bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz?

Konusu 'Mayıs Anneleri' forumundadır ve yaseemin tarafından 4 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  1. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bebişleri nasıl uyutuyorsunuz.benim mertim şimdilik gece emip uyuyor ama gündüzleri uyumuyor yani uykuya dalamıyor..........kafamçokkarıştı
     
  2. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  3. ERVUS

    ERVUS CANIM OĞLUM İYİKİ DOĞDUN Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    813
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    108
    canım benimki ana kucağında hafif sallayınca uyuyor artık gündüz uykusu azaldı ama cANIM
     
  4. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  5. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    gündüz uykumuz azalmadı sabah bi kaç saat uyanık kalıyor o kadar bi de akşam uyanıyor o zaman 3-4 saat uyanık kalıyoruz ve uykuya dalamıyoruz
     
  6. 4 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  7. ayperin

    ayperin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    727
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Kızım gündüz tilki uykusunda
    Genelde yatağında yalancı memeyi ağzına veriyorum
    süt kokulu tişörtümü yanına koyuyorum ,müziğini de açıyorum kendiliğinden yatağında uyuyor..ama kısa sürede uyanıyor..bazen durmuyor kucağıma alıyorum gögsümün altına kafasını sokuyor uyuyor..
     
  8. 5 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  9. dilekefe

    dilekefe Guest

    canım benim bebeğim çok puroblemliydi ben köy beşiği buldum harika bir çözüm karyolasında hiç yatmamıştı ama iki gecedir yatırıyorum. çevrende karadenizli varsa sana ayarlayabilir.
     
  10. 5 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  11. murgiz

    murgiz kuşum ardam Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.632
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ana kucağına yatıyo ancak gündüzleri
    geceleriise emzirip bırakıyom yatağına bir ili sallıyoöm yatıyo
     
  12. 5 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  13. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    gizemcim sallamaa alıştırmasaydın büydükçe daha çok isticek ben çok çektim büyük oğlumda tatile felan gittiğimizde sallanmak istiyo her gittiğimiz yerde beşik yok çok çektik....ana kucağında hafif sallamak daha iyi değilmi?

    ayperincim benimkide bi ara hemen uyanıyordu ama yüz üstü yatmaya alışınca artık uyanmıyor çoğu zaman kafasını çevire çevire kendi uykuya dalıyor geceleri ama gündüz akşam üstü çektiro bize.

    dilekefecim bahsettiğin şu ahşap hani oyuncakları var :)) onlardanmı?küçükken benim vardı ondan annem yorganla döşekte dikmişti bebeklerimi sallardım
     
  14. 5 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  15. yaseemin

    yaseemin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.461
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar yüzüstü yatırmayı tavsiye ediyorum çok rahat ediyor bebişler kafasını rahat çeviriyorsa ki artık çevirir 2 aylık olmak üzere çoğu.bi deneyin uyuduktan sonra beşiğine koyarken yüzüstü yatırın tavşan gibi yatacaktır ayakları karnına çekik gazını da kolayca çıkaracaktır kollarını aşağı yukarı hareket ettiriyor bacaklarını hareket ettiriyor rahat uyuyor birde sesten de pek etkilenmiyor mert ama yan yatırayım ayperinin dediği gibi tikli uykusu hemen uyanıyor
     
  16. 5 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  17. dilekefe

    dilekefe Guest

    evet ondan canımama işe yarıyo daha sonrs çıkarıp yüz üstü yatırıyorum o beşik olsasıya dek bende ne geçe nede gündüz uyku yoktu ama benimkinde gaz sancısıda vardı ne varsa denedim sonunda bir arkadaş tavsiyesiyle buldum Neo Baby kızlar deneyin ilk gün içirdim ogün uykuyla tekrar tanıştım tabiki gaz sancısı olan bebekler
     
  18. 5 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseemin
  19. avebru

    avebru Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.150
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    Canım yüzüstü yatmak bebeği rahatlatır ama bebek ölümleri en çok bu pozisyonda oluyor.. Aşağıdaki linktede var.. Doktorlar önermiyor bu pozisyonu..

    http://almanhastanesi.com.tr/makale/makaleler/abos.htm

    Ben oğlumu ya emzirirken uyutuyorum yada emziği verip odadan çıkıyorum. Seslere çok duyarlı olduğu için uyurken çok ortalarda gezmiyorum. Genelde sallamıyorum. Bazen akşamları huysuzlandığında yada gün içinde az uyumuş ve uyumamak için direniyorsa sallıyorum.