Ben geldim :))

Konusu 'Kasım Anneleri' forumundadır ve beyazmelek tarafından 16 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  1. beyazmelek

    beyazmelek Candan öte,candan ziyade Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.718
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    kızlar tatilden döndüm Allah'a şükürler olsun hiç bir sorun olmadı, saatlerce yol gittim, oralarda gezdim, yüzdüm vs... Ama çok iyi geçti, psikolojik olarakta iyi geliyor rahatladım biraz şimdi 2-3 hafta çalışacağım daha sonra bir tatil daha var. Ama artık bu kadar uzaklaşmayı düşünmüyorum. En azından 1-2 saatlik yollar Kuşadası gibi mesela. Bebeğim de kıpır kıpır maşallah tatil ona da iyi geldi büyüdü :) Ben yokken kötü şeyler olmadı umarım buralarda da herşey yolunda mı?
     
  2. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  3. KapicininBitliKizi

    KapicininBitliKizi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.028
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    Hos geldin canim bebisinde daha dogmadan annesinle tatillere mi gidermis massallah ama denize insallha girmemissindir mikrop kaparsin alt taraftan cunku ama ikinizede iyi geldigini tahmin edebiliyorum yeniden hos geldin bu arada bi yaramzlik yok :)
     
  4. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  5. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    hoşgeldin canım çok şükür kimsede kötü bişey yok ama
    sen ne kadar uzun gittin herkes gitti geldi sen hala gelmemiştin
    neyse iyisiniz ya o da yeter arada böyle iyi oluyor
     
  6. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  7. fater

    fater Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.456
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hoşgeldin beyazmelek
    seni tekrar aramızda görmek çok güzel
    hemde enerji ve moral dolu olarak dönmüşsün ne güzel
    bizde bir yaramalık yok evdeyiz işte hem yatıyoz hem büyütüyoz bebişleri
     
  8. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  9. azo

    azo Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hoşgeldin canım.seni tekrar aramızda görmek güzel..bizler iyiyiz çok şükür.artık hepimiz bebişlerimizin kıpırtılarını hissediyoruz ve giderek güçleniyo..bu bebişler fena yapıcak bizi valla.sırnaşık şey bazılarımızı gece uyutmuyolar bile..
    coksekeriremsu
     
  10. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  11. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    bir hoşgeldin de bendena.s.

    ne uzun tatil bu böyle ohhhh sefan olsun..ben kafamı camdan çıkarmıyom...sırnaşık şey
     
  12. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  13. EU1

    EU1 Guest

    canım hoşgeldin bebişle gezdin geldin dimi

    inş bizde gezip geleceğiz şimdi onunla birlikte hazırlık yapıyoruz
    bide kızlar size birşey soracağım hamile bikinisimi daha iyi olur yoksa mayosumu (51 kilo oldum boyum 1.73)
    bana bir fikir verin tatil günü geldi ben daha karar veremedim
     
  14. 16 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  15. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    biz daha önce bu konuyu tartıştık canım sen yoktun o zaman sanırım..
    mayo yu pek sağlıklı bulmuyoruz ıslak kalacak karnımız ıslak kalırsa bebişe zararı olur belki diye ..tabi bunu biz düşündük, bikini en rahatı dedik ..ama rahat eden mayoda giyebilir tabi çok güzel hamile mayoları var..ama bikini giyincede karnımızı sıcaktan korumamız gerekli bunun içinde denizden çıkınca kuru bir havlu veya bir pareo ile kapatıp gölgede oturabiliriz..
     
  16. 18 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : beyazmelek
  17. beyazmelek

    beyazmelek Candan öte,candan ziyade Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8.718
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, herşeyin yolunda olmasına da çok sevindim. Evet tatil uzun sürdü ama ne kadar uzun olursa olsun tatile doyum olmuyor. Ayrıca biliyorum abarttım ama 4 ağustostan sonra tekrar tatile giriyorum sadece tercih döneminde buradayım yani :smiley-cool: ayrıca gittiğim yerlerde ben de yüzdüm müthiş rahatlatıyor gerçekten ve bikini kullandım herkese de tavsiye ederim
     
  18. 5 Şubat 2010
    Konu Sahibi : beyazmelek
  19. MUREDA

    MUREDA Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Mart 2009
    Mesajlar:
    7.155
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    Konu güncelliğini yitirdiğinden dolayı paylaşıma kapatılmıştır a.s.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.