Beddua ediyor sürekli :(

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve merve89 tarafından 7 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  1. merve89

    merve89 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    234
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    selam arkadaşlar
    dünden beri çok kötüyüm.5 aylık bi ilişkim vardı.dün bitirdim ayrılmak istedigimi söyledim ve ayrıldım.önceden de kısa ayrılıklarımız olmuştu.onun tavırları hoşuma gitmediginden ötürü,verdigi sözleri dogru düzgün yerine getirmediginden ötürü.
    bana çok baglı gerçekten seviyor bundan hiç şüphem yok.dün yüzüne ayrılmak istedigimi söyledim böyle böyle olmuyor,senle yapamıyorum dedim ve ayrıldım.
    dünden beri bana mesajlar yagdırıyor..sürekli beddua ve lanet okuyor bana.mesajlar hep şu tarzda ve benim içim acıyo :KK43:

    --senin gözün başkasına bakana kadar kör olsun da görme inşallah

    --attıgım her adımda,aldıgım her nefeste ah'ım alevleniyor,bir ömür mutlu olma,gün yüzü görme inşallah,sen anca insanları eskiterek yarı yolda bırakırsın

    --rüyalarında kabusum bundan sonra bunu aklından çıkarma diyo.

    -uyku tutmasın gözünü kanter içinde uyan inşallah

    --karaktersiz...sana insan bile demem

    --yüzün hiç gülmesin mutsuz ol bi ömür benim çektigim acıyı allahım sana da iki cihanda nasip etsin tek dilegim bu diyor

    --bedduam iki cihanda da sürecek
    --hakkımı helal etmiyorum dedi.

    --çoktan birini bulmusundur sen diyo((((bunu da sırf beni kızdırmak için dedigini de biliyorum,çünkü öyle bişey yapmayacagımı iyi biliyo)))

    --5 ayda 30 dk bile kendime layık görmemişim ben onu sözde.böyle insana ben ne hakkımı helal ederim ne de ah'ımdan dönerim diyo

    --ölümümün bile sebebi sensin.senin için ölmem(senin için ölürüm bile diyodu zamanında)
    ama kalpten gidersem sebebi sensin,yazıklar olsun dedi



    bunun gibi birsürü birsürü mesajlar atıyor dünden beri.hiçbirine cevap vermedim.bugun hakkını helal etmedigini mesajda söyleyince sadece 1 tane mesaj attım.aynen şöyle yazdım : sen bana hakkını helal etmesen de ben hakkımı helal ediyorum.bidaha da beni tahatsız etme dedim.

    bidaha mesaj yazsam ardı arkası kesilmez çünkü

    ona geri dönmek istemiyorum.beraberliğimiz boyunca çok tartışırdık ama bu derece hiç ama hiç ileri gitmezdi.ben çok çok şok oldum bu tarz konuşmalrına.ben ayrılmak istedigimi söyleyince yüzüne,durmadan böyle mesajlar yagdırıyor
    tamam terk edilmek çok kötü bişey ama ne bilim beddua falan

    ben napıcam ya :KK43:
    hat değiştirsem yine bulup peşimi bırakmaz
    etkilenmiyim diyorum kendi kendime ama çok etkiliyo bu mesajları ,sırf beni üzmek için yaptıgına da biliyorum ,yıpranıyorum iyice..o da benim yıpranmamla zevk aldıgı için böyle konusuyor sanırım
    önceki kısa ayrılıklarımızda böyle hiç ama hiç beddua etmezdi.....
     
    Son düzenleme: 8 Mayıs 2010
  2. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  3. devrimc66

    devrimc66 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.854
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    bosa kafani yorma..haksiz yere beddua eden bosa eder...hatta döner dolasir kendini bulur...
     
