Bebekleriniz kaç saatte bir emiyo ve nekadar emiyo

Konusu 'Bebek Bakımı ve Beslenmesi' forumundadır ve LXIXNA tarafından 20 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : LXIXNA
  1. LXIXNA

    LXIXNA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar 3 aylık oğlum var. normalde 2 saatte bir acıkır ve yaklasık
    100ml içerdi bir defada. ama 1 haftadır okadar zor emzırıyorum ve
    sagdıgım sutu okadar zor ıcırıyorum kı anlatamam. bugunlerde
    herseyı tanımaya yenı yenı şeyler kesfetmeye basladı. keyfı yerınde
    gülücükler atıyo. ama cok ıstahsız. bırden bıre boyle oldu bu. çalışan
    bır anneyım. gece ve sabah sutumu sagar oyle ıse gıderdım. hergun
    hemen hemen 400ml sut bırakıyorum ve oglen saat 13:00-13:30 arası
    tekrar eve gelır 200ml daha bırakırdım ve aksam eve gelene kadar oda
    bıtmıs olurdu.ama 1 haftadır sutun yarısı oldugu gıbı duruyo. uykusunda
    bıraz ıcırebılırsem anca okadar... bu arada bebegımın kılosu ayına gore ıyı.
    3 ayını doldurdugu gunu kontrolumuz vardı boyu 60cm kılosu 7000gr. sımdıye
    kadar hersey ıyıyıdı. bu durum normal mı bılemıyorum. acaba sutu ve memeyı
    ıstemıyo olabılırmı?
    Sizin bebeklerınız nekadar ıcıyo ve kac saatte bır ıcıyo. benım gıbı boyle bır sorunla karsılasan oldumu?? yardımcı olun lutfen.....senağlama:çok üzgünüm:
     
  2. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : LXIXNA
  3. drydeniss

    drydeniss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.211
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    mrb lina. benim kızım emen bebişler kadar şanslı değil. annesinin sütü olmadığı için emmedi. mamayla besleniyor. bugünlerde benimkininde iştahı yok. geçen ay deniz kenarına gitmiştik o zaman 2 saate bir 120 mg mama yiyordu. yeter artık kızım obez olacaksın derdim. ama şimdi 3-4 saate bir 100 mg anca yiyor. iştahı azaldı. kendi kendime nazar ettim herhalde çocuğu :KK43: benimde yarın kontrolüm. bakalım nasıl. ama bence sıcaklardan yapıyorlar. neşeleri sürekli yerinde ama iştah yok. acıksalar yerler herhalde. hele benimki acıkınca 1 dk geç kalsın mama yıkar ortalığı...
     
  4. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : LXIXNA
  5. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    Öncelikle Allah bağışlasın diyorum...
    ben emzirme döneminde hiç saate bakmazdım,her ağladığında emzirirdir,ta ki kendisi istemeyene kadar...Allahıma çok şükür sütümde boldu hem emerdi hemde yüzü sütle yıkanırdı hatunun...
    benim avantajım kızım 3 yaşına gelene kadar işten ayrılmıştm ve evdeydim...
    özelde çalışıyorsunuz sanırım...ama süt izninizi kullanmıyorsunuz...neden???
    sizin bebeğe kim bakıyor bilmiyorum ama bebekler çok çabuk acıkır,sürekli sütü versin bakan kimse,çünkü daha çok küçük...
    Allah yardımcınız olsun...
    sevgiler...
     
  6. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : LXIXNA
  7. LXIXNA

    LXIXNA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    süt iznimi kullaniyorum oglenleri evime gdiyorum tekrardan sut birakiyorum dikkatli okuyamadiniz sanirim.
     
  8. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : LXIXNA
  9. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    bebeğin iştahsızlığı ile süt izni arasındaki bağlantıyı kuramadım. ben süt iznimi toplu kullanıyorum ama bebişim emmiyo sırnaşık şey
     
  10. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : LXIXNA
  11. LXIXNA

    LXIXNA Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    3 saat once yani saat 1 de eve gittim masallah 300ml icmis benim ogluşş.250ml daha biraktim oglen. Ay hem kendime sikinti yapiyorum hemde bazen boyle acayiplikler oluyo. Bir emiyo bir emmiyo. Anlamadim gitti. Kafayi yicem yaa. Aman içsinde sutunu nasil icerse icsin. Sütü birakacak diye ödüm kopuyo..
     
  12. 20 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : LXIXNA
  13. Gkcn

    Gkcn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.721
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    1,5-2 saatte bir acıkıyor.gündüzleri uzun süre emiyor.gece bir defa uyanıp yine uzun uzun emiyor ama ölçmedim hiç.birkaç gün mecburen mama vermiştik.ozaman 90 ml içiyordu daha kırkı çıkmadan.şimdi daha fazladır heralde.