Bebişi Için Bir Kaç Satir Karalayanlar Buraya

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve içimde bir kxixpxixrtxix var tarafından 16 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : içimde bir kxixpxixrtxix var
  1. içimde bir kxixpxixrtxix var

    içimde bir kxixpxixrtxix var Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    MERHABA KIZLAR BEN BEBEĞİM İÇİN BİR AJANDA ALDIMM ULTRASON RESİMLERİNİ ORAYA YAPIŞTIRIYORUM.(HATTA İLK İDRAR TESTİM BİLE ORDA YAPIŞIK:) ) TABİ ÜSTÜNEDE BİR KAÇ SATIR YAZI KARALIYORUM,ONA OLAN HİSLERİMİ YAZIYORUM ARANIZDA BUNU YADA BUNA BENZER ŞEYLERİ YAPANLAR VAR MI MERAK ETTİM... :asigim:
     
  2. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : içimde bir kxixpxixrtxix var
  3. XIXBXIXARU

    XIXBXIXARU benim tatlımı tatlı kızım Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    522
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Mrb Canim Bende Yillardir Günlük Tutuyorum Artik Bebeğim Adina Günlük Tutmaya Başlicam Aklimda Ama Daha Uygulamaya Geçmedim Onunla Ilgili Hissettiğim Herşeyi Her Duyguyu Yazacam Testimi Falan Bende Atmadim Bu Arada 5 Haftalik Hamişim Güzel Bişey Ona Ait Bir Defterin Olmasi Benim Hamile Kalmadan önceki Planimdi Bu Yarin Başlicam Hayirlisi Olsun Canim :))
     
  4. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : içimde bir kxixpxixrtxix var
  5. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    canımmm bende aynen senın gıbı uyguladım hamıle oldugumu ogrendıgım aydan berı hıslerımı duygularımı yazdım vede bebısım artık dogdu su anda 10 gunluk bakalım allah omur versınde buyuyunce okur inşallah
     
  6. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : içimde bir kxixpxixrtxix var
  7. KapicininBitliKizi

    KapicininBitliKizi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım ben hamılelım boyunca her gun her ay yazıodum kızıma tuylu bı gunluk aldım tuylu kalem ıle renklı kalemlerım var onlarla yazdım her evresını her tekme atısını bana neler yaptını yazdımkı buyudunde okusun dıe ve halada yazıorum su an 5 aylık oldu kocaman bı kız olamsına ragmen hem yazıorum resmını cekıorum hergun
    deısık seyler ogrendınde kameram hazır ona cekıorum arda acıp ızlıorum hamıskende cekıodum karnımı hhahahahahahaha benım bıtanem o ya ulroson kagıtlaırnı bıle saklıom
     
  8. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : içimde bir kxixpxixrtxix var
  9. sevdamkxixzxixm

    sevdamkxixzxixm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    88
    5 yaşında bir kızım var ona tutmuştum, ben de tahlili yapıştırmakla başladım, babasıyla aşkımıza kadar herşeyi anlattım kızıma ama ona birşeyler yazdıkça sanki onları okuduğunda onun yanında olmayacakmışım hissine kapılıp her yazdığımda gözyaşlarıma hakim olamazdım. şimdi 14 haftalık hamileyim bu bebişime hiç bir şey daha yapmadım. sadece ultrason fotolarına bir albüm yaptık. aslında çok hoş bir yıldır kızımın günlüğünüde yazmayı bıraktım.
     
  10. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : içimde bir kxixpxixrtxix var
  11. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    bende yaptım bebeğime dosya yaptım tahlillerimle ve ultrasonla ilgili görüntülerini koydum..
    bir de günlük yaptım..her içimden geçeni yazdım ona..
    ama kısmet olmadı yavruma okumak...
    hevesli olmak da çok iyi değil kızlar..
    ben neler yaptım,odasını hazırladım eşyalar aldım ama yavrum göremedi..
    Rabbimden bir daha nasip olursa bebek zaten bu kadar heveslenmicem...
     
  12. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : içimde bir kxixpxixrtxix var
  13. femmepetal

    femmepetal when There is better,good is not enough Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.777
    Beğenildi:
    723
    Ödül Puanları:
    153
    Gülşah dur ağlatma yine beni canım ya,
    içim eziliyor sen böyle yazdıkca.İnşallah tekrar hamile kalacaksın ve bu acılarını bebğinle unutacaksın canım,sen yine hevesini kırma...

    Bu arada benim de bir ajandam var,sadece bebğimle ilgili duygularımı değil bu dönemde yaptığım işlerle ilgili de yazıyorum günlük gibi bişey yani.
    Herkeye hayırlı ,sağlıklı bir hamilelik dönemi dilerim