  4. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  5. Sebelaa

    Sebelaa Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.001
    Beğenildi:
    103
    Ödül Puanları:
    153
    hoşttt köpek deseydin sende.naniknanik

    adama bak yaaa :eek:klava:
     
  6. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  7. _Zebos_

    _Zebos_ TEK DİL,TEK BAYRAK... Pro Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    15.656
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    196
    itin duası kabul olsa gökten kemik yağardı kaydirigubbakcemile3
     
  8. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  9. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu adam bana bunu bunu yaptı etti ama beni seviyo bundan o kadar eminim ki sözlerine ne denli sinir oluyorum bir bilseniz :nazar:

    Ya hu akıl var mantık var,seven insan sevdiğine bu kadar acı yaralayıcı beddualar eder mi hiç.Etmez değil mi etmez...

    Belli canı yanmış ama can yanıklığıyla da beddua edemez gerçekten seven bir insan.

    'Bir mümine lanet etmek ,beddua okumak onu öldürmekten farksızdır '

    'Yapılan bir bedduanın yerine vardığında haksız yere yapıldığını görünce sahibine döneceğini haber verir'
    buyurulmuştur...

    Beddua eden kişide zaten insaf olsaydı bu tür bedduları etmezdi.Beddua eden kişi haddini aşmakla beraber günah işlemiş olur...

    Bu okuduğun beddualara karşı içinden ' Senin yaptığın bu kötülüğe karşı sabrediyorum,buna karşılık vermiyorum,yaptığının cezası neyse rabbim sana versin,seni Allah a havale ediyorum ' bunları söyle.
     
  10. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  11. merve89

    merve89 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    234
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet.
    bunca yaşanmışlıgın ardından iyisiylle,kötüsüyle ama böyle beddua etmesi çok üzüyo beni.onun da istedigi bu zaten.kendi terkedilmişliginin acısını benden çıkarmaya çalışıyor.kendinden daha da nefret ettiriyor
     
  12. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  13. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.397
    Ödül Puanları:
    563
    telefon numaranı değiştir. yeni numaranı nereden bulacak.
     
  14. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  15. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    Beddua etmek tabi ki hoş bir şey değil, elbette inanmadığın bir beraberliği sürdürmek durumunda değilsin, haketmediğin hiç bir beddua için de üzülme. Hak önemlidir.

    Canı çok yanıyor besbelli. Oda artık tamamen birşeylerin bittiğini anlamış, acısından ne dediğini bilmiyor bence. Zamanla alışır, anlar hatasını.

    Eğer gerçekten eminsen, yapacak birşey yok. ıstediğini söylesin.
    Aslında iletişimi tamamen kesmek en doğrusu ama birazda karşıdakinin duygularını anlamaya çalış. Haksızlığa uğradığını ve sevgisinden ne yaptığını bilmiyordur.
     
  16. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  17. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İşte emeline ulaşıyor bu şekilde de...

    Beddua etmek zaten insana negatif bir enerji verir.Çevresine kin gütmekten alıkoyamaz kendini.

    Şuan sana kin güdüyor.Beddua ediyor.Bu beddulara kaşlılık sana da nefret duygusunu aşılamış oluyor.

    Senin ondan nefret etmeni sağlayarak günahına ortak etmeye çalışıyor.Boşver Allah a havale et.O herşeyi gören bilendir.Bunu unutma.

    Haksız yere edilen beddualar sahibine geri döner.Hiç kafana takma ,mutsuz olma.

    Böyle bir insanı seviyordun işte.Gerçek yüzünü gördün.

    Hattını değiştir,hatta birsüre kullanma telefon ulaşamasın sana.Kullansan bile ortak arkadaşlarınız felan varsa onlara verme yeni numaranı.
     
  18. 7 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : merve89
  19. Womanizer

    Womanizer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    bu adamdan ala işkenceci olmaz ha oturduğu yerden psikolojik işkence yapıyor maaşallah

    bir arkadaşın dediği gibi iti duası kabul olsa gökten kemik yağardı:dilcikar: