Bebekleriniz kaç aylık ve gece kaç kere kalkıyor?

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve ogretmen_083 tarafından 25 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  1. ogretmen_083

    ogretmen_083 umutlar bitmesin dostum Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    KIZLAR BENİMKİ 4,5 AYLIK ANNE SÜTÜ ALIYOR :1no2: BAZEN 3 AKSİLİĞİ TUTTUMU 6-7 KERE KALKIYOR. SİZLERDE DURUM NASIL? ŞİKAYETİ OLAN VAR MI?
     
  2. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  3. bxixgsxixze

    bxixgsxixze Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    38
    valla benim oğlan 2 yaşında halen anne sütü alıyor.ve 3 den aşağı kalkmıyo sıpa:)
    büyürse kesintisiz uyur dediler ama nerde...
     
  4. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  5. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.101
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    benim kızım 15 aylık anne sütü almıyor gecede beslemiyorum zaten.en son yatarken devam sütünü içiyo gece genelde kalkmıyor yada bi kez mızırdanıyor emziğini veriyorum tekrar uyuyor.
     
  6. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  7. cicek11

    cicek11 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ahh cnm benim.kolik bitti dedik şimdi de bu çıktı dimi?daha doğrusu bunlar hep vardı da kolikten kafayı kaldırıp bunlarla uğraşamıyoduk bile dimi?
    mert her 3 saatte bir mama yediği için aksatmadan 2,5 satte bir uyanıyor.uyanması ve mama vermek dert değil.geri uyutmak problem bizde de.çıta pıta uyanıyo:KK43:(offffffff bitmeyecek galiba bunlar...
     
  8. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  9. susaden

    susaden Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    benim bebegim bir bucuk aylik ne gunduz uykumuz kaldi ne gece gunduz surekli uyaniyo gecede her saat basi uyanik bu uc gundur boyleyiz kirki bugun cikti bilmiyorum belki sonra duzelir umarim duzelir uykusuzluk bitirdi beni
     
  10. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  11. ltokor

    ltokor Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.219
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim oğlumda 1 yaşında gece sürekli mızıklanır 5 de de kalkar bende biraz daha uyutmanın yollarını arıyorum
     
  12. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  13. pisicik_26

    pisicik_26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.507
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    ahh ah uykuya hasret bir olarak yazayım hemen...kızım 8aylık ve gündüz 2 kere 1 er saat uyuyo gece ise saat başı bazende 10dk bi uyanıyo...
     
  14. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  15. febi

    febi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.763
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    özellikle yaşını geçtikten sonra gece emzirmelerini kesmek lazım .. yoksa en geç 3saatte bir uyanıyolar..
     
  16. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  17. leo7

    leo7 yağmur'un annesi Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.615
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    benim kızım 4 aylık..gece en son 11, 11 buçuk gibi emio 12 gibi uyuyo,
    5 6 gibi uyanıo emio beşiğine koyuyorum sallamıorum tekrar dalıoo..
    8 e kadar uyuyoo..kalkıo tekrar emioo biraz oynuyoruz derken böle geçio günümüzz.
    ama gündüzpek uyumuor 15 dk.yaarım saat..
    hep oyun istio..
     
  18. 25 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ogretmen_083
  19. NakrEdusA

    NakrEdusA ♥ {- _ -} ♥ Pro Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.852
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    en büyük dertlerimden biri bu ilk zamanlar gece yarım saat 45 dakika da bir kalkıyodu tam düzeliyo galiba dedim 3 4 kere kalkarken başladı 6 7 kere kalkmaya hatta bazen uyanıp saatlerce uyumamaya çok zor bi durum düzelmezse napıcam bilmiyorum :KK43:
     
Benzer Konular: Bebekleriniz aylık
Forum Başlık Tarih
Bebek Bakımı ve Beslenmesi 16 aylık bebek anneleri bebeklerinizin günlük menüsü ve miktarı nedir? 11 Şubat 2013
Bebek Bakımı ve Beslenmesi 3 bucuk 4 aylik bebeklerinizin uyku duzeni nasil 21 Ocak 2012
Bebek Bakımı ve Beslenmesi 3 aylik bebekleriniz uyku duzeni nasil 3 Ocak 2012
Bebek Bakımı ve Beslenmesi 14 Aylık Bebek Anneleri Bebeklerinizi Nasıl Besliyorsunuz? 19 Ağustos 2011
Bebek Bakımı ve Beslenmesi 8 aylık bebeklerinizin beslenme tabloları nasıl yardım 26 Temmuz 2011