Bebekleriniz ne zaman çığlık atmaya başladı?

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve jade_06 tarafından 4 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  1. jade_06

    jade_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benım kız 3 aylık daha ses cıkarmıyo anca kızıyo bıde tukururken buuu dıye ses cıkarıyo acaba ne zaman cıglık atar
     
  2. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  3. BaBLe

    BaBLe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm benımkı atıyordu 2 aylıkken basladı konusmayada cıglık atmayada bılmıyorum kı sen onla bol bolkonus ıstersen kı oda konusmaya baslasın
     
  4. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  5. tugsem84

    tugsem84 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2010
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim oğlum 1.5 aylıkken sesler çıkarmaya başlamıştı.şu anda 4 aylık ve bazen konuşurken ben susmak zorunda kalıyorum çünkü o kadar yavaş konuşmama rağmen seslerimiz karışıyor.ben konuştukca o bana karşılık veriyor.gıdığından falan öptüğümde gülmekten çatlayacak hale geliyor.ben oğlumla doğduğundan beri konuşuyorum şimdide devamlı konuşmamaı istiyor. yanından 1 dk ayrılamıyorum. ama konuşurken çok tatlı oluyorla yaaa:KK46:
     
  6. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  7. blueflower

    blueflower İki kuzusuyla musmutlu =) Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.546
    Beğenildi:
    2.536
    Ödül Puanları:
    238
    canım bizimde bir buçuk aylıkken sesler çıkarıyordu,iki aylıkken çığlıklar başadı... :nazar: şu anda da baya baya laflaşıyoruz :kahve: her bebeğin gelişimi tepkileri bir değildir annesi o yüzden takma kafana... ama arkadaşların dediği gibi onunla çok konuş,yanında olmadığında da müzik felan aç hep ses,konuşma olsun evde...
     
  8. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  9. jade_06

    jade_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    467
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    evet evde sadece ikimiz varız
    süreklide konusuyorum sarkılar soyluyorum genelde hep onunlayım uyurken bile basındqayım sürekli onunla konusuyorum ama bizimki ağlama konusunda geliştirito kendisini
     
  10. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  11. askbuya

    askbuya oğlum benim sçs Üye

    Katılım:
    24 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.839
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    her bebek bir değildir kesnlkle çocukları kıyaslamayın arkadaşlar ben o işi yaptım çok uğraştımm sonuçta bişisi çıkmadı ama herbebek aynı olmuo kimi geç kimi erken belrtiler oluoo.dorukta 3 aylıktı sanırım çğlık atmaya..
     
  12. 4 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  13. BaBLe

    BaBLe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bırazda erkek bebekler daha gec ses vermeye baslıyo cbk ses vermekde cabuk konuscak anlamına gelmıyo yıyenım 1 bucuk aylıkken agucuk bugucuk yapıyordu ama 2 yasında konustu oda zar zor
     
  14. 5 Şubat 2010
    Konu Sahibi : jade_06
  15. Amazon

    Amazon Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.679
    Beğenildi:
    108
    Ödül Puanları:
    163
    Ben bebeğimle doğduğu günden itibaren devamlı konuştuğum için 2,5 -3 aylıkken başladı çığlık atmalar, ses çıkarmalar. şu an kahkaha bile atıyoruz maşallah. Bebeğin bir an önce dillenmesini istiyorsan devamlı konuşacaksın onunla. altını değiştirirken, beslerken, yıkarken vs. devamlı anlatmalısın ona ne yaptığını. bu çok önemli. hem bebek göz teması kurmayı da öğrnemiş oluyor bu şekilde.