bebeğinizin karnınızda canlandığını ilk nezaman hissettiniz??bende bi sorun mu var:(

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve demethn tarafından 16 Mart 2009 başlatılmıştır.

    16 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  1. demethn

    demethn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar ilk ne zaman hissettiniz bebeğin hareketlerini :KK46: ben şuan 13.haftanın içerisindeyim ama hiç bişi hissedemiyorum galiba :uhm: yada hissediyorumda ben mi anlayamıyorum kafam acayip karışık uffff ya çok tembel bebişim yada ben algılayamıyorum:çok üzgünüm:lütfen biri bişi sölesin :KK43:
     
  2. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  3. kleshtina

    kleshtina Bir kedim bile yook... Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2009
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım henüz erken okuduğum araştırdığım kadarıyla 18.19.haftalarda anlaşılırmış oda ilk gebelikler için 2.gebelikler için bu hafta 14 15 olabiliyormuş ..
     
  4. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  5. tazefasulye

    tazefasulye Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.113
    Beğenildi:
    124
    Ödül Puanları:
    163
    Son 1 haftadır çok net hissediyorum. Ondan önceki hafta çok çok az, seğirme şeklinde oluyordu. Daha erken yani hissetmen için..
     
  6. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  7. ayxsxegxuxl34

    ayxsxegxuxl34 kuzucuklarım:) Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    bencede çok erken daha 5hafta beklemen gerek ben ilk çocuğumu 20.haftadan sonra hissetmiştim ikinciyide 18.haftalıkken hissettim. he bide erkek bebek daha erken hissediiliyo kız geç hissediliyor.
     
  8. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  9. semra84

    semra84 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.530
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben 5.ayda hissetmeye başladım,bende bir gariplik var diyordum çok endişeliydim ama kontrollerde çok hareketliydi dr.bile nasıl hisstemezsin hareketlerini diyordu yani hiçççç merak etme canım ilk gebelikte zor hissediliyormuş ama maşallah kızım şimdi hiç durmuyorhihoyyyt
     
  10. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  11. NADYA 81

    NADYA 81 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben de sanki hissetmeye başaldım 2-3 gündür.ama tabiki çok minik seğirme şeklinde hareketler.
    2 hafta sonra inşallah iyice netleşir.gaz olmadığına eminim ama ben
     
  12. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  13. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim en erken 16. hafta hissedersin cok kisa oldugu icin anlamayabilrisin ama 18. hafta bayagi hareketlenmisti benimki.
     
  14. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  15. nazarboncugum

    nazarboncugum naz kızım hoşgeldin...... Pro Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    10.733
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    196
    inş problem yoktur cnm
     
  16. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  17. sumela61

    sumela61 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım erken daha 16 17 haftada hissettim ben korkma sanırım bişey yoktur:teselli:
     
  18. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : demethn
  19. demethn

    demethn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    82
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hepinize çoook teşekkür ediyorum biraz olsun rahatladım çalıştığım için hiç vakit bulamıyorum bu hafta sonu gidicem dr a inşaallah normaldir Rabbim dualarınızı kabul etsin:1hug:a.s.