    jade_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bana doktor gelişimi için sık yıkaman iyi dedi.yaz olsaydı hergun yıka derdim havalr serin ankaradayız dedi 2 güne 1 yıka dedi oturdugumuz odada elektrıklı sobayıda acıp yıkıyorum eşimle sonrada giyinene kadar saç kurutma makınasıyla süreklı ısıtıyoruz yanı üşümesine fırsat vermıyorum banyodan sonrada mutlaka uyumasa bile beşiğine koyuyorum sallıyorum yanı içeri dısarı gezdırmıyorum.ben bu hafta ası oldugu için 1 hafta yıkamadım kızım bide cok kusuyo.çk kırlendı bir haftada dun yıkadım resmne beyazlastı kız:KK70:
     
  8. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  9. askbuya

    askbuya oğlum benim sçs Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ya cnm ben 1 gün yıkayım 1 gün yıkamıyodum ama dediğin gibi havalrs oğumaya başladı 5 günde 4 günde bir yıkmayamay başladm ve suyu çok seven oğlum artık suyu hiç sevmyor değişk bişi gelio galba ona eskden alışmştı şimdi ara vernce kötü oldu çığlıklar içinde banyo yapıosss:KK43:((
     
  10. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  11. DoraGizem

    DoraGizem DORApaşanınANNESİ Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    5.971
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    aaaaaaa kızzlarr yıkayınn minnoşlarıı yaaa zatenbebek olduğu için evleriniz sıcak değilmi yahuu sıcakk bişicik olmaz allahın izniyle gelişiminde yıkanmanın çok büyük rolü var dr öle demiştii ve ben doranın uyku düzenini banyoyla oturttuğuma inanıyorum

    benim bıcır düz yatıyo kusuyo diye ben yan yatırıyom uykuda olsa bile uyanıyo illa düz yatacak beyfendi

    yastıktaa incek yastıkla yatıyo varlığı yokluğu bir ...
     
  12. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  13. fikirdelisi

    fikirdelisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2008
    Mesajlar:
    4.435
    Beğenildi:
    374
    Ödül Puanları:
    153
    kizlar gecen gun bi tv programinda bir prof.bebekleri cok fazla yikamayin.ciltlerini kurutur egzama yaparsiniz dedi.yazin gun asiri, kisin 3 gunde 1 yikayabilirsiniz dedi.biz havalar soguk die 3 gunde 1 yikioruz
     
  14. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  15. selina79

    selina79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.489
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben yastık kullanmıyorum. yan yatırma yastıgında yan yatırıyorum ama istedigi zaman sürt üstü döniyor artık.

    banyoda haftada iki kere yaptırıyorum. kızımın bacaklarında alerjik egzama var soyuluor cildi. ondan fazla yıkamak istemiyorum simdilik
     
  16. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  17. seldus

    seldus ♥ ♥ küçük paşam ♥ ♥ Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.982
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben de 1 ay öncesine kadar hergün yıkıyordum ama artık 3 güne bir yıkıyorum..diğer günler normal temizliğini yapıyorum nemli tülbentle siliyorum bogazının altını yüzünü falan misss olsun tosunum diye:)))opuyorumnanaktan benimki düz yatmayı hiç sevmiyor yatar yatmaz kafa hemen yana cevrilir eller birbirne bağlanır emzik istenir yalanarak emzik de gelince agza hoooop gözler kayar işte tatlı bi uyku:))))

    yaztık kullanıyorum ama coook ince bi yaztık adı var kendi yok yani:)))
     
  18. 4 Ocak 2010
    Konu Sahibi : hiliba
  19. ELALI

    ELALI biriciğim, canım kızım... Üye

    Katılım:
    12 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.032
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    bende havalar soğumaya başladığından buyana haftada bir kez yıkıyorum, oda çığlık çığlığa zaten...
    hergün siliyorum ama silerken bile yaygarayı basıyo...
    yaklaşık 15gündür ipince bi yastık var uyku setinin onu koyuyorum başının altına ama dümdüz oda pek bi etkisi yok, yatırırken sağ yada sola yatırıyorum ama kendisi sırt üstü çevriliyo ve öle yatmayı seviyo kafasının arkası düzleşir diye tırsmıyo değilim :KK43:(
    artık kalın yastık koyucam kafasının altına kendimden pay biçiyorum dümdüz yatamıyorum oda sanki uyurken arada tıkanıyo gibi sırtüstü yattığı için...