bebişlerimizi artık oturtsak mı?

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve XSXEKERXIXM tarafından 6 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  1. XSXEKERXIXM

    XSXEKERXIXM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar bebişlerimizi artık oturtmaya baslasak mı 5 ayımızın bitmesine bir hafta kaldı bizim
    kaynanam oturtma beli yamulur gibi bişeyler diyo ama ben oturtmak istiyorum benim zilli de hep oturmak istiyo cvplarınızı bekliyorum bu konuda doktoruna danışan varmı? :KK46::KK46:
     
  2. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  3. cilekk

    cilekk Kücük adamIna asIk.. Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.905
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    146
    biz 5 ay bir haftaligiz ara ara destekli oturtuyorum ben.

    zaten tam dengesini saglayamiyor cokta oturamiyor ama kucakta filan

    hep oturma pozisyonunda.

    bizim doktorumuz uzun süre olmadigi sürece oturt dedi cünkü anne karnindada

    yarim ay seklinde kaldiklari icin bel kemikleri aliskindir uzun kalmadigi sürece sorun olmaz demisti.

    simdi mama sandalyesi almayi düsünüyorum kademeli olanlardanmayarlayabiliriz yari oturur

    yari yatar pozisyonu.
     
  4. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  5. XSXEKERXIXM

    XSXEKERXIXM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    peki ne kadar süreli oturtuyosun ben kucakta bile oturtmadım daha ama boyu uzadıgı içn artık zor oluyor
     
  6. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  7. cilekk

    cilekk Kücük adamIna asIk.. Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.905
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    146
    kucagimdaysa uzun süre kaliyor canim,zaten cok hareketli bir cocuk hani su kadar saat

    yada dakika diyemem ama kaliyor iste uzun süre.yatmiyorki kucagima.yemek yerken filan

    ya benim yada babasinin dizinde oturuyor.
     
  8. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  9. derinxby

    derinxby mis kokulumm... Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.417
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    benimki de kucakta oturur pozisyonda duruyo.zaten başka nasıl tutulur ki.adam etrafa bakmak istiyo.gezdirin beni diyo.artık yatmıyo sıpam.oynatın beni diyo.ahh çok fena alıştı:) ama kendi başına koydum bi kere olmadı duramadı öyle haliyle sevmedi de.o kucakta olcak sağa sola saldırcak sende tutucan onu.beli falan da yamulmaz ayrıca doktor söylemişti.öyle bişey yokmuş.
     
  10. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  11. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    ay nasıl duruyo bu çocuk oturmadan,benimki mümkün değil zaptedemiyorum oturmasa kıyamet kopar,benim kucağımda hep oturur pozisyonda zaten ama biyere oturtup bırakmıyorum ,sadece kucakta iken oturuyor..
     
  12. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  13. XSXEKERXIXM

    XSXEKERXIXM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben bi kaç kere kucagımda öyle oturttum kaynanam gözümü korkuttu bende bidaha yapmamaya çalıştm gene uzandırmaya alıştırdım tabi zor oldu neyse artık bende oturtturıyım banada kolaylık oluyo öyle
     
  14. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  15. brownie07

    brownie07 şans meleğim Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    118
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla bizimki de kucakta oturur pozisyonda duruyor onun dışındaki zamanda da hep ayakta kucakta gezdiriyoruz yatmayı sevmiyor.sürekli ortama hakim olmak istiyor.uzun süre oturunca da basıyor yaygarayı hemen ayağa kalmak ister gibi ayaklarını diriyor bakalım sonra ne olacak tutabilene aşk olsun yürümeye başladığında:KK46:
     
  16. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  17. XSXEKERXIXM

    XSXEKERXIXM Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2008
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eylülcüm senin bebişin kaç aylık?
     
  18. 6 Nisan 2009
    Konu Sahibi : XSXEKERXIXM
  19. PassioneLore

    PassioneLore herkes haddini bilecek ! Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9.079
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    bızımkı de kucakta hep oturu pozısyonda ama cok uzun sure oturamıyoruz cunku farklı mekanlara gıtmek ıstıyor
    heryerı kesfetmek ve hakımıyet kurmak ıstıyor