bebeklerimin kulakları

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve ddm tarafından 21 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  1. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bebeklerimin kulakları doğduklarında çok güzellerdi.geriye tam yapışıklardı.şapka hastanede taktım ve eve gelince çıkarttım.rahatsız olmasınlar diye.bidahada dışarısı hariç takmadım.ve kulakları baya bi açıldı.çirkin duruyor hoşuma gitmiyor.saç bantı aldım.taksam işe yarayacak fakat geçen akşam kızımı yatırdım uyudu ve ağlama sesine gittim bantı ağzına indirmiş.bende korktum çıkarttım.ve sırt üstü yattıkları için kulaklar yatınca daha bi açılıyor.yanda yatmıyorlar.şapka denedim onun içindede kıvrılıyor yine.ne yapacağım bilmiyorum.bu durum beni rahatsız ediyor baya bi.küçükken önlem almam lazım ne yapmalıyım
    sizin nasıl:teselli:
     
  2. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  3. SAPHIRA

    SAPHIRA Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    11.726
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    198
    ddmcim bizim kızdan şu an bir sorun yok ama benim tarafımda da babasını tarafında da kulak kepçeliği var biraz.bende yok ama babasında var mesela.genetikte varsa olabilir de olmayabilir de.bende bizimkinden hep korktum.maşallah şimdilik kulaklar aynı ben,yani kepçe değil inşallah bozulmaz.kepçe olmasın diye bantlar var diye duymuştum.hatta eşim eczanelerde araştıracaktı ama bizimkine bişi olmayınca bakmadık
     
  4. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  5. cilekk

    cilekk Kücük adamIna asIk.. Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.905
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    146
    Cok ilginc bu kulak olayini ilk defa duydum.Biz cok az sapka taktik ama yinede kulaklarimiz geriye yapisik gibi sanki yani acilma filan yok.

    Belki seninkinlerin yapisi öyledir.
     
  6. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  7. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    çilekçim doğduklarında özellikle kulaklarına baktım
    geriye tam yapışıktı sevinmiştim hatta sonradan oldu
    annemde şapka takmadın o yüzden öyle oldu diyor
     
  8. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  9. Swetter

    Swetter Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    803
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    walla benımkındede hafıf acılma var . bunun ıcın bantlar varmıs bende duydum ama sımdılık rahatsız edecek boyutta degıller.
     
  10. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  11. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    saphıra bende merak ediyordum varmı acaba bir çare diye
    araştırmak lazım
     
  12. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  13. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    nerede bulacazki onları
     
  14. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  15. ddm

    ddm yok başka yolu..... Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.584
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benimkilerde okadar abartı değil fakat kıvrık yatıyorlar git gide açılacak
     
  16. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  17. AnlamadanDinlemeden

    AnlamadanDinlemeden HayaT BeNimLe GüSeL :)) Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    11.705
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    196
    Ya bende bunu soracaktım Dark sende herşeyi abartıyosun dersiniz diye sormadım .))

    Bliyorsuuz ki ben şapka ve eldiveni çıkaralı 2 hafta oldu.
    Geçen eşim evde arasıra şapka tak kulakları kırılır dedi.Bende anlamadım nasıl kırılır ya,dedim.
    Meğer kepçe olur anlamında demiş.

    Cidden yatınca kulak açılıyor ve öncekine göre kepçemsi bir hal aldı.Özellikle sağ kulağı.
    Şimdi yatırmadan saç bandı taktım.Ama bende baktım terlemiş çıkardım.
    Cidden napacağız bu konuda?

    Ddm bu konuyu yanlış yerde açtın canım ya,burda tecrübeli annelerimiz az.
    Bebek sağlığı bölümüne açılsaydı daha çok tecrübeden yararlanırdık.

    Dur bakalım bizim annelerin daha önce başına gelmiş mi,neler yapmışlar.
    Bu kepçelik geçer mi acaba sonradan?
     
  18. 21 Ocak 2009
    Konu Sahibi : ddm
  19. Swetter

    Swetter Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    803
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Ben anneme danısmıstım. Kulakları kıvrılıyor sureklı dıye. oda bır sey olmazzz hangınız kepcesınız demıstı :) yanı o yuzden cok onemsemedım