Bebekleriniz gece kesintisiz kaç saat uyuyor.

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve Asude05 tarafından 4 Mart 2010 başlatılmıştır.

    4 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  1. Asude05

    Asude05 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    2 aylık erkek bebeğim var gece yattıktan sonra 4-5 saat deliksiz uyuyo. Sonrasında kesik kesik yarım saat 1 saat arası uyuyo uyanıyo derken sabah oluyo. Bu süre azmı çokmu nasıl arkadaşlar. Özellikle gece için soruyorum.

    Sizin bebeklerinizin gece uyku durumu nedir.
     
  2. 4 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  3. sezince

    sezince Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    445
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım ya bence çok iyi uyku düzeni. 4-5 saatlik uyku, biraz büyüyünce olur sanıyordum. ben bebek bakımıyla ilgili bir kitap takip ediyorum, ona istinaden söylüyorum. benim bebeğimde yaklaşık 2 aylık; ama 2 saat falan uyuyor.zaman zaman senin bebeğin gibi 4-5 saat uyuduğu da oluyor.
     
  4. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  5. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Benim bebeğim 2 aylıkken 5-6 saat uyuyordu genelde ben emzirmek için kaldırıyordum. Şimdi 5 aylık 2 saat uyuyor...
     
  6. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  7. sezince

    sezince Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    445
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    yaaa :KK43: benim bebeğim neden uyumuyor öyleyse? bilginiz var mı?
     
  8. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  9. boncuklar

    boncuklar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    693
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızım 4,5 aylık gece delıksız uyuyo
     
  10. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  11. kba

    kba kızımızı koru yarabbim... Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    968
    Beğenildi:
    301
    Ödül Puanları:
    123
    benim kızımda gece uykusunda 5saatte bile uyanmak istemiyo emzirmek için uyandırıyorum..bugün dr kontrolümüz vardı dra sordum normal mi diye güzel dedi 4-5 saat deliksiz uyuyabilir elleme dedi bende rahat ettim..çünkü aç aç mı uyuyo acaba diyordum:)gündüz uykusu bölük pörçük ama olsun..
     
  12. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  13. YAXGXMURCN

    YAXGXMURCN ALLAHIM KUZUM SANA EMANET Pro Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.855
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    4.5 aylık bebeğim benimde 2 3 aylıkken hiç uyumuyodu desem yeriydi :)) en fazka 2 saati dua ediyordum 3 saate çıksın dite çünkü ben ukuya dalana kadar 1 saat geçiyordu :) şimdi dediğim gibi 4.5 aylık geceleri 2-3- 4 saatte bir uyanıyor oda mamaya sonra tekrar uyuyor sabah 7 8 gibi ayaktayız bunada şükür
     
    Son düzenleme: 5 Mart 2010
  14. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  15. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Herkesin ki iyiye gidiyor da benimki niye büyüdükçe kötüye gidiyor anlamadım:)
     
  16. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  17. hayrissh

    hayrissh Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    oğlum 10 günlük oldu gece 1 de yatıyoruz sabah 6 ya kadar deliksiz uyuyor sonra 1 saat 2 saat arayla uyanıyor. doktora sordum telaş etme şanslısın dedi :)
     
  18. 5 Mart 2010
    Konu Sahibi : Asude05
  19. daisy83

    daisy83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2008
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    10 günlük bebek için 5 saat çok uzun???