ben ne düşünüyorum,kimseye diyemediğim dert

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve gxuxlxuxmse_21 tarafından 27 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  1. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben sözlendim 2 hafta sonra nişanım var kızlar ama kalbim çok buruk.bu arada öncesinde çok büyük bi aşkı kaybettim hüzünlü şarkıda aklıma geliyo ondan nasıl kurtulcam.hayatın ağır yükü birde çalışmak zorundayım buda zoruma gidiyoo iş yerim rahat değil hiç nişanlık maddi durumu pek ii değil.ben ona kör kütük aşık değilim .şuan düşünüyorumda ben neden evlenmek üzereyim ne için niyeeee.sevgiliydik öncesinde bi baktım sözlendik aha düğün geliyo.pişman değilim .mutluyumda ama anlatamadığım bi burukluk va tarifini yapmadığım.belkide yüzüğün verdiği ağırlık evlilik sorumluluğu bilmiyorum ama öle tuhaf bi hadeyim.ailesi çok ii sözlüm çok ii kibar .belkide ailem ona pek ısınamamış ondan .onlarda daha yeni alışcaz diyolar.artık hayırlısı kızlar.bazen hiç bişiy düşünmeden başımı alıp gidesim gelirdi artık beni bağlayan bağlar arttı.
     
  2. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  3. _NURUM_

    _NURUM_ Guest

    büyük bi aşkı kaybettim demişsin canımm.çok üzüldümm.bilirim zor olur o büyük aşkın izlerini silmek,kırıntılarını içinden atmak. . . nişanlanıomuşsunn.peki nekadr düşündün bu kararı alırkenn.yada sewginden gerçekten eminmisinn :uhm:
     
  4. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  5. gxuxlxuxmse_21

    gxuxlxuxmse_21 Sevdan hep tutkudur . Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    seviyorum sevmiyo değilim tam 1,5 yıl düşündüm :?? sonunda girdim bu yola.inş. güzel olacak ama sadece iş yerinde çok rahatsızım sitresliyim.çalışmayıp evde oturmak istiyorum.ama işten çıkamam para lazım
     
  6. 27 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  7. _laylaylom_

    _laylaylom_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.917
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    148
    senin baya kafan karışmış gerçekden...bi anda sevgiliyken nişanlı olma düşüncesi sanırım bu büyük aşk yüzünden kafanı karıştırıyor...ama neden bu aşkı kaybettin severek mi ayrıldınız onu pek anlayamadım??
    açıkçası...bu aşkın etkisinini geçmesi gerçekden zaman alabilir...ama şu anki sözlün ve sana sevgisi bunu daha kolay halledebilir...sende hak ettiğini düşündüğün bi sevgi yaşayabilirsin zamanla...ama bunun için kendine güvenmen ve zamana bırakman lazım...
     
  8. 28 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  9. bnr

    bnr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Güzelim buyuk aşk buyuk olsaydı şu an onunla evlenıo olurdun .. yeterınce buyuk degılmış ..Onu buyuten yalnızca onun uzakta olusu ayrılmış olmanız.. zaten kaybedılenler ,sahıp olunamayanlar daha kıymetlı olur ya .. bu dunyanın kanununudur .. çöpün kaybolsa o çöp pırlantaymış gıbı aranılır ondan baska kıymetlısı yoktur .. Artık düşünmeyı bırak o kişiyi .. Bu kişiyi sevmeseydın ona evet demezdın ..Yenı adım atmaya basladıgın yaşamında mutluluklar dılıyorum Ve yenı sayfana güzellikler yazmaya basla artık kendını bu kadar yıpratma :)
     
  10. 29 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  11. _Kırmızı_

    _Kırmızı_ Guest

    Bir kere aşk yaşadım sonunda da 3 ay ağladım evden adım atmadım dışarıya. Sonrasında tanıştığım kişi ile nişanlıyım. Sırf çok iyi bir eş, dost olacağını ve iyi bir hayat sunacağını bildiğim için. Aşık mıyım? hayır ama seviyorum evet. Bambaşka biri. Ben de parasızım çalışmak zorundayım bana bakacak kimse yok. içindeki burukluğu o kadar iyi anlıyorum ki. Aşık olmak aşkı yaşamak mı istiyorsun? Ben de istiyorum keşke insan her istediğine sahip olabilseydi..
     
  12. 29 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : gxuxlxuxmse_21
  13. bnr

    bnr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    137
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Walla sevmek sevilmek aşktan daha önemli ve kalıcı .. hem aşk gelip gecıcı bı duygu ..hangı arada gelıo hangı arada gidio bılınmıo bıle .gelişi güzel ama gidişi hep kötü .. sevgi öylemi ??
    sevgi içindeki güven duygusu ve yüzdeki tereddütsüz olusan tebessüm .. bundan güzeli var mı ??
    Aşık olmak ya da aşık olunmak değil sevmek ve sevilmek isterim ..
    Umarım olur tabii sevdiğim tarafından sevilmek :)
    Tabii birde birini herşeyiyle sevmek gerek önce :))
     
    Son düzenleme: 29 Temmuz 2009