Ben ne tepki vereceimi ardm artk!

Konusu 'Çocuğum Büyürken' forumundadır ve kkgm tarafından 26 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  1. kkgm

    kkgm meleğim kollarımda:) Pro Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.649
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba,
    benim 3yaşında dünya tatlısı oğlum var ve benim hayatta tek tutunacak dalım dediğimdir o.ilk 6ay ağlaması dışında bana çok eziyet etmedi daha sonraları da gerekli müdehalelerle doğruyu yanlışı ona öğretmeye çalıştım.ama son zamanlarda artık beni hiç dinlemez oldu.ilk önceleri bişeyi yapma dediğim zaman illaki olmalı diye üzerine gitti.ama kızmadan ben onun dikkatini başka yöne çevirerek konuların üzerinden gelmeye çalıştım,ta kiii BEN BU EVDEN GİDİYORUM kelimeleriyle karşılaşana dek...
    artık yapma dediğim herşeyi daha çok yapar oldu.tepki verince de direkNEDEN diyor.nedeni açıklıyorum sanki o açıklayan ben değilmişim gibi inadına o yine yapacağından geri kalmıyor..
    demin olan bi olay yüzünden buraya yazma gereği duydum.ayakkabılığa çıkmış ve o yüksek yerden düştü.Rabbim acıdı haline de çok şükür birşey olmadı.babası neden yaptın oğlum diye kızdı.yapma bi daha falan dedi..ama benim bıdık oğlum BEN BALKONDAN ATLICAM,SİZİ İSTEMİYORUM,GİTCEM!gibi laflar söyledi.inanın o an ne olduğumuzu şaşırdık.ne tepki vereceğimizi bilemedik.bu doğru değil balkondan atlarsan sana bişiy olabilir dedik.ama o yine aynıydı ve yatağına gidip yattı..
    ben napıcamı daha ne tepki vereceğimi şaşırdım kızlar..
    lütfen bana bi akkıl verin!senağlama
     
  2. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  3. bursefa

    bursefa Mutlu olmak istiyor..... Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    824
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Allahbağışlasın ama çok zor bir durum... size yardım edebilecek tek kişi çocuk psikoloğudur bence... bizler ne dersek yalan olur.. oğluuzun nelere asıl tepki vereceğini bir doktor daha çabuk çözebilir ve çözümler sunabilir... kendi başınızada belki çözüm bulabilirsiniz ama biraz daha uzun sürede olabilir... doktorlar bu tür vakalarla devamlı karşılaştıkları için çok kısa sürede oğlunuzu iyileştiri umarım.... çok geçmiş olsun Allah oğlunuzu korusun... :teselli::teselli::teselli:
     
  4. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  5. kkgm

    kkgm meleğim kollarımda:) Pro Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.649
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ewet deminden beri babasıyla uzun uzun konuşuşyoruz bizde bi drdan yardım alalım diye düşündük.ama ben burdaki arkadaşlarıma da yazmadan edemedim.onların da fikirlerini almak istedim...inan çok sıkıldım.gözlerimden yaşlar dökülüo bunları yazarken bile.bi anne için ewladından bu sözleri duymak çok üzücü..iyi dileklerin için çok teşk ederim canımm saol!
     
  6. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  7. strawberry35

    strawberry35 тнє נσкє& Pro Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    938
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Zor bir durum canım,öncelikle geçmiş olsun.Çocuğunuzun kurduğu cümle bilinçsizce elbette ama bir o kadarda korkutucu.Bence ilk fırsatta bir pedogogtan yardım alın,mutlaka faydası olacaktır.Sevgiler,bıdığıda öpün bizim içinŞeniz
     
