"Bebek yok mu hala?" sorusundan bıkanlar...

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve chablisss tarafından 18 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  1. chablisss

    chablisss Su akar yolunu bulur Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.456
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar ağustosta iki yıllık evli olucaz. kendi anne babalarımız dışında herkes ama herkes bu soruyu sorup duruyor. hem de evlendiğimizden beri. ama tabi son zamanlarda çok sıklaştı. abartmıyorum hergün biri mutlaka soruyor. duymadığım gün yok. arkadaşlardan tutun akrabalara saçma sapan insanlara kadar.
    ben bunaldım. bebek için daha yeni plan yaptık. allah nasip ederse bu yaz istiyoruz, tabi kısmet bu iş.ama herkese bakalım belli olmaz diyip geçiştiriyorum daha fazla deşmesinler diye.
    insanlar ne kadar meraklı başkalarıın hayatını eşelemeye.
    siz de bıkmadınız mı benim gibi bu saçma sapan sorulardan???:eek:klava:
     
  2. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  3. snookie

    snookie Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    130
    Ödül Puanları:
    153
    Oooo bence hiç sıkma canını canım...

    Bekarkende daha evlenmiyor musun derler...

    ılk çocuk olur ikinci ne zaman derler.... derler de derler yani...

    Yeter ki hayırlısı olsun duyma bence....
     
  4. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  5. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    Bende varımmmm bende bıktımm bu tarz sorulardan onları ne ılgılendırıyosaaa ustlerınde gıymeye dogru durust t-shırt bulamazlar ama patır patır dogururlar ondan sonrada allah'tan deyıp gecıstırırler tamam hersey allahtan ona bıseydemıyorum ama bende 2 sene korunmasaydımm belkı benımde olurduu bıde baskalrını deŞerler hayret bısı yanı.kayınvalıdem,kocamın Üvey ablasıı,komsular sohbet kılıtlenınce bı yerlerde mutlaka soruyolar olsa haberınız olur zatenn.korundugumu soledıgımde kayınvalıdeme; kayınvalıdem bana olmuyosa doktora gıt bıle dedı yanı sınır olmustum destek olmaları gerekırkenn bole daha cok strese sokuyolar
     
  6. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  7. chablisss

    chablisss Su akar yolunu bulur Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.456
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    haklısın canım aynen öyle oldu evlenene kadar da evlilik ne zaman dediler. üstlerine vazifeymiş gibi
    aynen yaa yalnız senin kayınvalidene de bravo. benimki böyle bir şey demeye cesaret edemez heralde. sanki korunuyorum dediğinde yalan söylüyosun. bir de hiç alakasız insanlar meraba diyosun karşılaşıosun bebek varmı diyo. sanane yaa sananee. olsa ya karnımda olur ya kucağımda yada söylerim saklıcak halim yok ya :eek:klava:
    bir de hiç düşünmezler ya olmuyorsa benim bu sorun ne kadar üzer diye :mymeka:
     
  8. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  9. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    Evt kesınlıkle katılıyorummm cahılıyet bırazda oda ole bı ınsan ne olcak kayınbabamın 2,karısı 30yıl 3Ü bırarada yasamıslar kuma olmaya musaıt bı kısı bunuda solemeye musaıttır bence oyuzden cvb vermedımmm esıme bıle cok sonraları esprıyle karısık soledım cok kızmıstııı annesınee zaten cok gıdıp gelmıyoruzzzz onlar tokattalar bayramlarda seyranlarda anca gdıp gelırız ornegınn ankaraya ayagımız bastık 1 ay sonra ıkıdbır ne zaman gelıyonuz dıye sorarlarrr ama allah ıcın kayınbabamı sevıyorum dugunde bıle yapmadılar ama olsunnn ııı ınsanlarrr gorduklerı bukadar.yetıstıklerı yer bunları ogretmıs onlara oyle kabullendım ben onları sonucta annesı bana cok sevdıgım kocamı dogurdu saygı duymak zorundayımm fazla sevmesemde
     
  10. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  11. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    Ben bıdahakıne sorarlarsa olursa solerım dıcem en kesın ve katıı cvb bu sanırsammm
     
  12. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  13. chablisss

    chablisss Su akar yolunu bulur Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.456
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    evet canım en iyi cevap bir daha da sormaz k,imse. hadi gene onlar eşinin ailesi. onlar için torun sahibi olmak önemli. ama benimkiler direk dış kapının mandalları yani yok kayınvalidemin kuzeni yok komşusu yok okuldan hiç görüşmeyip de karşılaştığım bir arkadaşım falan... hayatımda kimseye sormadım bunu sormamda beni ne ilgilendirsin
    bazıları düşücesizlikle yapıyor bazıları da art niyetle o da hissediliyor zaten :eek:klava:hala doğuramadınmı sen manasında.
     
  14. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  15. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    Evet evlenırevlenmez doguranlar ozellıkle cok bılıyolarmıs gbııı bıde akıl verıyolarrr bakıslarından bıle anlayabılıyorummm yanı ne demek ıstedıklerını ama evlılıklerı oturmadan doguranlar ornegınn suan esımın bı arkadasının karısı hemen dogurdu evlılıklerı duzene gırmden suanda mutsuzlar ıkıdebır en ufak seylerden tartısıyolar karısıda bıraz kaprıslı zatenn trıplere gırıyoo olur olmadık seylerdenn
     
  16. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  17. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    DIDININ DIDISI MANASINDA,BIZLER KENDIMIZI BILIYORUZ EN ONEMLISI HADDIMIZI BILIYORUZ ONLARLA KENDIMIZI KIYASLAMAYALIM BENCE:1hug:
     
  18. 18 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chablisss
  19. winx perisi

    winx perisi acıımakkkkk yokkkkk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.647
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    Yaksamlar herkese cıkıyorum ben