Bebeğiyle uyuyan anneler sonra bebeğinizi nasıl ayırdınız?

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve gursoy326 tarafından 24 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  1. gursoy326

    gursoy326 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    767
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba ben bebeğimle doğduğundan beri beraber aynı yatakta uyuyoruz şimdi 3,5 aylık oldu ve dönmeye baslamadan onu odasına beşiğine alıştırmak istiyorum.ama benım kızım gece her 2 saatte bır uyanıyor halen tavsiyelerinizi beklıyorum sızce ne yapmalıyım.yanımda mı kalsın yoksa alıstırayım mı?ve nasıl alıştırayım=?
     
  2. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  3. specialx

    specialx Hayat seninle güzel Üye

    Katılım:
    22 Mart 2010
    Mesajlar:
    662
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    aynı yatakta yatmanız çok tehlikeli gece uyku sersemi insan ne yapacağını bilmiyor ona zarar verebilirsin.bence odana beşiği getir bir süre daha kalsın senle sonra ayırırsın odasına. ilk 6 ay anneyle aynı odada olması taraftarıyım.gece beslenmeleri açısından sana çok zor olur başka odada olması.
     
  4. 24 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  5. sofika

    sofika Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    108
    specialxin de dedigi gibi ayni yatakta yatman cok tehlikeli,biran once kendi yatagina al bebisini,ayni odada yatmaniz ilk 6 ay hatta belki 1 sene daha iyi olabilir,ondan sonra da yavas yavas odasina alistirirsin
     
  6. 25 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  7. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ilk zamanlar sadece üzerinde uyuyan bi bebeğim vardı sonra yanıma yatmaya alıştırdım tabi onu yattığı yeri yükselttim aramıza engel koydum buna rağmen sabit yatıyordum nasıl yatıyorsam öyle kalkıyordum :)) tabi 45 dk. da bir uyanıyorduk zaten ama yatağına bir an evvel alıştırmam lazım dedim yatırdığım ilk gün terketmişim gibi hissettim halbuki aynı odada yatıyorduk ama alışmak anne içinde kötü bi durummuş onu anladım yatağını yadırgama gibi bişey olmadı çok şükür aynı şekilde uyudu tabi ben onun odasında yatıyorum babamız bizden ayrı bu çok sağlıklı tavsiye edilecek bi durum mu asla değil bunlar hep mecburiyetten yaptığım şeyler ve 16 ay oldu hala oğlumun odasındayım mecburum çünkü saat başı ayakta bende şu kalkmaları bitsede bende uyusam artık diye bakıyorum :)) eğer imkanınız varsa odasına yatağına hemen alıştırın hatta odası odanıza yakınsa ayrı yatın bizim çok mesafe var arada malesef
     
    Son düzenleme: 25 Ekim 2010
  8. 25 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  9. aysegul.ceren

    aysegul.ceren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2009
    Mesajlar:
    122
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızım 10 aylık oldu hala ayıramadım uyurken beşiğine yatırıyorum daha ben yatağıma geçmeden uyanıyo ağlıyo çok kötü alıştırdım çok şimdide bensiz yatmıyo çok uğraştım ayiırmayı basaramadım wallahi ne yapacağımı şaşırdım emiyo hala gece de cok sık uyanıyo saat bası uyanıyo emmeye diyebilirim ben de mecbur yanımda yatırıyorum yaşına girsin diye bekliyorum belki o zaman yatar beşiğinde :KK43:((((
     
  10. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  11. kestane

    kestane Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ben oğlumla beraber çok mecbur kalmadıkça beraber yatmadım hele bebekken yni doğduğu aylarda hiç yatmadım şuan 10 aylık toplasanız 10 kez yatmamıştır yatsa bile dalınca hemen yerine koydum oyönden sorun yaşamadım ayrı odalarda yatıyoruz 5 ay sadece kış olduğu için aynı odada yattık oda beşiğinde bizde eşimle yattık yanımıza almadık yani ikinciyi doğurcam allah nasip ederse martta onada aynı şekilde davranmayı düşünüyorum alıştırmamak lazım bebekken nasıl alışıyosa öyle gidiyo
     
  12. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  13. DRY1981

    DRY1981 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    247
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    ben oğlumla 1 yaşına kadar ayrı yatakta yattım.
    1 yaşında bir gece uyandı ağladı yanıma aldım.
    o günden beri kendi yatağında yatmadı.
    1 senedir beraber yatıyoruz,ayrı yatmayada hiç niyeti yok.
    siz sakın bu hatayı yapmayın.
     
  14. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  15. hemxsxirem

    hemxsxirem gamzeli kelebeğim beniiim Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    680
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    ben de kızımla dönem dönem beraber yatıyoum, açıkçası bu daçok hoşuma gidiyor, yatak odamda park yatağı var, onu yatağımda uyutuyorum, işlerimi yapıyorum, ortalığı topluyorum, nete bakıyorum biraz falan derin uykuya dalınca park yatağına alıyorum. kendi odasına inşallah 2 yaşından sonra geçirmeyi düşünüyorum.
     
  16. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  17. asliastar

    asliastar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    oğlum doğduğundan beri birlikte yatıyoruz eşim ben oğlum:)15 aylık çokta memnunum emziriyorum gece 2-3 kere kalkıyo galiba çalıştığım için emzirmede büyük kolaylık oluyo tecrübe artıkça uykuda emziriyo insan oğlumun temel güven duygusunun gelişimine destek için 2 yıl bu şekilde devam edicez sonra konuşarak halledicez bana aman kucağa alma dediler 1yıl kucağımdan indirmedim bebekliğini doya doya yaşadım şimdi ayaklandı istesemde alamıyorum bu aynı yatak mevsunu aynı şekilde görüyorum 1 yıl daha aynı yatakta 2 yıl daha aynı odada yatarız sonra zaten kendi odasını isteyecek bence bırakın anne kokusunu ala ala sevgiyle büyüsünler.İLK 2 YIL çocukta temel güven duygusu gelişir sonra diğer psikolojik gelişim bu temel üzerine inşa edilir çocuğu mümkün olduğunca ağlatmamak mutlu etmek sevildiğini hissettirmek mümkün olduğunca dokunmak gerekir.
     
    onyediocak bunu beğendi.
  18. 26 Ekim 2010
    Konu Sahibi : gursoy326
  19. nilly

    nilly Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    263
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence kendı yatagında fakat sızın odanızda yatsın. bende yasına yakın ayırmayı dusunuyorum. kızımla hıc beraber yatmadık, kendı yatagında vakıt gecırmekten cok hoslanıyor, sabahları agularıyla, sevınc cıglıklarıyla uyanıyorum, aglamıyor bıle dogru düzgün. cok da mutlu bir bebek. durup dururken kendı kendıne kahkahalar atıyor. aynı yatakta yatmanın saglıklı bır olay oldugunu düşünmüyorum.