Ben mi abartıyorum kızlar yardım lütfen...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve sibel48 tarafından 22 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  1. sibel48

    sibel48 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    konu daha önceden acılmış olabilir lütfen kusura bakmayın kızlar

    benim sıkıntım eşim ve ailesi
    14 aylık evli ve 4 aylıkta hamileyim

    ben nişanlanınca eşimin abiside nişanlandı ve bizim düğünden 3 ay sonra düğün yaptı ve ister istemez maddi sorunlar ortaya cıktı 4 kardeş beraber çalışıyorlar hesaplar bir yani
    neyse kızlar kalan iki diğer bekar kayınlarımızda biri bende biride eltimde kalıyor eltimlede altlı üstlü oturuyoruz

    neyse bizden sonra düğün olunca benim takıları eşim borç harc diye istedi bende eşim üzülüyo diye verdim hepsini ama ailem bilmiyor eşimin abiside harcamadı kendi takılarını
    neyse bi3 senedirde geri gelmedi almıyorlar para yok diye abisi diyorki banane benmi harcadım neyse ortak bi arkadaşımıza kredi çektirmiş eşimle abim borçlar için bide abisi bu arkadaşa 2 tane bileziğini borç vermiş :) krediyi ödüyoruz şimdi onların bilezikleride geri gelecek onlara neyse bayagı oldu abisi eşime siz kredi kartları harcıyorsunuz ben harcamıyorum falan demiş eşimde bunu söyledi bende cok üzüldüm
    neyse kızlar geçenlerde eşimin kartı bendeydi şehir dışına gitmiştim neolur olmaz diye yanımdaydı gelince ben istedi benden verdim bu arkadaşının çektiği kredi için karttan çekip yatırmış kendi kartıyla abisinin elektirk faturasını ödemiş bizim fatura duruyorken

    absinin kartının biri karısındaymış doktora gidiyo hamile kalmak için o harcıyomuş onuda

    çok sinirlendim benm çocugum olacak daha bana hamile kıyafeti almadılar cocuk için kenara para koymuyorlar bide eltim ben hamile kalınca hiç gelip gitmemeye başladı bir kere olsun bişeye ihtiyacın varmı demedi

    neyse yanımda kalan kaynımda hiç yardımcı olmuyor zaten

    eşimle sürekli tartışıyoruz abisiyle oturup hesap yapalım diye konuşmuyorlar eşimde bana sen kardeşlerimle benim aramı bozmaya calışıyorsun deyip duruyo kardeşlerini huzursuz etmeye hakkım yokmuş ve almayacam altınlarını diyor...

    ben cokmu abartıyorum kızlar hamileliğim çok kötü geçiyor ben abartıyormuyum susmalımıym sizce siz olsanız ne yaparsınız çok uzun oldu kusura bakmayın

    ben sustukça eşim sürekli abisinin evine bişeyler alıyo
     
  2. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  3. mavrulam

    mavrulam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    6.769
    Beğenildi:
    801
    Ödül Puanları:
    153
    Ay herşey birbirine girmiş...
    Bu kardeşlerin annesi babası yok mu da sizde kalıyorlar ?
    Bilezikler gitti, sizin borçlar duruken onların ki ödeniyor ... Ve ortak iş yapıyorlar...Sen eşinle ailesi arasına hiç girme bence karışma da bence...Ama kendini de ezdirme eltin gelmesin boşver ihtiyaçlarını almaya başla şimdiden...
    Abartmıyorsun da ama çok karışsanda sen eşinle kötü olacaksın ve üzülmemeye çalış bebeğin zarar görür allah korusun...

    En son yazdığın cümleyi kaçırmışım...
    Sussanda fayda etmiyorsa sanrım konuşman lazım...
     
    Son düzenleme: 22 Ekim 2010
  4. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  5. sibel48

    sibel48 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41


    canım annesi babası memeleketteler onlarda 1 haftaya geliyorlar 5 ay kalacaklar biraz eltimde birazda bende kalacaklarmış

    nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum artık evim 2+1 buarada
    canıma tak etti o yüzden sizlerden fikir istiyorum

    sigarayı bırakmıştım hamile kalınca tekrar başladım kimsenin haberi yok sinir stres artık dayanamıyorum...
     
