ben bu ailede ne yapacagımı sasırdım artık.

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve dolphins tarafından 12 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  1. dolphins

    dolphins gelecegi görebilsem Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bilenleriniz vardır daha oncede konu acmıstım kayınvalıdemle konusmuyorum ıkı hafta dır.ve bu nereye kadar gıdecek bılmıyorum.esım hıcbırsey olmamıs gıbı davranıyor.annesıde oyle.esım canı ısteyınce asagı ıner,kahvesını ıcer annesıyle muhabbet eder.ben yukardamıyım degılmıyım.ne annesının umrunda ne de esımın.sormaz oglum esın nerde dıye.nasılsa oglum gelıyo banane olmassa oplmasın yani..bu nasıl bır polıyıka anladım.esıme tek kelıme edıp konusmaz hakkımda adım gıbı emınım.ben esımle konusmaya calıstıkca degısen bırsey de olmaz ve yıne sıkayet eden taraf durumuna duserım ve dolayısıyla suclu durumuna duserım.annesı tek kelıme konusmadıgı ıcın.malum bayram gelıyo ve nasıl olacak bılmıyorum.evet...yuzlerını gormek ıstemıyorum ama esım gıdecek ohh annesıyle kardeslerıyle bayramlasacak.bana ne gel dıyen olacak ne de karın nerde dıyen olacak.bızım aılede olsa barıstırmak ıcın ben de elımden gelenı yaparım.aılem de yapar mutlaka bıseyler.nasılsa kızım yanımda damat gelmesede olur banane dıye dusunmez.aksıne onu daha cok beklerler.artık gercekten sınırlerım bozulmaya basladı..nasıl davranayım bılmıyorum.umursamayım boswereyım dıyorum ama olmuyor.içim içimi yiyor yine..esımle konusuyorum...degıoısen hıc bıse yok...cevap bıle vermez dogru duzgun...off gercekten yoruldum...onlar ıcın ne ıfade edıyorum bilmiyorum.yok olup gitsem umurlarında olmaz heralde..
     
  2. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  3. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    tartışmanızın sebebi nedir.benim konularınızdan haberim yokta
     
  4. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  5. hayatdenizolmasa

    hayatdenizolmasa ne mutlu TÜRKÜM diyene...... Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.030
    Beğenildi:
    1.176
    Ödül Puanları:
    188
    üzülme bu kadar su akar yolunu bulur bence sorun eşinde ne hissettiğini ona anlatmaya çalış belki o da sen onlarla görüşmeyince daha mutlusun diye düşünüp oralı olmuyodur
     
  6. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  7. elissa_

    elissa_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    43
    Benimde önceki konularınızdan bilgim yok hatalımısınız değilmisinz bilmem ama,
    eğer sizi önemsemiyolarsa sizde onların üstüne düşmeyin, kafanızıda onlarla meşgul etmeyin bu kadar.
    Bayramda gider ellerini öpersin, bayramda küslük alınganlık olmaz.
    Adet yerini bulur. Hergün sizi görmek isteselerde ayrı bi sorun olurdu öyle düşün..
    Siz yapmanız gerekeni yapıyorsanız zorla kendinizi sevdirecek haliniz yok,
    bu sebepten eşinizle tartışmayın bile, o orta yolu bulacaktır..
     
  8. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  9. dolphins

    dolphins gelecegi görebilsem Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o nasılsa düzelir eninde sonunda diye düsünüyor ve bunun ıcın hıcbırsey yapmıyor.duzelmesede cok onemlı degıl acıkcası ona gore o annesının yanında zaten canı ısteyınce orda
     
  10. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  11. DRY1981

    DRY1981 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    247
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    onlar umursamıyor seni madem sende umursama onları.
    bu konularda eşim böyle daha mutlu bırakayım öyle kalsın diyen erkek varmıdır?
    nispet yapıyor apaçık,boşver ilgilenme,sinirlendiğini belli etme.
     
