Ben direksiyon hocasıyım yardım edebilecegim bir konu olursa sorabilirsiniz

Konusu 'Öğretmenlik ve Genel Paylaşım' forumundadır ve aylxixn tarafından 17 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  1. aylxixn

    aylxixn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hanımlar ben 8 yıldır direksiyon hocası olarak çalışmaktayım.Bir sorununuz yada bir sorunuz merak ettiginiz bir şey olursa sorabilirsiniz. Elimden geldigi kadar yardımcı olmaya çalışırım.
     
  2. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  3. çiçek64

    çiçek64 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    808
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba aylin, direksiyon hocalığı için ne yapmamız gerek nereye ne zaman başvuru yapmalıyız şartları neler bilgin varmı, yardımcı olursan sevinirim.
     
  4. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  5. KaRaLaHaNa

    KaRaLaHaNa YaLNıZLıK YoRaR iNSaNı... Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.148
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    hocam merhaba ya bu konu çok iyi olmuş aklıma takılan şeyler varda.
    ben yaklaşık üç senedir trafiğe çıkıyorum.korkularımı atamadığım için nefret ediyordum arabamdan ve kullanmaktan.ama şimdi öle durmasın araba diye hergün çıkmaya başladım.işe gidip geliyorum hergün.bu kadar uzun zamn olmasına rağmen ben rampa sorununu bir türlü üzerimden atamıyorum.bir yerde yokuş var mıdır önüme çıkar mı valla ter döküyorum daha yola çıkmadan.normal bişiy genelde olan bişiy biliyorum ama yinede en güzel şekilde yapmak istiyorum.otomatik araba alma şansım yok ee mecburen bu şekilde idare etmem gerekiyor.
    sorum şu hocam;rampada en rahat ve en güzel şekilde nasıl kalkış yapmalıyız tavsiyeleriniz.
    bi de aracı park ederken klay bir mantık var mıdır?
     
  6. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  7. Winston

    Winston EGE & ECE Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    el freniyle kalkmayı dene ilk başta sonrada ayak frenini denersin
     
  8. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  9. iipekk

    iipekk Dikkat! bebek var :) Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.539
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hocam cok gec artık pazar gunuydu dreksıyon sınavım gectı cok sukuryerimseniben
    saka bır yana tesekkurler
     
  10. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  11. iipekk

    iipekk Dikkat! bebek var :) Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.539
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım otomatık arabalardanmı bahsedıyosun el frenı ıle nasıl kalkılır ben anlamadım
     
  12. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  13. poyyeb

    poyyeb 2. dereceden bilinmeyenim :) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    989
    Beğenildi:
    500
    Ödül Puanları:
    93
    El freni çekikken debriyaj ve gaz ayarını yap tam kalkışı yakaladığında yavaş yavaş el frenini indir. Geri kayma olmaması açısından. Ben ehliyetimi 2004 te almıştım ama okul iş derken pek fırsatım olmadı(yani bir daha araba yüzü görmedim). bu yıl doğum günümde eşim hediye aldı Ve mecburen kullanmam gerekti bende çok istiyordum ve Şimdi İstanbulda trafikteyim Bir ay içinde ana kursalları hatırlayıp pratiğe döktüm. Çok rahatım.
     
  14. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  15. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.494
    Beğenildi:
    1.756
    Ödül Puanları:
    238
    eşim bana kalkışta arabayı çalıştırdıktan sonra debriyajdan ayağımı tamamen çekip gaza basmamı söylüyo ama böyle yapıncada araba stop ediyo ama bence debriyajda ayağım hafif basılıyken gaza basıp kalkmalıyım doğrusu hangisi bilen arkadaslarda cevap verebılır.....
     
  16. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  17. EU1

    EU1 Guest

    "eşim bana kalkışta arabayı çalıştırdıktan sonra debriyajdan ayağımı tamamen çekip gaza basmamı söylüyo ama böyle yapıncada araba stop ediyo ama bence debriyajda ayağım hafif basılıyken gaza basıp kalkmalıyım doğrusu hangisi bilen arkadaslarda cevap verebılır....."


    debriyaja basarken aynı zamanda gaza yavaş yavaş basacaksın, kavrama diye bi tabir vardır duydunmu hiç bilmiyorum ama işte o kavrama olduğu zaman yani araç hareket etmeye başladığı zaman ayağını debriyajdan yavaş yavaş çekeceksin Öyle birden çekersen stop eder tabi, zaten direk çektiğin için stop ediyor..

    yaniiii kocan senin araba kullanmanı istemiyor sanırım lülülülülülü sen bence bu dediğimi dene birde sonrada kocişini bi temiz orta yerinden çatlat arabayı stop ettirmeyerek :lepi:

    hain kocaaaaaaaaaaaaa:eek:klava::eek:klava::eek:klava::eek:klava:

    kolay gelsin güzelim:1hug:
     
  18. 17 Eylül 2008
    Konu Sahibi : aylxixn
  19. iipekk

    iipekk Dikkat! bebek var :) Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.539
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım oyle stop eder tabı kavrama denen bırsey var
    ayagın debrıyaj ve frendeyken ayagını bıraz debrıyajdan cekıyorsun araba tıtremeye basladıgında gaza basıyorsun ve debrıyajı hafıfce bırakıyorsun bu yokus yollarda oluyor

    normal duz yada asagı egımlı yollarda hafıf debrıyaj sonra gaz sonrada yavas yavas debrıyajdan ayagını cekıyorsun