  8. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  9. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    ay canim benim ya inan tüylerim diken diken oldu gözlerim doldu vallahi billahi allahim sahit
    canimsin ya sizede kiyamam oglusunada
    daha bu yasinda bunlari düsünmesi masallah cok akilli ama düsüncesi iyi bisey diil malesefki
    inan ne desem bos asa yukari suan senin durumunu bende yasiyorum canim eskiden annem hayir dedimmi ikiletmezdi simdi ise sinir küpü oldu cikdi ve inadida var huyum kurusun bana cekmis bu konuda isine gelmedimide beni atin baska tuana alin madem kendinize diyo ve inan öyle bisey hicmi hic agzimizdan cikmadi kendi fantezisinden uydurmus hanimefendi
    bende caresiz kaliyorum bazen ve ne yapicagimi sasiriyorum
    simdi sana ne desem bos
    ama ben bi keresinde kizim böyle dedikce oturup aglamisdim resmen neden agliyon dedi sen gidersen ben ne yaparim annem neden böyle diyosun yazik diilmi bize biz sensiz sen bizsiz neolursun dedim
    askolsun ne dersen hep yapmaya calisiyoruz ama sen bizim hayir dedigimizi genede yapiyosun falan dedim bi dönem düzeldi
    sonra yine yapti bi keresindede okadar cok kizmisimki sen gidersen ne diye baska tuana alayimki ben benim zaten bi tane tuanam var baskasini istememki dedim anca kizim babasi ve ben istersek tuanamiza kardes aliriz okadar dedim simdi epeydir yapmiyo cok sükür
    bence en iyisi karsiniza alip annecigim neden böyle düsünüyosun öyle bisey yaparsan biz nekadar üzülürüz biliyomusun anneler cocuklarini cok ama cok severler ama yaramazlik yaptiklari zamanda arada kizabilirler de
    insallah canimcigim kerata bidaha böyle biseyler demez ve yapmazda
    allah yardimcin olsun canimcigim inan cok üzüldüm
     
  10. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  11. kkgm

    kkgm meleğim kollarımda:) Pro Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.649
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    demin yaptığı hırçınlığın sersemliğiyle yattı ablası ve derin bi uykuda şimdi..
    kalkınca öperim sizin için:))
    teşekkür ederim zahmet verip cevapladığınız için...Şeniz
     
  12. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  13. kkgm

    kkgm meleğim kollarımda:) Pro Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.649
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106

    offf inan ne zormuş ya çocuk büyütmek..
    hala atlatamadım olayın şokunu üzerinden..
    yatağına gitti büyük adam gibi..senağlama
    babasıyla bi 5dk sonra yanına gittik..
    oğlum neden böyle diyorsun sana bişiy olsa naparz falan diyoruz...
    kızdım size diyor...
    seni çok seviyoruz sen çok değerlisin lütfen böyle düşünme falan dedik...
    dişlerimi fırçalıcam dedi.bizde hani üzüldü gergin diye alttan alıyoruz ama babasına yapmadığı kalmadı diş fırçalama esnasında.babası inan yatınca adamcağız napıcaz?demeye başladı...
    offf offf inan çok zor yaa! Rabbim kaldıramayacağımız başka acılarını vermesin ama inanki bu da çok acıtıyor insanın içini...
     
  14. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  15. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    :Saruboceq:amin canim:Saruboceq:
    kiyamam sana inanki cok zor cok hakklisin heleki öyle ufacik bi keratanin büyümüsde kücülmüs haliyle böylesi biseyi düsünmesi arkadaslarinda yazdigi gibi en iyisi en dogrusu bi bilene sorup danismak ve yardim istemek
    insallahda bidaha olmaz canimcigim
     
  16. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  17. kkgm

    kkgm meleğim kollarımda:) Pro Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.649
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    çok saol canım...en kısa zamanda bi uzmanla görüşücem inş! ilgilendiğin için çok teşk ederim tatlım!allah ewladına sana ve sevdiklerine bağışlasın, acılarını göstermesin inşl!:Saruboceq:
     
  18. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : kkgm
  19. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    :Saruboceq:amin canim cümlemize insallah yüregine saglik
    ne demek tatlisim seve seve keske elimden daha fazlasida gelse inana.s.