belara yı doğrumu kullanıyorum, adet düzensizliğim oldu

Konusu 'Aile Planlaması' forumundadır ve gulcenur tarafından 19 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    19 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gulcenur
  1. gulcenur

    gulcenur Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaslar
    yeni ewliyim korunmayı belara doğum kontrol hapı ile yapıyorum . size bir kaç sorum olacak . hapı kullandıktan itibaren adetlerim düzensiz gelmeye basladı. ve en son gelen 1 hafta erken geldi ve çok ağrılı oluyor. benim hiç böyle sancım olmazdı. ilk 2 gün gelmedi gibi zaten 3 günü daha çok geldi. benim normalde uzun sürmez zaten ilk üç gün gelir sonraki iki gün az gelirdi.eşimle yeni ilişkiye girmeye baslamıştık biraz biraz onunla bu ağrıların ilgisi varmı.
    we şuan doğum kontrol ilacını kullanmaya dewam ediyorum adet görürkende bir eczacı bana öyle tarif etmişti . ilacın adetin gelmesiyle ilgisi olmadığını adetim gelsede ilaca dewam etmem gerektiğini sadece tabletteki ilaçlar bittiğinde 7 gün ara werip tekrar baslamamı söylemişti. acaba doğrumu yapıyorum. doktaora gidemiyorum muayene edecek diye biraz çekiniorum. bana yardımcı olurmusunuz teşekkürler..
     
  2. 27 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : gulcenur
  3. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.