Ben gece uyuyamıyorum..

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve HAYALKIZ tarafından 15 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  1. HAYALKIZ

    HAYALKIZ ece cerenin annesi:) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar merhaba ben 26 +2 haftalık hamıleyım göbüşümde burada var zaten.. çokmu ağırlaştıkkı yon bulamıyorum:bbo: ve gecelerı uyuyamıyorum? benım gibi bu sorunu yasayanlar varmı:uhm: bı o tarafa olmuyor bu tarafa butun gece sağ sol donuyorum o arada zaten bebek te uyumuyor bırde o tekmelıyor:tomato: ben anlamadım bu son aya kadar boylemı giderfisfisfis
     
  2. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  3. ficipi

    ficipi ............... Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.460
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    gece uyuyamama tum hamılelerde var neredeyse.
    tabı neden uyuyamadığını bulmak lazım ama once.
    ***en rahat ettiğin pozisyonda yat canım cok dönme öyle ıyı değilmiş.bacaklarının ve göbeğinin altına yastık koy.
    ***yatağının özellıklerınden mı?
    ***çok mu sıcak oluyor???
    ***mide yanmasından dolayı mı?
    ***sık sık wc ye kalkmakta mı?
    ***bırde yatakta güzel olumlu seyler düşünmek gerek canım. gereksızdüşüncelerı atıp ole gır yatağına.
    ben uyuyorum valla hala maşalhhhhhhhhhh :)
    bır sıkıntım yok..
     
  4. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  5. 2 ay oldu ben de öyleyimmmmmmmmmmmmmmm gece topu topu 3 saat ancak uyuyorum , ölecem uykusuzluktan............herşeyi de denedim, ılık duş alıyorum, ılık süt içiyorummmm , olmuyor olmuyorrrrrrrrrrr, yatağımı özledim valla, elimde bir yastık , oda oda geziyorum sabaha kadar
     
  6. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  7. HAYALKIZ

    HAYALKIZ ece cerenin annesi:) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    604
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    yatağım ortopedik yatakta sorun yok sorun bende yer bulamıyorumm :KK43: ama sabaha karsı dalıyorum ancak bu sefer oğlen kalkıyorum yanı duzensız
     
  8. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  9. ponaran

    ponaran Anne Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    849
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Hayalcim, bende senin gibiyim. Şu an daha iyi ama yinede eski uykularım yok gibi benimde.

    Bir kere herzaman uyumaya alıştığın pozisyonda uyuyamıyorsan hamilelik yüzünden, ondan kaynaklanıyor olabilir. Ben sırtüstü severim ama bebiş ile mümkün diil, çok tekmeliyor o zaman ve dr önermiyor.

    Bende gece boyunca sağa ve sola dönüyorum, tabii göbiş büyüdüğü için bu dönüşler iyice zorlaşıyor. Bir de wc olayı da eklenmeye başladı, sabah karşı kalkıyorum, kalkınca bebişte benle kalkıyor ve tekmelemeye başlıyor....

    Ama sürekli böyle diil tabii... Her gece farklı oluyor...
    Ben şimdiden uykusuz geceler için alıştırma başladı diyorum kendi kendime...
     
  10. 15 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  11. celen35

    celen35 bodruma da gittik beraber :) Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.440
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    bende uyuyamıyorum.fenalık basıo en son.bağırası gelio cığlık cığlığa.napsak?
     
  12. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  13. hatice41

    hatice41 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.28 haftalık hamileyim benimde sorunum gece uykusu yok ne yapabilirim?
     
  14. 23 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  15. zeynepxoxzdil

    zeynepxoxzdil aşkların en tatlısı Giray Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.671
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ufffffffffffff ya ufffffffffffff nedir bizim çilemiz babaları dalıp gidiyor olan bize oluyor.dün sabaha karşı bir uyandım bütün gece zaten onun odası için yatak ölçtüm rüyamda ohh ne güzel bu gece uyuyorum yaşasın dedim nazar ettim.zaten bir sola yat bir sağa yoruluyorum gece boyunca birde sıcak eklenince dün gece yatmadan ılık duş aldım ama nafile gece bir uyandım terden sırılsıklam saçlar tepede toplu ama ter süzülüyor.sanırım kızlar asıl sorun sıcak olması bebişlerimiz değil oyyyy onlar kıyamazlar annelerine dimiiiiiiiiiiiii:))
     
  16. 25 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  17. enemine

    enemine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    306
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    relax kızlar sakin olun walla ben mışıl mışıl uyuyorum :)
     
  18. 28 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : HAYALKIZ
  19. <<tuxgxba>>

    <<tuxgxba>> Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    100
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ya bende aynı sorunları yaşamaya başladım.ne gece uykum var ne de gündüz.deliksiz uykuya hasret kaldım.normalde hep sağ tarafıma ve yüz üstü yattığım için şimdi çok zorlanıyom.sol tarafıma yatmaya çalışıyom ama işte olduğu kadar.bi sağ bi sol sabahlıyoz....şimdi karnımızda uyutmuyolar sonrada dünyaya geldikleri zaman.yinede herşeye değer...