bebeklerle bir gün nasıl geçiyor???

Konusu 'Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri' forumundadır ve chealnadle tarafından 3 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  1. chealnadle

    chealnadle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    226
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba,

    bebeklerle bir günü nasıl geçirdiğinizi merak ettim...çoğunuz edk gıdaya başladınız ve düzeni kurdunuz..yani şu saatte bu bu saatte şu diye...mamanın hazırlanması filan vardır sizlerde ya da ev işi filan..

    bizde hiçbişi yok...ek gıdaya geçmedik daha...uyku-emme düzenimiz de yok....kucakçı olduğumuzdan anneye iş yapmak için fırsat da yok....evdeyiz bütün gün...kızı nasıl oyalayacağım bilmiom valla...etrafta/yakında konu komşu arkadaş da yok...yapacak hiçbişi yok gibi..kız anakucağına girmio..arabayla tek başıma çıkartamıom..hem çıkartsam nereye götürücem...anlıcanız hem kızım hem ben sıkıntıdan/sıcaktan patlıoz evde....kızı nasıl eğlendireceğimi şaşırdım valla...

    sizler neler yapıonu...fikir verin şu arkadaşınıza n'olur!!
     
  2. 3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  3. yesimexpo

    yesimexpo facebook/nsnbaby Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım nerde oturuyosun yaa hiç gitcek bi yer yok mu ? bize gel oturalım dicem :)
     
  4. 3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  5. goldgelb

    goldgelb madre di mare Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.893
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla biz çok sanslıyız miss.le burda tanıştık ve komşu çıktık gunde 2-3 saatimiz falan birlikte geçiyor. Oturduğumuz yer bebek gezdirmeye musait dişarlarda dolanıyoruz yoksa gün bitmez,çok haklısın.
    Deniz gece 12 saat uyuyor. (kesintisiz değil tabii bu 12 saat içinde 2-3 kez uyanıyor) 9-10 gibi kalkmış oluyor, iki saat kadar oyalandıktan sonra tekrar 1-2 saat uyuyor, sonra genelde dışarı çıkıyoruz (tabii bu çok sıcaklar baslamadan evveldi). Genelde saat 2 ile 5 arası sokakta oluyorduk. Şanslıysam gelince biraz daha uyuyor ben akşam yemeğini hazırlıyorum. 17 ile 20 arası en zor saatleri, hiç uyumazsa yandım. Sekiz de eşim geliyor, biz yemek yiyoruz 9 da ise uyku hazırlıklarına baslıyorum. Salonun ısıklarını söndürüp, emziriyorum gunune göre 21 ile 22 arası uyuyor. ışte bizim gunumuz, henüz yemek rutinimiz yok bu yuzden şimdilik şanslıyım. Şu an çok hareketlendi, işin içine bir de yemek girdimi nasıl olacak bilmiyorum.
    Bu arada bayan chendler sen nerelerdesin, hiç gözükmüyorsun...
     
  6. 3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  7. esc_

    esc_ kaan'ım canım oğlum Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    667
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    benimde gidecegim pek bi yer yok uyku saati yemek saati belli o yüzden pek bi yere gidemiyorum oyun halısı aldım ben ogluma ben işlerimi yaparken o oyrda oyucaklarına uzanıyor keyifli vakit geciriyor işlerimi bitirince beraber vakit geciriyoruz kucakda olmayı pek sevmiyor o oynarken ben de internete oturuyorum
     
  8. 3 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  9. edolina

    edolina Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.030
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    Benim kızım da Gold'un oğlu gibi 12 saat uyuyor.Genelde akşam 10'da yatıp,sabah 10'da kalkıyor.Uyumadan önce banyo yaptırıyoruz.çok rahatlıyor.Gündüz saat 2 ve 5 civarı uyumak istiyor.En fazla 2 saat uyuyor.Bazen yarım saat uyuyup uyanıyor.
    Benim de bulunduğum yerde çıkıp dolaşacak yer yok.Sıcakta çocuğu boşuna terletmek istemiyorum.Ev serin oluyor.Artık dönebildiği için yere kılıflı ince yorgan seriyorum.Üstüne oyuncaklarını dağınık bir şekilde gelişigüzel koyuyorum.Uzun süre onlarla oynuyor.Bazen ben de yanına yatıp bacaklarımı yukarı kaldırıyorum.Bir yandan bana da jimnastik oluyor.Bacaklarımı hareket ettirdikçe 10'a kadar sayıyorum.Televizyonda da müzik kanalını açıyorum.Ellerimi çevirip şarkı söylüyorum.Parmaklarımı şıklatarak ritim tutuyorum.O da yapmaya çalışıyor.Ellerim onun ilgisini çok çekiyor.Arada bir ağzımı açıp sesli nefes alıyor,göbeğine eğilip burnumla onu gıdıklıyorum.Ya da bacaklarını ısırıyorum.Genelde gülüyor.Çoğunlukla oyuncaklarını eline veriyorum.Ya da omuz hizzasında biraz uzağa koyuyorum.Hemen dönüp alıyor.Böyle böyle zaman geçiyor işte.
     
