bebeğinzin ilk hareketinde ne hissettnzz

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve e_didem tarafından 15 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  1. e_didem

    e_didem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    a.s.o günü o anı mutlaka hatrlıosunzdur bebeğnizi ilk kez hissettinizde ne tepki verdnz nasl bi duygu içndeydnz?sositososito
     
  2. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  3. cansucLk

    cansucLk Hayat ! Yorma beni !! Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    308
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ooof ooof ben daha anne olmadım ama ilk hareketinde ben kesşn ağlarım..Sveinçten yerimde duramam ve hareketlerini hissetmek için kesinlikle uyumam gece hareket ederde be kaçırırım diye ....
     
  4. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  5. e_didem

    e_didem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    olursun olrsun mrk etme sen de en kısa zmnda burya yazrsın nasl ağladıınıyerimseniben
     
  6. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  7. aylin01

    aylin01 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    21 haftalık hamileyim allah olmayanlarada versin inşallah anlatılmaz çünkü hele bide dışarıdan derinin üstünden görmeye başlayınca tamam diyosun artık ben yakında meleğime kavuşacam benimki genelde ben uykuya dalarken hareketleniyo dualarla onu karşılıyorum
     
  8. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  9. kurmis

    kurmis Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.180
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    17+4 tü ilk hareketini hissettiğimde..
    daha o an anladım bunu bebeğimin hareketi olduğunu..
    süper bir histi.
    zaten gece yatağımda uyanık olduğum bir andaydı..
    harika bir duygu..
    hele tekmelerini,karnında dönüşünü hissetmek ve hatta görmek ondan daha da güzel...
     
  10. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  11. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    hareketlerini hissediyordum 16. haftadan beri fakat hiç tekme yememiştim..ilk tekmeyi 20.ci haftaları filandı karnımda pıt diye bişey oldu sol tarafımda bu ne ya dedim karnıma baktım birde ne göreyim pıt pıt bişey vuruyo hemde dışardan görülüyor..anlatılması zor bir duyguydu..o günden beri karnımı seyretmekten ve bebeğimin ne kadar kuvvetlendiğini düşünmekten kendimi alamıyorum..
     
  12. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  13. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    ben ilk hissettiğimde 18 haftalıktı yine pc başındaydım çok güzel bir
    duyguydu ve hamile olduğunu o zaman anlıyorsun işte
    ama şimdi artık göbeğin sağa sola kayınca daha bir güzel oluyor benim meleğim çok hareketli bir de
    allah isteyen herkese nasip etsin kimseyi boş çevirmesin
     
  14. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  15. TRAKYALI

    TRAKYALI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    anlatilacak gibi değil kii nasil anlatayim hiç bi şeye benzemiyor.BABASINA DA GÖSTERMEK İSTİYORUM AMA TAM BABASI BAKINCA KIPIRDANMAYI KESİYOO BABASINA DAHA GÖSTERMİYO KENDİNİ BABASI BAKMAYI BIRAKINCA YİNE BAŞLIYO KIPIRDANMAYA HEP KIPIRDASIN İNŞALLAH İN DURMASIN YAVRUMUN KIPIRDANMALARI
     
    Son düzenleme: 15 Eylül 2008
  16. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  17. e_didem

    e_didem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hahha ne güzel o zamnki heyecannz burya kdr taşıyablmşnz tebrk edrm=)
     
  18. 15 Eylül 2008
    Konu Sahibi : e_didem
  19. misslinguist

    misslinguist Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2008
    Mesajlar:
    89
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben 18+3 haftalık hamileyim ama hala hissedemedim,o kadar çok istiyorum ve sabırsızlanıyorum ki hissetmek için,ama oğlum sağlıklı olsunda inşallah hissederim bigün.