Belirsizlik :(

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve sairane tarafından 26 Kasım 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  1. sairane

    sairane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    Mrb.kızlar ben yeni üyeyim,siteyi ve özellikle yorumlarınızı çok beğendim.Bi çok taktik öğrendim hatta. opuyorumnanaktan

    Kafamı kurcalayan bir çok şey var aklımda.Belki bi fikir verirsiniz.
    Sevgilimle yaklaşık 1 ay önce ayrıldık.. ayrıldıktan bi hafta sonra msj attı konuşmaya başladık yine.. arada arıyor bazen msj atıyordu vs. geri dönüş sinyalleri vardı.

    Geçen cuma ailevi bi nedenden dolayı şehir dışına çıkacam dedi. Nereye gittiğinide söylemedi.3 gün haber alamadım tlfonları kapalıydı. Son çare arkadaşına msj attım çünkü çok merak etmiştim.O da,benim erkek arkadaşın hattından cvp verdi bana. ıki hattı var,birini arkadaşına bırakmış her nedense ve diğer hattı yanındaymış istanbula gitmiş. Bunu bana arkadaşı söyledi salı gelir dedi.Tamam uzun bi yolculuk tlfon kapalı olabilir ama kaç gün? Bugün 6 gün olacak ve hala tlfon kapalı ulaşamıyorum.

    ışin ilginç yanı çok güzel ayrılmıştık,en kısa zamanda görüşmek üzere,birbirimizi özlediğimizi,herşeyin daha güzel olacağını söyleyerek... Bu nedemek şimdi anlamıyorum? Tekrar arkadaşını aramakta istemiyorum,sonuçta ayrılmıştık ve kırılmıştım ona. Tekrar aynı duruma düşmemek için sevgimi belli etmek istemiyorum ama çok zor durumdayım. Kötü bişey mi oldu? Bu şekilde davranacak biri değildi... Herşey belirsiz ve tuhaf.. umarım sonunda üzülmem... mafoldumben ulaşmaya mı çalışmalıyım yoksa beklemelimiyim??
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 27 Kasım 2009
  2. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  3. SalvaMea

    SalvaMea Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Beklemelisiniz belki zamana ihtiyacı vardır belki de artık görüşmek istemiyordur ve sizi üzmek istemediği

    için kaçıyordur. Aramayın,sabredin,çok isterse zaten size ulaşır.
     
  4. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  5. sairane

    sairane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86

    evet beklemek en doğrusu olacak sanırım...
     
  6. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  7. kirmizigulum001

    kirmizigulum001 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Canim bence ara arkadasini sor, ona gore sende yolunu cizersin. Icin icini yeyip bitirecegine ogren neyin nesiymis. Hicbirseyi ertelemeye gelmiyor bu hayatta. Senin yerinde olsaydim ben arardim. De ki sadece sagsalim varip varmadigini ogrenmek istiyorum de, ogren sonra kapat. Iyi haberini aldinya birak sonra pesine dusme, bu erkekleri kovalamaya gelmiyor, Kacan kovalanir unutma ! Eger erkek arkadasinda seni bu belirsizlikle daha fazla birakacak olursa sende restini cek. Madem ki sana soz verdi hersey guzel olacak diye ozaman adim atsin degil mi ama aaaaa :eek:klava: :mymeka:
     
  8. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  9. sairane

    sairane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım haklısın... sabrımın sonuydu artık.. ve az önce msj geldi.. kızacağını biliyorum yazmış bide. cvp vermicem bi süre :kızgın:
     
  10. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  11. scheker

    scheker herseyin hayirlisi... Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3.226
    Beğenildi:
    143
    Ödül Puanları:
    163
    Bencede ara sor yerinde olsam arkadasini ararim sorarim konusmuslarmi bildigi birsey varmi askta gurur olmaz bence ha sonra ortaya cikincada iyi bir haslaman gerek bence bir daha olmasin diye
     
  12. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  13. sairane

    sairane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    sonunda msj attı,tlfonumu kapatmıştım aramış.açtım tlfyi tık yok.. benden bekliyor yaa sanki kendi elinden geleni yaptı :kızgın: erkekleri şımartmaya hiç gelmiyor yaa süründürmek gerek.:dilcikar:
     
  14. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  15. kirmizigulum001

    kirmizigulum001 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet tavrini koy, Allah askina dunyada erkek yok tek ona kaldin sanki :eek:klava:
    Ayyy varya boyle bencil erkeklere sinir oluyorum. Sen ona yapsaydin dunyayi yikar ama :eek:klava:
    Burnu surtulsun biraz, zaten eger bunun icin birakirsada biraksin ozaman degmez biriymis dersin gecersin !
     
  16. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  17. moondancer

    moondancer Sonunda Çok Mutlu :) Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    614
    Beğenildi:
    166
    Ödül Puanları:
    113
    Belki başlarda zorlanırsın ama bence kafanda bitirmeye çalış bu durumu..
    Neden ayrıldınız,neden tekrar konuşmaya başladınız,ilişkinizin geçmişi ne kadar bunlar önemli faktörler ama onun yaptığı resmen düşüncesizlik..Bence daha fazla arayıp,havaya girmesini sağlamayın..Sizi çantada keklik olarak görmesin..Yoksa her boşta kaldığında kapınızı çalar,birini bulunca yine uzaklaşır,sonra aynı döngü devam eder durur..Ta ki siz resti çekene dek..
     
  18. 26 Kasım 2009
    Konu Sahibi : sairane
  19. sairane

    sairane Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    evet canım hatasını anlayıp uğraşması gerekiyor. bu yaptıgı hiç iyi bişe değildi. tlfonu yanına almamış güya aradı az önce açmadım..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.