Ben ne yapacam ?:(:(:(:(

Konusu 'Saç Uzatma Yöntemleri' forumundadır ve Delyy tarafından 17 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  1. Delyy

    Delyy Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2009
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar bnm saçlarım 2 ayda anca bi cm uzuo. napıcağımı şaşırdım. mafoldumben turplu,sarımsaklı suda işe yaramıyo. bunalıma girdim,millet yazmış haftada 1 cm uzuyo,ayda 3 ,4 cm uzuyo diye depresyona girdim resmen :KK43: nolur yardım ediiiinnnnnn,bi akıl verin yoksa delircem cidden senağlama
     
  2. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  3. EU3

    EU3 Guest

    tek derdınız bu olsunn bukadar takmaya cıldırmaya ne gerek var yani uzun sacı sevıosanızz çıtçıt alın kullanınn depresyona grmekten iyidir
     
  4. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  5. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    turplu suyu düzenli sekilde denedinmi ben bir ay ama hic aksatmadan yaptim 3 cm uzadi sarimsakli sampuan var topiklerde isirgan var maya var deneye deneye bulunuyo ancak her bünye farkli bana iyi gelen sana gelmeyebilir denemekten bikma bence
     
  6. 17 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  7. kubra91

    kubra91 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.337
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    bakın ben ısırgan otunu 2 şekildede kullanıorum , 2 bardak elma sirkesinin içine 2 yemek kaşığı ısırgan otunu atıorum kaynatıorum cezvede sonra ağzını kapatıp ılımaya bırakıorum fısfıslı şişelere alıorum saç diblerime ve boylarına eşit şeklde dağıtıorum ve ölece ytıorum saçımı sarıorum tabki zemuszemus dha sonra 1 veya 1.5litre suyun içine en az bir avuç yada ne kadar arzu edersenz ısırgan otunu kaynatıp bi şişenin içinde dinlendiriyorum. sabah kalkıorum saçımı önce sarımsaklı şampuanımla yıkıorum koku olmuo ama yinde normal şampuanlada bi kez üstünden geçiorum ısırgan otunun suyuylada durulama yapıp çıkıorum kızlar bide eğer elma sirkeli karışımn kokusundan çok rahatszlık duyarsaanz birz onu kullanın sonr karışımn içine ısırgan otunun suyunu katın koku baya baya azalıo ,hayatım bence bunları uygula fark edilir şeklde uzama görüceksn,uzama hızı artıcktr
     
  8. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  9. chatLaq.

    chatLaq. Ne biliiim insanı Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.143
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    cnm ben sampuanıma sarımsak ve bal kattım.suan cok güzeller.kızlar bile farkediyor snn sacın ne kdr uzamıs diyorlar.
     
  10. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  11. ela.

    ela. Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.165
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    sen dert görmemişsin
     
  12. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  13. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    canım benimde saçlarımın uzaması durmustu ben selectıv protec die bi mavi su kullandım saclarım canlandı yumusadı ve uzadı dene istersen
     
  14. 20 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  15. sipsezan

    sipsezan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    639
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim de uzamıyor saçlarım içim daraldı formüllerden ama bırakmayacağım... kısa haliyle ensemde bit kadar bir topuz yapıyorum millete de hanım oldum die hava atıyorum ama gerçekten sinir bozucu... biz de mi bir sorun var ne :1hug: bir buçuk ayda 10 cm die bir sayfa var oraya bir göz at istersen ben ona başlayacağım.... :sm_cool:
     
  16. 22 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  17. nefii

    nefii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    135
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım hem beslenmene dikkat et hemde biras sabırla dene topiktekinlere cidden faydasını göreceksinn yerimseniben
     
  18. 23 Kasım 2009
    Konu Sahibi : Delyy
  19. paradise_

    paradise_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2009
    Mesajlar:
    220
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ah canım ya seni çok iyi anlıyorum malesef:KK43: burda okuduun şeyleri dene yılma bak ben bu yüzden bunalıma girdim 2 sene önce.ergenlik döneminde olan bişeymiş bu ama bendeki daha ağır olmuş neyse işte şimdi çok şükür atlattım da sen bana sor.millet diyo ki derde bak ama öyle değil işte değil bunu kimseye anlatamıyorum hele ki saçınız bir erkek saçından da kısa olduysa...:'(