bebişleri gün içinde nasıl oyalıyorsunuz?

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve muhjeo tarafından 18 Mart 2009 başlatılmıştır.

    18 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  1. muhjeo

    muhjeo seniyorum:) Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaşlar malum bebişler 6. aylarını doldurmak üzereler artık akılları bişeylere ermeye başladı ye iç yat uyu yapmıyorlar bu yüzden ben bazen çok zorlanıyorum dikkatini çekmek için çeşitli uğraşlar veriyorum ama çok yoruluyorum sizler neler yapıyorsunuz bu konuda paylaşımlarınızı bekliyorum.
     
  2. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  3. muhjeo

    muhjeo seniyorum:) Üye

    Katılım:
    29 Kasım 2008
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    mesela ne tür oyunlar yapıyorsunuz?daha fazla dikkatini çekmek ve vakit geçirmesini sağlamak için ne tür oyuncaklar almalıyım dönencesini artık sevmiyor hiç dikkatini çekmiyor çıngırakları vs. oyuncaklarıda var ama tutamadığı için tam olarak oynayamıyor televizyon izletmek istemiyorum bebek kanallarını falan.
     
  4. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  5. rosa67

    rosa67 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2008
    Mesajlar:
    202
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    slm bebeğim çıngırakla oynuyor kavrıyor çok seviyor ama diş problemi var sürekli eli ağzında dedesi sürekli gezdiriyor ben şanslıyım yanlız değilim kayınvalidemler bizdeler bazen bebek kanalları çok hoşuna gidiyor gülüyor çokkk gıdıklıyorum çok hoşlanıyoorr
     
  6. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  7. ibolya

    ibolya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6.232
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    valla benim sıpa her dakka her saniye kendisiyle ilgilenilsin istio, yanında olsam bile 2 dk onunla ilgilenmeyeim hemen mızırdamaya başlıyo, beyefendiyi memnun etmek çok zorlaştı artı kne yapcam bende bilmiorum :uhm:
     
  8. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  9. beyazzzambak

    beyazzzambak Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.152
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çaresini bulan bana da söylesin
     
  10. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  11. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    valla ben cok bunalınca baby tv yi acıyorum.ordaki müzikler acaip rahatlatıo onu.
     
  12. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  13. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    ben sureklı aynı seylerı sunmamaya calsıyorum mumkun oldugunca sıkılmasın dıye.
    bır oyuncağı ıle bugun oynadıysa 1-2 gun kaldırıyorum kı unutsun tekrar cıkardıgımda ılgı ceksın...
    bırde sureklı pozısyon degıstıyorum.bıraz yuzustu yatıyor bıraz oturuyor bıraz ana kucağında bıraz yatagında oylece bırakıyorum sessiz ve oyuncakszı kendı halıne..
    bıraz muzık dınletıyorum,kendım sarkı soyluyorum,bol bol konuusyorum.bır ısle ılgılenıyor bıle olsam sık sık yanına gelıpkonusuyorum sıkılmasın dıe.gıydırıp balkona cıkarıyorum hava alıyoruz boylece ıkımızde.evı ıcınde dolaştırıyorum esyaların adını soyleyıp tanıtıyorum.aynanın karsına gecıyoruz bırkte cok hosuna gıdıyor bu.bıde hıkaye anlatıyorum bazen.her zaman resım gostererek değilde,onunla konuyormus gıbı anlatıyorum oylece bakıp dınlıyor. ,babası kucağına alıp oynatıyor,gulduruyor,ce-ee oynuyoruz cok guluyor :) ,en azından elıne bır torba verıyorum sakur sukur ses cıkarıo oynuo onla,, yanı yapacak cok sey buluyorum ben..

    ama tv hıc acmıyorum ben.
     
  14. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  15. PERA13

    PERA13 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Gunduz bakıcısını aksam beni yiyor .sürekli kucak bi sürü oyuncak yıgıyorum önüne sırayla hepsini veriyorum alıyor eviriyor ceviriyor fırlatıyor ana kucagına koyuyorum en fazla 3 dk sürekli kucak istiyor bazen oda yı iyice ısıtıp altını acıyorum altı acık olunca feci mutlu oluyor ayaklarıyla oynuyor oyalanıyor bi muddet
     
  16. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  17. nazlxixmelek

    nazlxixmelek Y >>-('v')->> F =>~~K&K~~ Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.831
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bende iki oğlan var siz şanslısınız yine...:))
    ben bazen anakucaklarının karşısına geçiyorum konuşuyorum gülüşüyoruz bazen müzik açıksa hem zayıflayım hem onlar oyalansın diye göbek atıyorum..:))))
    tvye takılıyor gözleri çünki tam karşısındalar öyle denk geldi tvye baktırmak çok iyi değil ama iki tane olunca ne ypayım oyalanıyorlar..
    şimdilerde çıngıraklalrı ve ayıcıklarıyla oynuyorlar bu aralar salyalarımız arttı babamız sulu diş kaşıyıcı almış içinde renkli su var biri karpuz dlimi diğeri gitar şaklinde kaan bey bir ieline biberon şeklindeki çıngırağı diğer elinede gitr kaşıyıcı alıyor sıkı sıkı bırakmıyor artık herşeyi ağızlarına götürüyorlar..
    kerem bey karpuz kaşıyıcıyı pek sevemedi sadece rengi için eline alıyor çabuk atıyor bir bakıyorum battaniyesini kemirmeye başlamış.. zaten ara öğünlerde püre veriyorum biraz oyun derekn uykuları geliyor gözler küçülüyor kerem kendi kendine uyuyor kaan beyide ayakta salıyorum uyutuyorum..
    bu ara ikiside hareketlendi artık anakucağında çok fazla bırakamam kaan bey kıçını ittire ittire uca kadar geliyor keremde kayıp geliyor...
    arada bizde cee yapıyoruz kerem kahkahlarla gülüyor kakan sadece gülüyor geçiştiriyor.. kaan beyin uyurken duyduk sadece kahkasını normalde gülüyor ama tebessüm şeklinde ağzı açık bir şekilde... ne zaman kahkaha atacak bakalım sabırla beklioz..onun yerine çığlık atmayı öğrendi akıllı sıpamm..
     
  18. 19 Mart 2009
    Konu Sahibi : muhjeo
  19. misskokulumm

    misskokulumm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.697
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    148
    bol bol konuşuyoruz hem babası hem ben otrmaya bayılıyo eğer keyfi yerindeyse sabahları özellikle bi yarım saat yatıp odasındaki bordürlere falan bakar onlarla konuşur kanepenin köşesine oturtup önüne 1 çıngırak veriyorum onu al bırakıyo oyalanıyo ardından ayağına ulaşmak için çabalmaya başlıyo canmız sıkıldıysa evimizi geziyoz bazen kucağımda bazen de arabasında dolaştırıyorum kucağımdaysa mümkün olduğunca her nesneye dokulduruyorum adlarını söyletiyorum aynayı çok seviyoz ayna karşısında bana gülücükler atar ağzını burnnu öğretiyorum şarkı söylüyoz hoplatıyoz ne bilem herçeşit şebeklik yapılıyo haa şimdilerde dönencesini iyice aşağı indirdim kızımıda yükseltiyom battaniyeyler falan oyuncaklara uzanıpçekiştirio hiç gıkı çıkmıyo epeyce gündüz iyiyz de akşam şu dişlerin derdi bizi öldürüyo ellerini kemire kemire ağlıyo yavyu