Bebeklerinizin İştahı Azaldı Mı

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve efren tarafından 5 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    5 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efren
  1. efren

    efren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    oğlum 4 aylık oldu.önceden acıktığında gözü hiç bişey görmez hem mama yer hem de emzirirdim anca doyardı.sanki bu bikaç gündür iştahı azaldı.bunun nedenini de artık etrafı fazla izlemesine bağlıyorum.emerken de mama yerkende sürekli etrafı izliyor.ışıkla konuşuyor.mamayı da nazlanarak yiyor.sizinkiler de durum nasıl?ayrıca emmeyi bırakacak diye çok korkuyorum.çalıştığım içinde sürekli evde değiim yani canım çok sıkkın
     
  2. 6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efren
  3. phatosh

    phatosh minik kahramanım benim!.. Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    yok valla maşallah öyle iştahlıki ne süt bırakıyo memede ne mama.:nazar:.şurup bile versem kaşığı yalıyo.belki geçici bi durumdur seninki.belli dönemlerde bebişler yaparmış böyle
     
  4. 6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efren
  5. niva

    niva Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    318
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım benim oğlumda da azalma var yalnız benimki idrar yolu enfksynu geçiriyor ona bağlıyorum 4 aydan sonra azlma da normal geçiş süreci
     
  6. 6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efren
  7. WaterLilly

    WaterLilly Rüya'm benim Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2007
    Mesajlar:
    490
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Artık büyüdükleri için etraf ilgilerini çekiyor. Bu normal bir durum. Hatta gelişimiyle ilgili olumlu bir durum. Zaten eskiye nazaran hızlı emiyorlar. Kilo alımını takip et.
     
  8. 6 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efren
  9. efren

    efren Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu ay yarım kilo almış.önceki aylarda hep 1,500 kilo almıştı
     
  10. 13 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efren
  11. ponaran

    ponaran Anne Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Bizde de aynı durum söz konusu, hem memede, hem mama da çoz nazlanıyor. Bu ay kilosu da az gidiyor gibi, ne yapacağımı bende şaşırdım...
     
  12. 15 Şubat 2009
    Konu Sahibi : efren
  13. ponaran

    ponaran Anne Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızlar,

    Bizim durum aynen devam ediyor. Bebeklerde büyüme atakları oluyor dönem dönem, 4. ayda olurmuş, tam o haftalardayız, o da olabilir diye düşünüyorum.