  10. 4 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  11. chealnadle

    chealnadle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    226
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bebeği uyuyan anneler ne güzelll..maşallah...biz de o günlerin hayalini kuruyoruz :)

    ben bostancı da oturuyorum...yakınlarda aralık annesi var mı acep???arkadaş olurduk birbirimize...

    ben kızdan vakit bulamadığım için nete de giremiom...ondan koptum sizlerden buna da üzülüom....bugün karşıya gidecektik misafirliğe ama yağmurdan yine kaldık evde....kızımı koyduğum yatağına..döne döne duruo...ama 5 dk da bir görünmezsem ağlıo....bakalım düzelecek inşallah bu durumlar.....cumartesi kontrol var....belkş ek gıdaya geçeriz ??

    valla dedğim gibi...yakınlarda aralık annesi varsa ya da yolu bostancıdan geçen aralık annesi olursa beklerim kızlar....kızçem ağırlarız bi güselll....2 kişi olursa belkim sahile bilem gidilir...
     
  12. 4 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  13. ZeaMays

    ZeaMays ♥♥♥canlarımsınız♥♥&# Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.183
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    selamlar,
    bizde en geç 6.30 da uyanıyoruz, 1 saat kadar yatakta oyunlar oynuyoruz, kalkar kalkmaz mama yemeyi sevmiyorlar,


    7.30 da anneanne geliyor, kızların birini o birini ben alıp salona geçiyoruz, mamalarını yedikten sonra uykuya dalıyorlar, genelde 1 saat uyuyup kalkıyorlar, bahçeye çıkıyoruz, 9.30 - 10 gibi kahvaltılarını yapıyorlar tekrar oyunlar oynanıyor, dedede gelmiş oluyor, hep birlikte genelde bahçede yada üst katta annemlerde oluyoruz, bizde kahvaltımızı yapıyoruz, kızlar tekrar uykuya dalıyor ama uzun değil yarım saat falan. uyandıklarında mama yiyorlar, dışarı çıkıyoruz, sahile veya avmye gidiyoruz yada sokaklarda dolaşıyoruz, yürümek için müsait buralar, pek araba geçmeyen yerlerde dolaşıyoruz,

    bazen onlar çıkıyorlar bahçeye, ben evin işlerini, bebişlerin çorbalarını hazırlıyorum.

    neyse günün geri kalanıda böyle geçiyor, bahçeye in, üst kata annemlere çık, yemek yedir, mama içir, altlarını değiştir, banyo yaptır derken akşam oluyor zaten. 7 gibi baba geliyor, yemek yiyoruz ve kızlar babayla oynarken hepsi birden yorgun düşüp 21-21.30 gibi uykuya dalıyorlar. tabi ben uyuyamıyorum, evi topla, mutfağı topla, başka işler varsa onlarıda yapıp 23-23.30 gibi uyuyorum.
     