  12. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  13. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    Eğer konuşmuyorsanız olması gereken bu değil mi?
    Barışma çabanız varsa, siz adım atabilirsiniz.
    Yoksa oğluyla görüşüp, sizi sormaması gayet doğal
    ve bu sizin içinde avantaj olması lazım değil mi?
    En azından eşin niye böyle, eşin niye gelmiyor diye ısrar etmiyorlar.
    Siz de görmeyin bakın keyfinize, bayramda da gidin kutlayın bayramlarını.
    Sonra da ya istiyorsanız görüşmeye devam ederseniz,
    ya da görüşmemeye.
    Siz görüşseniz de, görüşmeseniz oğlu görüşecek sonuçta.
     
  14. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  15. dolphins

    dolphins gelecegi görebilsem Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    oyle bı tartısmamız falan olmadı.kayınvalıdemle bi olaydan sonra konusmamaya basladık.anlatayım tarafsız olarak o konudada akıl verın bana...
    gorumcemın kızı asagda kalıyordu.geldı bana bilgisayar oynayabilirmiyim yenge dedi.ben de ısım gucum var diye simdi olmaz baska zaman dedım gondrdım kızı.gayet uygun bı dılle.neyse aksam oldu kayınvalıdemle kız cıktı yukarı.normalde gelmez kayınvalıdem ugramaz bıle hep ben gıderım.hadi gıt oyna bılgısayarla sımdı dedı kıza bana hıcbıse demeden.işte oynasın mı yada gecsın oynasın bıraz falan bana bıse demeden dırek ona dıyo hadı kızım gıt oyna.ben burdayım yok dıyemez gıbı bı havayla.bendebu tavrını gorunce olmaz dedım sımdı benım kızımda durmaz ıster.ben ıstemıyorum onun oynamasını...vat efendım..senmısın dıyen.kızı sabahta oynatmammıssın..falan filan.sankı cok buyuk bı sorun ya anlamıyorum.soruna bak.hadı kalk gıelım dedı bız onun ıcın gelmıstık.cektı gıttı.o gıttı arkasından kucuk gorumcem.hesap sormaya geldı bana vay anneme nıye oyle yaptın kadın aglıycak asagıda nerdeyse.ayrımcılık yapıyosun sen nası bagrıyo ama.sok oldum yanı.benyıne hıcbıse demedım sadece benden on yas kucuk nerdeyse.bana bagırma dedım o kadar..o konustu konustu gitti.
    olay bu..iki hafta oldu hiçbiriyle konusmadım.yuzyuze gelıyoruz konusmuyoruz.
     
  16. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  17. gulisk

    gulisk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenildi:
    894
    Ödül Puanları:
    148
    Anlamadım, küssünüz şuanda ama seni sormasını ilgilenmesinimi istiyorsun?

    şu andaki olanlar tam sizin istediğiniz gibi yada olması gereken bu kadınla konuşsanız sinirleriniz bozuluyor, konuşmasanızda

    bayramda eşinizle beraber gider usülen elini öpersiniz ya barışırsınız yada öptüğünüzle kalır yolunuza küs devam edersiniz.

    Ama bayramda mutlaka gitmelisiniz, eğer ozamanda gitmezseniz işler daha sarpa sarar ve iyice hatalı konumuna düşersiniz, herkes sizi eleştirir onu değil
     
  18. 12 Kasım 2010
    Konu Sahibi : dolphins
  19. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    Tipik oğlunun evini kendi tapulu evi gören kaynana sorunu.
    Evinizde bilgisayara girilecekse evet izin vermek ya da vermemek size düşer,
    kayınvalidenize değil.
    Müsait durumunuz olur ya da olmaz,
    internet cafe işletmiyorsunuz heralde.
    Boşverin, kafanız rahat olsun, görüşmek istemiyorlarsa görüşmesinler,
    bayramlarını kutlarsanız, kafanız rahat rahat oturursunuz.