Bedava tüp bebek denemesi olan yerleri ve elimizde kalan ilaçları paylaşalım mı?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve tess tarafından 18 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  1. tess

    tess Guest

    Arkadaşlar 5. tüp bebek denemesi negatif oldu artık maddi manevi göçtük. Bu durumda olan arkadaşlar birbirimize destek olmak adına bedava tüp bebek denemesi, çekiliş, tedaviden kalan ilaçlar araştırıp birbirimizi haberdar edelim. Bu boyle bir sayfa olsun istiyorum.

    ılk haber benden olsun google dan bedava tüp bebek denemesi diye aratınca direk karşınıza çıkıyor tüp bebek denemesini medicana bahçelievlerde süha bey yapacak umarım maddi anlamda ihtiyacı olan birilerine çıkar. Bundan sonra ağlamaktan ziyade ilaç paylaşımı ve bu gibi işlere yoğunlaşırsak mükemmel olacağını düşünüyorum. Bu dönemde bizim en cok ihtiyacımız olan şey moralin yanında maddiyat gibi görünüyor.
     
  2. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  3. EU2

    EU2 Guest

    cok guzel bi sahfa olmus ama her acilan bu anlamdaki sayfalar gibi geriye gitmez
    guncel tutarsaniz cok iyi olur bence
    herkes elinde kalan ilaci paylasirsa cok iyi olur
     
  4. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  5. zeyra

    zeyra rabbimin mucizesi gizemim Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    6.212
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    canım bende vardı ilaç ama ben tedavi gördüğüm merkeze verdim yoksa sevev seve veriridim canım bne ilaçların burdan satılmasına karşıyım ama böyle yardım amaçlı verilmesi taraftarıyım çünkü alan oluo alamayan oluyo satılması ticaret yapar gibi oluyo sanki bu başlığın sonuna kadar yanındayım canım
     
  6. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  7. deniz bulut

    deniz bulut annesinin bir tanesi Üye

    Katılım:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.473
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    tedavi gördüğümüz merkezler o geri verilen ilaçları ihtiyacı olanlara veriyor mu yoksa satıyor mu? ben tedavimi almanda olmuştum o zaman ilaçları klinikteki ecz dan aldım hep. artsan vs geri bıraksam yine satmayacakları ne belli? ben kısmetse memorial da başlamayı düşünüyorum ve kredi alacağız bunun için. ilaçlar vs için hastaneye nasıl derim ucuza nasıl buluruz diye? zaten burunlarından kıl aldırmıyorlar. ben perşembe görüşeyim gonalf menagon vs varsa almaya hazırım. maddi olarak çok kötü durumdayız en az 6 ay beklememiz gerekiyor ama benim yaş 42 bekleyemiyouz. zaten 2-3 ay fazladan bekledim. para verdiğimiz ilaçlar elimizde kalıp atılacagına veya ne yapılacağını bilmeden hastaneye verileceğine buradan ihtiyacı olanlar ucuza alsın daha iyi. bence yararlı başlık
     
  8. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  9. EU2

    EU2 Guest

    tedavide yarim kalan ilaclarda paylasilsa yarim yarim gunu gecmeden tu
    yapar ama cok iyi organize olmak gerek bunun icinde
    ben iki kere tedavi oldum her ikisinde de 600 unitem falan cope gitti
     
  10. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  11. larem1982

    larem1982 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    78
    Ödül Puanları:
    113
    arkadaşım bende memorıalda tedavi oldu orda eczaneden ilaç temin edebiirsin bazı arkadaşlar elinde kalan ilaçları bağış olarak bırakıyor ve sende durumunu ecz.söylersen onlarda elinden geleni yapıyor
    benim tedavimin son gününde iğnem bitmişti ve 1 toz daha vurmam gerekiyordu durumu anlattık onlarda bize yardımcı oldular ve ilacı 1 günlük olarak verdiler
     
  12. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  13. larem1982

    larem1982 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2009
    Mesajlar:
    544
    Beğenildi:
    78
    Ödül Puanları:
    113
    evet iğneler açıldıktan sonra 28 gün süresi var kullanmazsan yada vermezsen çöpe gidiyorrr
     
  14. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  15. EU2

    EU2 Guest

    güzel bir topik olmuş ,, umarım herkes için yararlı olabilir... kiminin parası kiminin duası arkadaşlar ben 4. aşılamadan artan 4 kutu puregon 300 ilacımı aşılama olduğum yere verdim ,ihtiyaç sahibi kullansın diye , ama bilenler bilir beni 34 haftalık erken doğumla bebeğimi kaybettim ,, bayramdan sonra yeniden tedaviye başlıyacam belki ben evlat hasreti çeken birine umut olmuşumdur inş. birileride benim için umut olur....ilaçları verdiğim için pişman değilim bir anne adayının yüzünü güldürebilmişimdir inş...
     
  16. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  17. tess

    tess Guest

    Arkadaşlar bide bedava tüp bebek konusunda da paylaşımlarda bulunalım diyorum ben ilaçları ve tedavileri ne kadar uygun fiyata getirebilirsek o kadar iidir diye düşünüyorum. Bu konuda da geniş kapsamlı araştırmalar yapıyorum. Bir kaç yerde bedava tüp bebek denemesi buldum. Şu medicana süha bey bedava tüp bebek çekilişi var. Netten araştırınca direk karşınıza çıkıyor bedava tüp bebek denemesi diye ona da bir başvurun diyorum.

    Bide hastanelere ilaç bağışı konusunda deniz bulutla aynı şüpheleri paylaştığımdan ilaçlarımı hastaneye bağışlamadım kutusu açılmış ilaçları elbette satamazlar ancak açılmamışlar konusunda gerçekten şüpheliyim.Onun yerine elimde kalan gerçekten ihtiyacı olduğuna inandığım bir kişiye verdim.

    asi74 önerini dikkate alacağım sayfanın geriye gitmemesi için elimden geleni yapacağım. Önerin için teşekkürler.Sizde bu konuda bana yardım ederseniz çok sevinirim.
     
  18. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : tess
  19. tess

    tess Guest

    Neslihan bebeğin için üzüldüm umarım bir sonraki tedavinde herşey gönlünce olur arkadaşım. Elbette verdiğin ilaçlar bir insanın yarasına merhem olmuştur. Allah hepimizin yardımcısı olsun diyorum.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.