bebeklerde elma suyu bagımlılık yaparmı?

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve kumsalll tarafından 30 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2007
    Konu Sahibi : kumsalll
  1. kumsalll

    kumsalll Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaslar benim 7 aylık bir kızım var.elma suyuna cok düşkün.mamasını veriyorum yemiyor patlıyor aglamaktan.elma suyunu veriyorum nasıl kana kana içiyor anlatamam.elma suyu yüzünden yemegi çok azaldı zaten normaldede az yerdi.ben 2 gün merak edip denedim acaba bagımlılıkmı yapıyor diye.inanmıcaksınız belki ama gece kızıma mama yapmaya kalktıgımda canım istedi.hadi belki benimki psikolojiktir peki ya kızımınki.şimdi az az veriyorum artık.ayrıca elma püresi ve meyvanın her cesitinide püre yaparak veriyorum seve seve yiyor.sadece merak ettim elma suyu bagımlılık yaparmı belki bileniniz vardır.ben elma suyuna katı besinlerede gectigim için kabız olmasını engeller diye vermeye baslamıstım.
     
  2. 31 Aralık 2007
    Konu Sahibi : kumsalll
  3. mondschein2

    mondschein2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    slm canim,evet elma kabizlik icinde iyimis,benim kiz cok ictahsiz hic birsey yemiyor icmiyor,baslarda capri sonne iciyordu sonra elma suyu denedim birazda olsun sevdi ve benim kizda suan elma suyu iciyor bir bagimlili yapacagini sanmiyorum benim kiz 22aylik,ama senin bebisin cok ufak bnce daha cok sut urunleri ver,elma suyu hani gunde 1defa olma sartiyla,sevgilerimlee
     
  4. 1 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  5. kumsalll

    kumsalll Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    haklısın canım bende azaltmaya calısıyorum zaten.ben henüz pastorize süt hiç vermedim kızıma.erken degilmi şimdiden vermem.bilmiyorumki bende ne yapılır nasıl verilir.eczaneden aldıgım mamayı veriyorum.süte benziyor toz seklinde.
     
  6. 2 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  7. mondschein2

    mondschein2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    slm canim,
    anne sutun bittimi bittiyse eczanelerde satilan hazir mama verebilirsin 1yasina kadar,1yasindan sonra normal parkette satilan sute gecebilirsin,yani demek istedigim mama sutu olabilir,yogurt verebilirsin zaten 6ayindan sonra hafif kati seylere baslayabilirsin,
    ben burdayim canim eger sorun olursa yardima ihtiyacin olursa ben herzaman yanindayim arkadasim,kendine iyi bak,icinden ne yapmak gerekiyorsa bebegin icin onu yap,bebekleri en iyi anlayan kendi anneridir,bunu unutma kim ne derse ,sevgilerimle:1hug:
     
  8. 2 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  9. devit

    devit Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    142
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    elma suyunu kendin mi yapıyorsun yoksa hazırmı kullanıyorsun?bu arada eğer bebeğini emzirmiyorsan o zaman bebeğinin su ihtiyacı artmış demektir çünkü ek gıdaya başlamışsın.bence bebeğin susuzluktan elma suyu istiyor olabilir belkide su ihtiyacını öyle gideriyor olabilir mi?CADIARZU
     
  10. 5 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  11. kumsalll

    kumsalll Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    anne sütü sadece 3bucuk ay verdim.kızım 2ay memeden emdi sonra memeyi almadı bende 1bucuk ay pompayla sıkıp verdim ama sütüm azaldı ve bitti.yardımın için tesekkür ederim.her zaman sana ihtiyacım olacak eminim.cünkü bende yurt dısında yasıyorum ve kızıma tek basıma bakıyorum.ailem yanımda degil.ve ne yi nasıl yapacam pek bilmiyorum ama elimden geleni yapıyorum.
     
  12. 5 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  13. kumsalll

    kumsalll Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bazen kendim yapıyorum bazende hazır elma suyu içiriyorum.dedigin dogru olabilir.ama elma suyu vermeden önce su veriyorum istemiyor elma suyunu istiyor.
     
  14. 6 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  15. mondschein2

    mondschein2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    slm canimm,yurdisi neresiii,ins isvicre olur ama uzulme inan herzaman yanindayim ne sormak istersen sorabilirsin sakin endiselenme bebgin icin onun icin en dogrusunu yaparsin sen zatenn,yedi aylik bebgin var normal toz mama veriyorsun onun yaninda kati seylere basla muhallebi ve sebze ama mixerle iyice ezzz,kendine cok iyi bak,elma suyuda saglikli icebilir bnm kizda iciyor suaralar sutu hic icmiyor zaten hic sevmedi oyuzden elma suyu iciyor doktrda sorun yok diyor,,kendine iyi bak canim,sevgilerimleeeee:1hug:a.s.
     
  16. 6 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  17. kumsalll

    kumsalll Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.089
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    slm canım arkadasım.ben suudi arabistanın baskenti riyadta yasıyorum.kızıma kemik suyuna corba yapıyorum.sebze corbası ne bilim her türlü corbayı yapıp yediriyorum.içine biraz ekmek içi koyuyorum yiyor.onun dısında danino yediriyorum günde bir tane.pudıng vs.meyve püresi yapıyorum mesela.yani herseyden yedirmeye basladım az az.yanımda oldugun için sagol.öpüyorum seni
     
  18. 7 Ocak 2008
    Konu Sahibi : kumsalll
  19. mondschein2

    mondschein2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    957
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    slm canim,uzakmissin,keske burda olsaymissin,ama kalpler bir olsunn,iyi ediyorsun canim herseyi yap ver,ben kizima ilk aylar veremiyordum,kusma ve ictahsizlik sorunu vardi,doktorda verme simdi demisti pismanim valla,yiyorsa kardesim herseyi verebilirsinnn,meyvasindan yemegine kadar sakinda endisenip vermemezlik yapma,aciyi verme onun disinda herseyi yedirt valla,bn herzamn burdayim canim,sorun falan olursa yazzz,,bebeisine cok iyi bak,opuyorum ikinisi,sevgiyle saglicakla kalinnn,:1hug: