bebek bakıcısı

Konusu 'Bakıcı ve Kreş' forumundadır ve andina222 tarafından 5 Haziran 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    5 Haziran 2008
    Konu Sahibi : andina222
  1. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar, siteye yeni üye oldum , sürekli takip etmeye çalışıyorum ve sayenizde birçok şey öğrendim.. ben 15 haftalık hamileyim , çalışan bir bayanım.. benim en büyük sorunum şu , eşimle beraber ailelerimizden ayrı yaşıyoruz , burada hiç kimsemiz yok , bebek doğduktan sonra ne yapacağımı bilemiyorum açıkçası ..
    şu anda en çok aklıma takılan konu bu , benim durumumda olan var mı? bebeğini bakıcıya bırakacak olan ? bide bakıcı nerden bulunur nelere dikkat etmem gerekir.. yardım lütfen :utangac:
     
  2. 7 Haziran 2008
    Konu Sahibi : andina222
  3. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    3
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende 18. haftamdayım.Bende 4 aydan sonra çalışacağım için bu konuyla ilgileniyorum.Çevremde bi kaç kişi var bakmak isteyen.Ama pek aklıma yatmayan kişiler.Hatta bir tanesi baya baya istekli.Ama ben onun çok ilgili olabileceğini düşünmüyorum.Şubatı da raporla geçirip.Mart-Nisan-Mayıs a kadar annemi çağırıp,sonra bi 15 günlük rapor daha alarak, bi şekilde idare etmeyi düşünüyorum.
    Öğretmenim yazın kendim bakarım.

    Eylüldede artık bakıcıya bırakırım.Bebeğimde biraz kendini toplamış olur diye düşünüyorum.

    Burda çalışmayan tüm memur eşleri bebek bakıyor.Ama benim baktırcağım boşta kimse yok.
    Bende çok beğendiğim bir öğrencimin annesini düşünüyorum.Kadın hem çok becerikli hemde yetiştirdiği 2 kızı da çok akıllı maşallah.
    Kendisiyle bu konuyu henüz konuşmasamda geçen bana şöyle dedi:Rüyamda hep senin bebeğine bakıyorum dedi :)) Kalp kalbe karşı olsa gerek.

    Ben böyle bir çözüm düşündüm canım.Sende çevrende daha önce bebek bakmış birilerini araştır.İş arkadaşların ve komşularına sor.
    Bulamazsan artık yakın bir komşudan bu işi yapmasını teklif edersin.İnşallah gönlüne göre bir bakıcı bulursun.
     
  4. 7 Haziran 2008
    Konu Sahibi : andina222
  5. baranxixnannesi

    baranxixnannesi cantanem baranım benım Pro Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    once saglklı bir bebek dunyaya getırmenı diler bakıcıya bebişi bırakmamanı tavsiye ederım annenı yada kavınvalıdenı cagır olmuyorsa cok ama cok ıyı tanıdıgın birine bakıcılık teklıf et evınede kamera koydur mutlaka yerı gelıyor biz bile tahammul edemıyoruz bebişimize onun için cok arastır ve mutlaka evınde baksın sen bırakma
     
  6. 9 Haziran 2008
    Konu Sahibi : andina222
  7. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    baranınannesi ben istemez miyim bebeğime kendim bakmayı ama işimi bırakamam , annem de çalışıyor ve işden ayrılması söz konusu değil , kayınvalidemin bakmasını ise ben de eşim de istemiyoruz , bakıcıda bile daha emin ellerde olur bebeğim.. en iyisi dediğin gibi eve kamera yerleştirip işdeyken gün boyu syretmeye çalışmak , ama yine de çok zor geliyor yabancıya bırakacak olmak :KK43:
    bakıcı sağlayan şirketler var ama onlara da güvenme diyor çevremdeki herkes , çok çaresizim çoookkkk..
     
  8. 9 Haziran 2008
    Konu Sahibi : andina222
  9. rhodora

    rhodora Noldu Hiçbişey Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    637
    Beğenildi:
    6
    Beğendikleri:
    39
    Ödül Puanları:
    18
    dur canım sakin ol, sağlıkla bi doğsun halledilmeyecek bişi yok,seninle aynı durumdayım, ikimizinde ailesi farklı şehirlerde, ben şöyle yapcam az kaldı doğuma zaten, 37. haftaya kadar çalısabilir raporu aldım, doğumdan sonraya iznin bi kısmını atmak için, doğuma annem gelicek, 1 yada 2 ay kalır sanıyorum ben bebeğe bakmayı öğrenene iyileşene kadar, doğum izni bitincede bi süre ücretsiz izine çıkacam, böylece bebeğimi çok minikken bakıcı eline vermemiş oluyorum, 7 aylık falanken bırakmaya başlıyorum yani, ben bakıcının özellikle genç olması taraftarıyım, bi arkadaşımın bakıcısı var o banada ayarlıcak şimdiden bakmıyorum hele bi gelsin sağlıcaklada, Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin canım, bu arada bence böylesi daha iyi, bakmasın babannesi falan, babannee babanne bakıcı bakıcı olsun, roller kimlikler karısmasın çocuğun gözünde
     
  10. 9 Haziran 2008
    Konu Sahibi : andina222
  11. EU1

    EU1 Guest

    bende çalışıyorum kızlar ve 27 haftalık hamileyim.2 ay kadar bakabileceğim bebeğime sonrasında annemlerin üst kat komşusu bakacak.Aslında 45 yaşlarında ve çok hamarat değil bu bayan ama annemlerin 13 yıllık komşuları.Yani güvendiğimiz için baktıracağız kısacası.Annem başkasına güvenemeyiz diyor.Annemde ablam çalıştığı için ablamın oğluna bakıyor,benimkine bakamayacağı için de kendini suçluyor.Sanki evlat ayırıyormuş gibi hissettiğini söylüyor.Napalım,mecburen birilerine güvenmek zorundayız arkadaşlar.Herkese hayırlı doğumlar.
     
  12. 11 Haziran 2008
    Konu Sahibi : andina222
  13. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    offf offf ne komşum var ne başka biri , şimdiden araştırmaya başladım , bu arada bir bakıcı fiyatı 600 - 700 ytl arkadaşlar , acaba işi bırakıp çocuk bakıcılığı mı yapsak :)
     
  14. 13 Eylül 2009
    Konu Sahibi : andina222
  15. pipet26

    pipet26 sporcu Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlısı herkese
     
  16. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : andina222
  17. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bunu bana yazdın sanırım ama ben istanbuldayım , yine de teşekkür ederim ilgine , bide oğlum haftaya 1 yaşına girecek inşallah şu anki bakıcımızdan memnunuz , gönlüne göre bir iş bulursun inşallah..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 6 Ocak 2010
  18. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : andina222
  19. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar herkese merhaba, çocuğunu bakıcıya bırakmak çok zordur tabikii.
    benim annem bakıcılık işi arıyor kendine. güvenilir olması çok önemli iki taraf içinde, istanbul anadolu yakasında oturanlar ilgilenirse bana özelden msj atabilirler.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.