bebişkom üstünü çok açıyor fikri olanlar??

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve minikpatik tarafından 9 Mart 2009 başlatılmıştır.

    9 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  1. minikpatik

    minikpatik yerim ben seni Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ya arkadaşlar benim oğluş geceleri üstünü felaket bi şekilde açıyor uyku tulumu bakıyorum ona göre yok büyük alırsamda bunaltıdan uyuyamaz sizin kuzularda açıyormu fikri olan varmı ne yapayım.
     
  2. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  3. ne yaptıysam başedemedim, uyku tulumu giydirdim ben de ne yapıyım , kolları ve bacakları uzun geliyordu biraz ben de katlıyordum canım , şimdi uzun da gelmiyor .........

    olmaz diyorsan yorganının kenarlarını yatağının altına sıkıştır :)
     
  4. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  5. leyla21

    leyla21 yine yeni baştan Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2008
    Mesajlar:
    5.383
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Benim cadi uyanikken tepine tepine aciyoo ama uyuyuncaa hic acmiyoo hareket etmediginden aksam ayagimda sallayip uyutup yatiriyorum ustunu ortuyorum acmiyo gece uyaninca zaten bende uyaniyom sesine emzirip tekrar uyutuyorum acmiyo o zaman
     
  6. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  7. minikpatik

    minikpatik yerim ben seni Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benimki öle hareketsiz yatsa keşke zaten bende ssini duydummu kalkıyorum ama bu uyku sırasında fırlatıp atıyor üstünden her kontrol edişimde üstü açık böceğin
     
  8. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  9. Miy

    Miy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    464
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benimkininde ustu hep acik,bas edemiyorum,uyku tulumda kiyamet kopariyor.bende onun uydugu odayi ekstra sicak tutuyorum.
     
  10. 9 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  11. HAYALKIZ

    HAYALKIZ ece cerenin annesi:) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bendde sıkı giydiriyorum aynı sorun bızdede var maalesef
     
  12. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  13. WaterLilly

    WaterLilly Rüya'm benim Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2007
    Mesajlar:
    490
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benim kızım da kollarını sürekli çıkarıyor ve bu arada üstünü açıyor, ben uyku tulumu giydiriyordum içim rahat ediiyoordu ama küçük almıştık şimdi kısa geliyor . artık sıkı giydirip yatırıyorum 1 aya kalmaz havalar iyice ısınacak gerek kalmayacakartık.
     
  14. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  15. bxixgsxixze

    bxixgsxixze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.137
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bence hiç tuluma alıştırmayın.tulum terletiyor terleyincede hasta oluyo yavrucaklar.
     
  16. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : minikpatik
  17. phatosh

    phatosh minik kahramanım benim!.. Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar benim oğlumda sürekli üstünü açıyo.genelde de kollarını çıkarmak için yapıyo bunu.en sonunda eşim şöyle bi çözüm buldu.ince polar battaniyesini 2 kat yapıp uzunlamasına üstünü örtüp(kolları dışarıda kalcak şekilde)kenarlarını altına iyice sıkıştırıyo.göğsü de tüm vücudu da sıkı sıkı örtülmüş oluyo yani.üstünede normal kalın battaniyesini örtüyoz.kalını açsa bile içerdekini çıkaramadığı için açıkta kalmıyo.