Bebek Arabası

Konusu 'Doğuma Hazırlık' forumundadır ve asliy tarafından 13 Mart 2009 başlatılmıştır.

    13 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  1. asliy

    asliy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne marka alacağıma hala karar veremedim. Hürriyetin kelebek ekinde pınar altuğ'un bebeğiyle resimleri var.. İnternet sayfasından bakabilirsiniz. Resimdeki bebek arabasının markasını bilen var mı acaba kızlar??
     
  2. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  3. siribron48

    siribron48 ACIBADEM SEKERİM:) Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.082
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok canım yahu baktım o sayfaya ama bebek arabası goremedım o reımde ben pınaraltugun kucagında bebişi var sadece...ne bılıım krafta bak chıcco ya bak cok gusel modeller var...daha ıı bişi dıosan maxicosinin bebk arabaları cok hos..uzay mekıgı gıbı:)ama baya tuzlu....
     
  4. 13 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  5. sarmasik

    sarmasik hayatim Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    2.094
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canim bu modeli cikaramadim ama benzerini ben aldim..quinny ve maxi cosi nin cok güzel ve buna benzer modelleri var..tavsiye ederim..
     
  6. 14 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  7. asyacenk

    asyacenk hep oğlum için varmışım Üye

    Katılım:
    12 Haziran 2008
    Mesajlar:
    883
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bizde chicco nun ikili setini aldık araba koltuklu olan gayet kullanıslı tavsiye ederim
     
  8. 14 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  9. EU1

    EU1 Guest

    bence çok pahalı şeylere gerek yok marka olmasada olur çok bilindik marka olmasada çok sağlam uygun arabalardan seçicem bende tekerlerinin büyük olmasına dikkat edin kızlar birde o çok önemli
     
  10. 14 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  11. ceyo16

    ceyo16 Annesinin gülü Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.860
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pınar altuğ un kilerden ben de görmüştüm,maxi cosi yada Quinny lerde var böyle modeller,ama fotodaki şekli bebek küçükken kullanılabilir gibi,sonra başka bir parça mı takılıyor acaba,çocuk büyüdükçe öyle havada ,onda nasıl tutacağız,ya da sonradan başka bir aparat mı takılıyor ki?
     
  12. 14 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  13. BeyazBulut

    BeyazBulut zamanı gelince... Pro Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.679
    Beğenileri:
    36
    Ödül Puanları:
    48
    çok güzel gerçekten ama pahalıdır yaa çok fazla para vermeyede gerek yok bence kaç sene kullanıcakki sonuçta
     
  14. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : asliy
  15. sherry456

    sherry456 Guest

    Orbit Baby

    buna bi bak istersen ama 2.500 liralardan falan bahsediliyor.gereksiz bi şekilde pahalı bence.bu paranın 5 te birine çok kaliteli bi araba alabilirsin.ama tercih senin tabiii.
     
  16. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : asliy
  17. ixtanbul

    ixtanbul Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba, pınar altuğun bebek arabası peg peregonun skate modeli, ben de o arabayı çok beğeniyorum ama maxi cosi quinny buzz aldım.
    Peg Perego Skate fiyat olarak 1.800 lira civarında, ayrıca oto koltuğu vs. almak gerekli. Benim aldığım quinny buzz lar ise oto koltuğu dahil 1.500 lira civarında..
    ama aklım skatede kalmadı değil hani :1shok:
     
  18. 3 Nisan 2009
    Konu Sahibi : asliy
  19. canan28

    canan28 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    227
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm ixtanbul bi sorum olacaktı.maxi cosinin bu arabasına bende internetten baktımda çok dik pozisyonda gösteriyor resimlerde, o şekilde sabitmi yoksa ayarlanabiliyor mu?
     
Benzer Konular: Bebek Arabası
Forum Başlık Tarih
Doğuma Hazırlık En Güzel Bebek Arabası Modelleri 27 Ağustos 2014
Doğuma Hazırlık bebek arabası arayanlara öneri 7 Ağustos 2014
Doğuma Hazırlık Babyhope P209A Rover Travel Sistem Bebek Arabası Kullanan Var Mı? 20 Temmuz 2014
Doğuma Hazırlık Travel Sistem Bebek Arabasi Tavsiyesi ? 17 Haziran 2014
Doğuma Hazırlık LUTFEN YARRRDIIIM :[ Kraft Twist RLX Travel Sistem Bebek Arabası 15 Mayıs 2014