Bebeimi dar kartabilir miyim?

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve canan76 tarafından 25 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  1. canan76

    canan76 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kızlar bebeğim 23 günlük ve havalar süperr,acaba dışarı çıkabilirmiyiz
     
  2. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  3. OLACAKLARDANSORUMLUOLMAM

    OLACAKLARDANSORUMLUOLMAM Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.042
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    valla ben 1 haftalıkken çıkardım..
    bizim ülkemizde 40ından önce çıkmaz anlayışı var ama yurtdışında bu böyle değil
    bebeklerin oksijene ihtiyacı var çok korumak kollamak yanlısıda değilim daha hassas oluyorlar çünkü..
    sadece banyo yaptığımız gün çıkarmıyorum dikkat ediyorum kolluyorum bence bi sakıncası yok çıkmanızın..
     
  4. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  5. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    bence çıkarabilirsin bugün hava çok güzeell.ama iyi giydir o daha çok minik hemen üşür.
    bende oğlumu alıp parka getireceğim ama buralarda yok park batıkente bir yer var oraya gidceğim.
     
  6. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  7. canan76

    canan76 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    sağolun kızlar, çıkarmayı çok istiyorum ama emin değildim.Birde domuz gribi var ya insan ister istemez endişe ediyor.
     
  8. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  9. dandini28

    dandini28 bebek kuşum,buruşuğum Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.025
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    146
    1 saatliğine çıkarabilirsin bence ama tam tedbil çıkman lazım.emzirme yeri de bulman lazım,kalabalıktan da rahatsız olabilir.sıkı giydirerek açık havada dolaştırabilirsin bence,yine de çok durmayın derim.ilk 40 gün bünyeleri çok hassas oluyor çünkü.
     
  10. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  11. mecbue

    mecbue se sipşaşe fokaye reğuğ:) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.690
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    e doktora aşılara zaten çıkıyolar hastanelerde sağlıkocaklarında insanlarlada kalıyolar tabi öyle uzun uzun deyilde şöyle küçük bi yürüyüş yaptırabilirsin mesela ilk çıkarışında 5 dk sonra 10 dk sonra süreleri uzatarak devma edebilirsin ama havalara dikkat etmek lazım annesi
     
  12. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  13. estel

    estel Guest

    ben kasım ayında doğum yaptığım için 40 gün dolana kadar pek çıkarmadaım..

    avm gibi kalabalık ortamlara 3 ay sokmadım..havalandırmaları ölü fare böcek kaynıyo zaten ben bile zorda kalmadıkça girmem..

    ama hayat insana devamlı gösteriyoki eskiler bişey diyosa biliyomuşlar hakikaten..doğum yaptığım dönem daha iyi anladım çünkü annem babam halalarım ne dese çıkıyodu..

    bide ben çok ilgiden çok sıkılırım oğlum çok dikkat çekici bi bebkti gittiğimiz heryerde herkes tepemize üşüşüyodu bol bol okuyodum nazardan korktuğum için bu zamanlar çok nazar çekiyolar..
     
  14. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  15. estel

    estel Guest

    hm şimdi okudum bunu..
    bencede hasas yetiştirmemek gerekli ama dış dünyaya bünyeleri tam uyum sağlamadı..
    dışardada oksijenden ziyade egzoz varki kadıköyde yeşil alan çoktur heryanımız yeşillik park olmasına reğmen bunu söylüyorum..
    şu an oğlum markette herşeye saldırıyo dokunmak istiyo parkta çimlerde oynuyo ben çok rahat yetiştiriyorum ama kırkı kritik bi dönem olarak görüyorum..

    bu arada canancım üzülme bi laf verdır yazın doğan kül ile kışın doğan gül ile oynar bol bol çıkarırsın en anladığı zamanda..
    ben 3. aylık olunca oğlum 1 gün bile sekmeden hergün mutlaka çıkardım ben çıkarmasam dedesi gelip çıkarıyodu..
    güle güle büyütün:)
     
  16. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  17. SEYMA

    SEYMA Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.408
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende çıkardım 2 kere senın gıydığının 2 katı fazla gydrcekmişsin dün dr dedi...
     
  18. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : canan76
  19. estel

    estel Guest

    canım giydiğinden bir kat fazla demiştir muhtemelen..
    bütün dr ların dediği bu çünkü..

    iki kat fazla giydirsek astronot gibi olurlar:))