bebekle bayram ne zormuş:(((((

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve Biricik tarafından 2 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  1. Biricik

    Biricik üç böcek bir çiçek Üye

    Katılım:
    22 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.175
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    arkadaşlar oğlumla bayramımız resmen burnumdan geldi:bbo:. malum akraba ziyaretlerine gidiyoruz. daha kapıdan girer girmez hooopp oğlumu kucaktan kucağa alıp gezdirmeler. sonrada oğlum başlıyor ağlamaya. neymiş efendim çocuk insan içine çıkmıyormuşta o yüzden bunları tanımıyormuş ondan ağlıyormuş:dilcikar:.önce bir durun çocuk ortama size alışsın bir bakalım yaaa...sonra alırsınız kucağınıza. dinleyen kimmm...-tatlicadiarzu-zaten bayram dolayısıyla uyku düzeni yemek düzeni alt üst oldu bebeğimin. bebekle bayram gerçekten zormuş. sizler de durum nasıl ??bebişlerinizin düzenini nasıl ayarlıyorsunuz bayramda??
     
  2. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  3. batuhanim

    batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.348
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    canim valla benim oglum pek yabancilamiyo ama biraz büyüsün seninkide sanmiyorum öyle yabancilasin ama tabi bebekten bebege degisir
    allah sabir versin ne diyim :)))
     
  4. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  5. xoxmrxuxm

    xoxmrxuxm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2007
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    168
    Ödül Puanları:
    93
    benim oğlumda ilk gördüğünde ağlıyor sonra ortama alışıyor ama gerçekten zor en rahat kendi evin ama evdede canı sıkılıyor dışarıya çıktığında nasıl bakınıyor anlatamam kıyamam ben ona annesinin gül böreği...
     
  6. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  7. LELOXSXXSX

    LELOXSXXSX Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    önce bebeginin düzeni cnmm yaa hasta edersin milletin gönlünü yapıcam derken masumda çeker sende o akrabaların haberi bile olmaz. Dikkat et bence eskisi gibi olamazsın sen şimdi anne olmak kolay degil
    oyyy ne tatlıdır o şimdi Şeniz
     
  8. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  9. baranxixnannesi

    baranxixnannesi cantanem baranım benım Pro Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.191
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    aynen sana katılıyorum baran 9aylık asla kalabalıgı sevmıyor cocuk asla uyumuyor bırılerı olunca delı oluyorum tum duzen alt ust oluyor. ancak bayram bıtınce duzelırler. mıllet ne derse desın sen cekıyosun sonra ceremesını de hasta aman ellemeyın ben bazen oyle yapıyom ne yapayım elcek oluyo cocugum garıbım.
     
  10. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  11. EU1

    EU1 Guest

    Benim kizim yabancilamiyo birde o yetmiyo millete cilve yapiyo onlarla oynamak istiyo tabi insanlarda alip kucaklarinda gezdiriyo oynatiyo bizimkininde canina minnet tabi.Benim icin sorun olmadi bayram.Duzeni bozuldu tabi azcik evde olmadigimizdan uyku saatleri kacti 2 gundur.Bakalim bayram ciksin duzelir seninkide benimkide :)
     
  12. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  13. nisan annesi

    nisan annesi bebegım Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    herkes aynı dertten muzdarip beniimde tam anlattığınız gibi oldu hoş ben ailemin yanına geldim bayramda vvvvvvvvvgelen senmisin uyku düzenimiz,gribimiz üstüne bide yabancılaması, evi dahi ,düşünün okadar ,üstüne herkes kucağına alıp ağlatmaları hep benci benim kız alışık olmayınca ağlayı annenin kucağına geri veriyolar aslında baştan alıştırmak gerekliydi kimseyi görmeyincle davranması çokda normall.eeee tabi burnumdan geldi
     
  14. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  15. xoxzlem_33

    xoxzlem_33 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    112
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ilk bayramımızdı bızım.evden cıkana kadar hazırlanması bı dert,bıde her goren mıncıklayıp duruo.cocugun yanakları kızardı yaa daha 40 ıcıkmadı bebısımın:KK43: sınır olduuum.
     
  16. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  17. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    yazdıklarınızı okuyunca birşeyler yazmak istedim..ilk önce bebeklerinizle birlikte hep mutlu olun inş:Saruboceq:ALLAHIM korusun meleklerinizi.
    kızlar bence bu güzel günlerinizin tadını çıkarın senağlamakeşke bebişim olsada bende bunları yaşasam....hepsi geçicek topu topu 3 gün daha sonra düzelirler nasılsa....en güzel zamanlarınız bence.:Saruboceq:ini ALLAH ım bizlerede bu güzellikleri yaşatır.
    iyi bayramlar arkadaşlar..a.s.
     
  18. 2 Ekim 2008
    Konu Sahibi : Biricik
  19. gxuxzelresim

    gxuxzelresim mutluyum çünkü anneyim:) Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.579
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benim içinde işkence gibiydi:KK43:(((( tabi insanların anlayışsızlığı .bıraksalar benim kucağımda bakınıp hiçbir sorun yaşamayacağız.ama sanki herkes ilk defa bebek görür gibi yuhaa çocuğun üstüne sonrada aa bu çok fena çok ağlıyor hiç durmuyor diyolar. öpenmi ararsın zaten cildi çok hassas öpmeyin diyorum dinleyen kim...tam sakinleştiriyorum biri alıyor hadiii baştan.kusturana kadar hırpalıyorlar sonra üşütmüş bu kusuyor diyorlar.lafımı söylüyorum ama olan oluyor sonuçta.gerçekten bebekle bayram çoook zormuş.