bebekler nasıl uyuyor?

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve inciboncuk tarafından 12 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  1. inciboncuk

    inciboncuk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    ya kızlar benim bebeğim ilk 4 ay çok iyiydi uykusu gelince beşiğine yatırıyordum 9 buçuk tan gece 3 e 4 e kadar uyuyordu 15 gün annemin yanına gittik şehir dışına orada düzeni bozuldu beşikte sallandı ayakta sallandı falan eve gelince düzelir dedim ama fena halde alışmış şimdi sadece mememde uyuyor gece de zırt pırt uyanıyor 9 da yatırıyorum saat başı uyanıyor ve gene meme istiyor doymuyor olamaz çünkü hem kilosu iyi hem de gündüz 3 saatte bir emiyor napcam ben bir fikri olan?-tatlicadiarzu-
     
  2. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  3. elanurum

    elanurum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    487
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    canım bende 1 haftalıgına şhir dışındaydım,uyku konusunda çok dikkat ettim evde nasılsa öyle devam ettirdim böylece bebegimde çok şükür bi degişiklik olmadı..
    sen kendi kendine uyuyan bebegini ayakta ve beşikte sallamakla biraz kötü etmişsin:KK43: bebekler bişeylre okadar çabuk alışıyorlarki tahmin edemezsin ama evde bikaç gün geçtikten sonra yavaş yavaş eski düzene oturur bence,azıcık aglamasına katlanırsan hallolmayacak bişey degil sıkma canını...
    gece sürekli uyanması bence alışkanlıgı degiştigi için degildir,bebeklerde zaman zaman olur ,benimbebegimde bazı geceler uzun uyuyor bazende zırt prt uyanıyor
    uykularının rutine girmesi için biraz daha zamana ihtiyaçları var annesi idare etcez artık:)
     
  4. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  5. ELXIXFNAZ

    ELXIXFNAZ Meleklerim Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.358
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    evet canım uyku düzeni değişiyor bizimde son 1 aya kadar kaçta yatarsa yatsın sabah 5-6 kadar uyur emer tekrar uyurdu şimdi gece sık sık uyanıyor gündüzleride değişti gözlerini kapattı uyudu diyorum 5 dk. olmadan tekrar ağlayarak uyanıyor
     
  6. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  7. gurkan-efem

    gurkan-efem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benimki 2 yasina girecek 2 ay sonra hala duzeni bozuk uykusunun.ve geceleride emiyo.nasil birakicam gece uykuya yeniliyorum agladikca nefesim daraliyo benim.:çok üzgünüm:
     
  8. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  9. zeymi

    zeymi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    224
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ay kizlar ya benimde icim rahatladi dogrusu benim fistikta bir haftadiir gece har saat basi uyaniyo aglayarak deli oluyodum bende ayyy iyi duzelcek yani olemi ohh rahatladim yaaaa
     
  10. 13 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : inciboncuk
  11. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    benımkıde su 15 20 gundur cokk fena bısey oldu cıktı basımıza delırtıyo benı sadece gece olsa ııyı gunduzde aynıııı diş etleri kıpkırmızı olmuş diş cıkarıcak sanırsam