bebeklerin gerneşmesi

Konusu 'Bebek Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve EU1 tarafından 19 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    oğlum 34 günlük çok gerneşiyo sanki kakasını yapamıyomuş gibi ıkınıyo uykusunda tabi uykusuda dağılıyo huzursuz oluyo neden oluyodur sizce bide ne yapabilirim
     
  2. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  3. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    canım muhtemelen gazı vardır.Ikındığı an ayaklarını karnına bastır ve bebişi sıcak tut.
     
  4. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  5. arzum23

    arzum23 melihin annesi melike Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2008
    Mesajlar:
    159
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım gazı vardır mutlaka.karnına sıcak havlu koy ve ayaklarını sıcak tut düzelir inş
     
  6. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  7. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    nasıl yani ıkınıyor mu gerneşiyor mu ikisi farklı şeyler deil mi
     
  8. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  9. EU1

    EU1 Guest

    kasılıyo gibi oluyo ıhhh diye ses çıkarıyo
     
  10. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  11. EU3

    EU3 Guest

    28 günlük bi oğlum var
    aynı problem bizdede var
    gerinme ıkınma ikisi karışık bizde
    bide üstüne morarma var hoppala yaparak sakinleştirebiliyorum
    3 ay boyunca süreceğini söylediler
    allah dayanma gücü versin
    her seferinde yüreğim ağzıma geliyor ama doktoru normal olduğunu söyledi
    sanki kabızlık çekiyormuş gibi geriniyor ve ıkınıyor
    oysaki su gibi kakası...
    herkese kolay gelsin
     
  12. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  13. mangalia

    mangalia Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    143
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun.39 gunluk kızım var ve bizde ayne sorun vardı.doktor gazı var dedi ve NURSE HARVEY'S gaz giderici verdi.tamamen bitkisel .tavsiye ederim.biz çok rahatladık.
     
  14. 19 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  15. elma xsxekeri

    elma xsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    563
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    eğer ayaklarını karnını doğru çekipte ıkınıyosa gazı vardır ama ayaklarını ve kollarınıda gererek ıkınıyosa boyu uzadığı içinmiş annanem öyle demişti bana
     
  16. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  17. kuzum21

    kuzum21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    559
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar benim oglumda 2gündür çok kusuyor her emmesinde 2 3kere kusuyor neden aceba
     
  18. 20 Ocak 2009
    Konu Sahibi : EU1
  19. SARGIN

    SARGIN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    96
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    88
    arkadaşlar benim kızım 1 yaşında ama aynı sorunu bizde yaşadık görmeliydiniz kızımı öle bir ıkınma olmaz ama gazı olduğundan veya kabız olduğundan değildi.ıkınıyordu niye olduğunu bilmiyorum benim annemde boyu uzar çocuğun derdi bilmiyorum ne kadar doğru ama gerçekten kızımın boyu yaşıtlarına göre 44 5 santim uzun. 2 veya 3 ay sürer geçer merek etmeyin arkadaşlar.