bebek karyolasını yatak odasına mı koydunuz?

Konusu 'Doğuma Hazırlık' forumundadır ve ozlem28 tarafından 9 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  1. ozlem28

    ozlem28 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2007
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    44
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar bebek için büyüyen karyolalardan aldık.evimiz 2+1 olduğu için oturma odasına kurduk karyolayı. yatak odası çok küçük imkanı yok sığmaz.karyolayı yatak odasına koymak şartmı? 40 ına kadar kanepede yatarım bebeğin yanında sonra odama geçerim diyorum ama sonrasındada zırt pırt kalkmam gerekirmi? bebekle ayrı odalarda olmamız zor olurmu?tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum..
     
  2. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  3. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    her bebek aynı olacak diye bişey yok ama oğlum 9,5 aylık ben hala onun odasında yatıyorum saat başı kalktığı için mecburum yani böyle bi ihtimalde var ama inşallah sizin bebeğinizin düzenli uykusu olur
     
  4. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  5. kopuz

    kopuz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    benim evimde 2+1 karyolayı yatak odama dolabını da oturma odasınaa koydum,bebeğimin karyolasıyla yatağımın arasında nerdeyse 2 adım var bebeğim 48 günlük ve gece o kadar sık kalkıyorum ki yatak okadar yakınımda olmasına rağmen o uykulu halde sürekli kalkmak zor geliyor bazen yanımda yatıyorum bebeğimi,bence odanda olması daha iyi olur senin için..
     
  6. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  7. Esrs

    Esrs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    yatak odana küçük bir sepet alabilirsin belki 6 aya kadar kullanabiliyosun en azından o sürede yakınında olur sonra uykusu düzene girer zaten.
     
  8. 10 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  9. blueeye

    blueeye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    346
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende senle aynı konudan muzdaribim bizde beşigini oturma odasına koycaz mecbur çünki bizimde yatak odamız çok büyük deil bebegin uyku düzeni oturana kadar mecbur yanlarında yatcaz başka caremiz yok
     
  10. 11 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ozlem28
  11. haceryldrm

    haceryldrm canım kızım azra duru'm Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    112
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben odasını da yaptım ama ayrıyetten bi de yatak odası için park yatak aldım.. 3-4 ay bizimle yatak odasında yatar sonra düzene girince de odasında uyur diye düşünüyorum ..