bebeklerin eldivenlerini ne zaman çıkardınız?

Konusu 'Doğum Yapanlar' forumundadır ve aykxixzxixm tarafından 28 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  1. aykxixzxixm

    aykxixzxixm anneyim ben!!!! Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.335
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızlar benim bebeğim 47 günlük eldivenleri hala elinde.yüzünü çok elliyo tırmalarcasına.bazen eldivenden de kurtulup yanağını çiziyo.siz ne zaman çıkardınız eldivenleri?ben fazla mı tuttum yoksa.gözüne bişey yapacak diye korkuyorum valla..:tomato:
  2. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  3. fenerbahcemine84

    fenerbahcemine84 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.358
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    benim sağlıkla doğsa ben o günleri görsemde
    böyle şeyleri bende sorsam::)))
    ayyyyyyyyy inş.............
    bu arada canım allah bağışlasın bebeğini.
    resim kaç haftalıkken çekilmişti?
  4. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  5. talu

    talu bal böceği :) Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım cıkar artık eldıvenlerını zamanı gelmıs gecmıs bıle
    bebeklere aslında takılmasını hıc onaylamıyolar dktorlar
    bebegın algısı dokunarak gelısıyor
    biz hiç takmadık ,kızım sevmedı zaten
    gule gule buyut bebegını
  6. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  7. talu

    talu bal böceği :) Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2007
    Mesajlar:
    476
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    inşallah canım
    sağlıkla kavuş inşallah
  8. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  9. aykxixzxixm

    aykxixzxixm anneyim ben!!!! Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.335
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    çıkarmak istiyorum ben de.sıkıntı geldi.tırnak makasını bizim kullandığımız gibi çıt çıtlı almıştım ama o kadar kıpırdanıyor ki yapamadım.uykusunda bile.zaten uykuları da derin değil.şu makas gibi olanlardan alıcam yarın.o daha kolaymış.
    bu arada resimde sanırım 6-6.5 aylıktı galiba.
  10. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  11. zinedila

    zinedila Evli Mutlu Çocukluuu:) Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.552
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    cnm benimki daha 13 günlük ben çıkardım zaten tutmuyodu elinde elleriyle oynamayı çok seviyo tırnakları kısa allahtan kırılıyo bende koparıyorum kesmeye cesaret edemiyorum:)
  12. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  13. truf

    truf Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    30 gün taktım ama soğuktu birazda ondan şimdi olsa hiç takmazdım. emzirirken bir başkası kesse belki olur. şahsen ben artık nasıl keseceğimi şaşırdım.
  14. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  15. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    10 gunluktu fılan cıkardım eldıvenlerı bı sure sonra alısıyorlar zaten...
  16. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  17. nisan annesi

    nisan annesi bebegım Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    762
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    galiba en uzun süre benimmii 2buçuk 3 ayına kadar taktım havalar soğuk olduğu için sonra çıkardım şimdik iyiyiz ara ara yolsada yüzünü böyle daha rahat
  18. 29 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : aykxixzxixm
  19. aykxixzxixm

    aykxixzxixm anneyim ben!!!! Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.335
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kızlar çıkardım eldivenleri.gittim e-bebek ten tırnak makasını aldım uyurken bi güzel kestim.törpü bile yaptım.ohh be dünya varmış.şimdi dokunuyor bana bi tuhaf oluyo içim...:teytey:
Benzer Konular: bebeklerin eldivenlerini
Forum Başlık Tarih
Doğum Yapanlar Bebeklerinizin Tırnaklarını Nasıl Kesiyor sunuz ? Eldivenlerini Çıkardınız mı ? 25 Mayıs 2008
Doğum Yapanlar bebeklerin benleri ne zaman çıkar? 15 Ağustos 2009
Doğum Yapanlar bebekleriniz kaçıncı haftada doğdu? 23 Ocak 2009
Doğum Yapanlar bebekleriniz diş çıkartırken neler yaşadınız ve nasıl yardımcı oldunuz? 20 Aralık 2008
Doğum Yapanlar bebeklerinize hatıra defteri yapıyormusunuz?? 20 Kasım 2008