  6. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  7. hilaal

    hilaal Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    134
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    Valla arkadasım kendini yiyip tüketme olan sana oluyor eşine ve ailesine hiç bişe olduğu yok benm yıllarca annem benzer sorunları yaşadı bizim konumz para değildi..örneğin babam derdini halamla paylaşırdı babanem geldiğinde babam şımarır huysuz davranırdı anneme halam izmirde oturuyo geliş gidiş uçak parası bizden annem bişe söylediğinde açmı bırakıyorum sizi oluyor..erkeğin karakteryle alaklı diye düşünüyorum ailenn ağzına bakan erkekse işin zor çünkü benm babam öyle ve halada aynı..allah yardımcın olsun susma kalp kırıcı seklde de söylemem uygun tatlı dille konus oda umarım farkeder zamanla belki çoçuğun doğduktan sonra iş değişir baba olduğunun sorumluluk sahibi olduğunun farkna varır canım sabırlı ol..
     
  8. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  9. sibel48

    sibel48 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41


    bende aynı şeyleri duyyuyorum cnm acmısın acıktamısın gibi güzellikle konuştuysamda olmadı dün gecede tartıştık çok kırıldım dün eşimin bana ettiği laflara artık hiçbirşey söylemicem neolursa olsun
     
  10. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  11. eslaaa

    eslaaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    958
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    :çok üzgünüm:çok üzüldüm yaa. hangi devirdeyiz kayınlara yengeler bakıyor, evlenirken nasıl kabul ettin böyle bir durumu arkadasım. çok zor bir durum. allah sabır versin sana. bir laf etsen eşin ara bozmak istediğini dusunuyor hatta bunu dile getiriyormuş. simdi ben sana eşinle konuş desem bile bu çözüm olmaz sizin durumunuza:KK43:
     
  12. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  13. Madamiks

    Madamiks Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.397
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    Kardeşler arasında biri pasif diğeri baskın olabiliyor,eşiniz pasif olan galiba,pek yapacak bir şey yok gibi görünüyor.
    Şimdiye kadar eşiniz bu konudan rahatsız olup önlem almamışsa bundan sonrada almaz.
    Sizin yapacağınız durumu kabullenmek,ya da aksi davranıp huzursuzluk sahibi olmak.
    Birde aile aynı işi yapıyor ve kazanç ortaksa mutlaka çıkıyor pürüzler,hiç sevmem böyle işleri.
     
  14. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  15. sibel48

    sibel48 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    maddi durum yok diye kabul ettim cnm ama başta sadece 3 aydı bir sene oldu resmen hala beraberiz ve kayınlarımda cok düşüncesiz eşimle beni hiç başbaşa bırakmıyor bile konuşmakta olmuyor işte

    benmi abartıyorum diye düşünüyorum
     
  16. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  17. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    çok zor bi durum..
    EV ÜSTÜNE EV OLMAZ..bende yaşıyorum şuan bu sorunları bende hamileyim kaynım bizle kalıyo malesef ve sorun üstüne sorun..yaşadıklarım beni çok yıprattı aynı yerde beraber olunca hiç bişeyin tadı tuzu kalmıyo malesef yapcak bişi yok..sıkıntı yapmamaya çalış..eşinin ailesi sonuçta eşinin üstüne ne kadar çok gidersen okadr tepki alırsın ve ara bozan sen olursun..kendimden biliyorum..
    ALLAH yardımcımız olsun
     
  18. 22 Ekim 2010
    Konu Sahibi : sibel48
  19. sibel48

    sibel48 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    aslında içlerinde işleri yöneten eşimdir buzamana kadar herşeylerin kardeşlerinin herşeyine koşmuş kardeşleri tek başına bişey yapmayı beceremiyorlar bide en küçüğü 27 yaşında