  14. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  15. f_a_s

    f_a_s Gergin gördüm seni:) Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.425
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bu konuda ben kendimi çok şanslı görüyorum cünkü çok şükür kızım dünyamıza çok güzel adapte oldu. hayatımızın akışına güzel uyum sağladı yani.
    benim kızım da 12 saat uyuyangillerden. Sabah 08:30 da güne başlarız. Ben güne başlama kısmına çok feci takık durumdayım. kızımı kocaman bir gülümseme ve günaydın şarkılarıyla karşılıyorum. o gözlerini açıp bana karşılık veriyor. başlıyor çırpınmaya.. altımızı temizleyip üstümüzü giyinip kahvaltımızı yapıyoruz ve hoop doğru sahile. ben kitabımı okuyorum kızım da denizi seyrediyor, bazen de dişliğini kemiriyor.. ortalama 1,5-2 saat takılıyoruz ana kız. sonra eve geliyoruz kızım emip uyuyor. bu genelde en az 1 saat olmakla beraber değişebiliyor. ben de bu esnada ne yapıcaksam yapıyorum. öğlen 12:00-13:00 gibi kalkıyor. Son günlerde yerde debelenmeye bayılıyor. oyun halısını seriyorum yere, dön babam dön deliriyor. gecen yarısını koltugun altına girmiş buldum:) sonra o gün planımız varsa dışarıya çıkıyoruz, yoksa evde oyunlar oynuyoruz. öğleden sonra 15:00 gibi bir daha uykuya dalıyor 2 saat ortalama uyuyor. bizim gündüz uykularımız değişkenlik gösterebiliyor. Evdeyken farklı oluyor, dışarıdayken farklı. mesela dışarıda geziyorsak asla uyumuyor. millet arabasına binince uyur bizimkinin etrafı seyretmekten uyku filan aklına gelmiyor.. Sonra bir dahaki uykusu 20:30 21:00 arası bir saatte ve sabaha kadar devam ediyor. Son günlerde genelde 21:00 i buluyor artık hava biraz daha gec karardığından. Bugünlerde mesela öğleden sonraları dışarıda program yapmıyorum. akşam yemeğimi hazırlıyorum piknik sepetine koyuyorum. eşimi servisten indiği duraktan alıp sahildeki piknik alanında yiyoruz akşam yemeğimizi. hem uyku öncesi temiz hava almış oluyor kızım, hem de bizim için değişiklik oluyor. bunu bu hafta 3 kere yaptık ve çok hoşlandık. eger sizin de yakınınızda böyle bir piknik alanı varsa haftada 2-3 kere yapabilirsiniz. çok sıcak ve tatlı oluyor:))
     
  16. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  17. goldgelb

    goldgelb madre di mare Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.893
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok tatlısın fascım... ıyi fikirmiş gercektende piknik alanı, çay, tost, sandviç falan mı götürüyorsun yanında yoksa dört başı mamur yemek mi canım?
    ben malesef gune senin kadar erken başlayamıyorum aslında babayı gecirmek için uyanıyoruz ama sonra ben Deniz'i bizim yataga alıyorum, uykumuza orda devam ediyoruz. Ben genelde geceleri, herkesi uyuttuktan sonra kitap okuyabiliyorum ya da nadiren gündüz giremediysem görev beni çağırıyor kk yi okuyorum..Deniz'in şöyle bir huyu var ben uyuduğum sürece yanımda uyuyor bunu bebeğinin uyumadığından şikayet eden annelere tavsiye edebilirim yalnız gece uykusunda bu yöntemi gelecekte sıkıntı verebilir diye denemiyorum...
    Dağına göre kar.. Ben uykum geldi mi kimseyi dinlemem mecbur uyuyor yavrucak
     
    Son düzenleme: 5 Haziran 2009
  18. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : chealnadle
  19. f_a_s

    f_a_s Gergin gördüm seni:) Üye

    Katılım:
    27 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.425
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    yok canım sandviç filan sevmem ben akşam yemeklerinde. bir kere kabak yemegi vardı mesela. bir kere de tas kebap derler ya o tarz bişiy yapmıştım, bi kere de eşim kızartma istedi. köfte patates patlıcan filan. eni konu yemek yiyoz yani anlıycaan.. en kısa zamanda bir termos edinmeliyim kendime. çayımızı da özgür willy hesabı içmek istiyoruz. valla ben bu yaşıma kadar piknik alanlarında hiç hazzetmezdim. pek bi itici gelirdi ama bu cocuk beni bayaa değiştirdi. zevk aldıklarım kısmen değişti:))
    bu arada biz de saat 06:30 da yatak transferi yapıyoruz. eşim 06:30 da kalkıyor ve 07:00 de gidiyor. sonra da kızımla biz de yatakta yatıyoruz.. bu olay mesela benim doğumdan önce en çok sinir oldugum seydi ama o kadar tatlı oluyor ki, alıyorum koynuma, dayanamıyorum valla..
    bu arada şu yanında yatınca uyuma meselesine benden de bir fikir. bizim kız gecen gün uykuya dalamadı birtürlü. arada oluyor işte huzursuz bir günüydü.. yanına yatıyorum uyuyor kalkınca hemen uyanıyordu.. ben de kalk yat kalk yat sıkıldım. çıkardım üzerimdeki tshirt ümü battaniyenin aldından üstüne örttüm. mis gibi uyudu valla. tavsiye edilir..

    bu arada yazdıklarımı okudumda hiç üşenmemişim 3 günlük mönüyü yazmışım yuh yani:) hehehehe:eek: