Bebek giyimi ile ilgili tüm bilgilerimizi paylaşalım

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve cryptic tarafından 9 Ekim 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    9 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  1. cryptic

    cryptic Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    26.702
    Beğenildi:
    12.452
    Ödül Puanları:
    288
    MERHABA ARKADAŞLAR
    BENDE YENİ ANNE OLDUM VE TECRUBESİZ BİR ANNEYİM ŞU AN BEBEĞİ 3 AYLIK KIŞ SEZONU BAŞLIYOR VE NELER ALINMALI İÇ VE DIŞ KIYAFET ALIRKEN ÇOK KARARSIZ KALIYORUM BU KONUDA PEK BİLGİM YOK BEDEN KONUSUNDADA KALIPLAR DEĞİŞEBİLİYOR BİRAZ BÜYÜKMÜ YOKSA TAM ÜSTÜNE GÖREMİ ALINMALI BADİLER NASIL OLMALI KAÇ KAT GİYDİRİLMELİHANGİ MARKALAR HESAPLI VE KALİTELİ TECRUBELERİNİ YAZARSANIZ BEBEĞİ OLAN VE TECRUBESİ OLMAYAN ANNELER FAYDALANMIŞ OLUR
    TEŞEKKÜRLER.....:enbuyukkk:
     
  2. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  3. cryptic

    cryptic Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    26.702
    Beğenildi:
    12.452
    Ödül Puanları:
    288
    merhaba arkadaşlar önemli bir konu ama neden kaltılım olmadı bilmiyorum
    kızlar ben oğluma uyku tulumu almak istiyordum puan baby nin var 30 lira ama içi elyafmış sordum bazı arkadaşlar içi pamuk olmalı dedikleri için almadım elyaf olması sakıncalımı sizce
     
  4. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  5. Esrs

    Esrs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Bencede pamuk olmalı ben şuan 3 kat giydiriyorum altına çıtçıtlı badi ve penye kilotlu çorap üstüne tulum üstüne ince yelek peteklerimde yanıyo kızım üstünü açmadığı için şuan tulum düşünmüyorum ben mothercare markasını beğeniyorum birazcık pahallı 3 tulum 50 lira falan ama yıka yıka giydir pörsümüyo eskimiyo malı çok kaliteli. Büyük giydirdiğimde üşüdüğünü farkettim heryerini sarmadığı için ama içine birşey giydirirsen büyük alabilirsin zaten o zaman tam oluyo
     
  6. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  7. cryptic

    cryptic Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    26.702
    Beğenildi:
    12.452
    Ödül Puanları:
    288
    saol canım yanıtın için ben tavsiyeler çok önem veriyorum çünki tecrube söz konusu çok güzel bir tulum almıştımama patikleri kasma yaptı iki 3 kez giydi birdaha ayaklı tulum almıycam patiksizler küçülse bile giyebiliyo venice var burada çok kaliteli ve hesaplı tulum ayaksız kalın penye 11 lira
     
  8. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  9. cryptic

    cryptic Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    26.702
    Beğenildi:
    12.452
    Ödül Puanları:
    288
    arkadaşlar bebeklerimiz aldığımız kıyafetlerin resmiminide çekip ekleyebiliri bebeklerimizin dolap yada çekmecelerini resimleyebiliriz ben resimledim eklemeyi bilmiyorum öğrenince hemen ekliycem anneler için çok faydalı olacağını düşünüyorum fikir verme si açısından hemde zevkli bebek eşyaları ile ilgilenmek
     
  10. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  11. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    benim 3 aylık bi oğlum var. hep kendinize giydiğinizden bir kaç fazlasını giydirin diyorlar ya. ben giydiremiyorum hemen sırtı terliyor. terlemeside kötü bu sefer kaç kere değiştiriyorum üstünü. kısa kollu çıtçıtlı bady üstüne orta kalınlıkta eşofman takımı giydiriyorum. kısa çorap ve patik o kadar. üzerine bazen penye yelek giydireyim diyorum sırtı baya terlemeye yakın oluyor. evimizde öyle çok sıcak değil. ben ondan daha kalın giyiniyorum bazen çok üşürüm çünkü. erkek çocuk sıcağı sevmez derler. burda okuduklarımı duyunca ince giydiriyormuşum gibi geldi ama bu seferde terliyor ne yapacağımı şaşırdım..
     
  12. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  13. beryal

    beryal rabbimMELEKLERİMİ yolladı Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8.116
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    153
    kısa kollu çıtçıtlı bady üstüne eşofman takım üstü ve üzerine yelek yada hırka yeter altda ayaklı patikli don içine çorap üstüne eşofmanın altı.zaten kundak yada battaniye içinde olacağından üşümez .ama kafasına mutlaka şapka ve eldivenlerini de unutma.
     
    Son düzenleme: 10 Ekim 2010
  14. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cryptic
  15. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.