Ben Seni.. Ama En Çok Mektuplarını Özledim..

Konusu 'Hayat Bilgisi' forumundadır ve seyran tarafından 19 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    19 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  1. seyran

    seyran Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    852
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    108
    Kaç dost sığdırdınız bu hayata söyleyin bana....

    Var mı ya da bir dostunuz şöyle sapasağlam;öl deyince ölen ,gel deyince gelen,gül deyince gülen,ağlarken hep bir tokat çarpan suratınıza...??

    Seneleri paylaştığınız,günleri beraber saydığınız,gecelere beraber vardığınız,sabahın geldiğini anlamadığınız,bir sohbeti günlerce paylaştığınız,var olan bütün anılara eş saydığınız ,hayatın hangi kutucuğunu açsanız tebessümüyle aydınlandığınız,dünyayı kurtardığınız,her şeyi beraber tattığınız,doğruları suratınıza deli gibi çarpsa da asla kırılmadığınız,yanında kendinizle konuşur gibi konuşmaktan alınmadığınız,yeri gelince üstüne saldırmaktan korkmadığınız,ne olursa olsun hayatta tek lafınızla bir yerlerden kopup geleceğinden en az adınız kadar emin olduğunuz,günlerce tartışsanız bile akıl oyunlarında hep berabere kaldığınız,hem deli gibi güldüğünüz,hem deli gibi ağladığınız,ve hiç korkmadığınız yanında,korunacağınızdan emin ..

    Canınız acırken hüzünden güldürmeye çalışmayacak;yaradan iz kalmasın diye kanatarak,bağırtarak temizleyecek, acınızdan bazen tırnaklarınızın etine girmesine ses etmeyecek....Çok mutluysanız eğer ,onu minik ayılar gibi mıncıklamanıza sadece gülecek...Her gün sizinle birlikte büyüyecek,ve hatta sizi de büyütecek...

    Hiç kırılamayacağınız;kırılsanız bile affedileceğinden emin...Hiç kırmaya kıyamayacağınız;kırsanız bile tebessümü hep sizin...

    Var mıdır böyle bir dostunuz ne olur söyleyin bana..??

    .......................................

    Ey isimsiz.....Şimdi sözüm sana...

    Hep kızdın bana..Başka insanlara yüklediğim anlamlarla seslenmeyeyim diye sana..Söyle ben sana ne diyeyim ,ne olur yardım et bana...

    Arkadaşım,ağabeyim,babam bazen,bazen kardeşim,en çok sırdaşım,çokça paylaşanım ,bir gün bebeğim,bir gün öğrencim ,bazen de hocam oldun..

    Kızma yani bana...Dost desem bilirim olmaz sana.Hiçbir dilde karşıtı yok bunun anlatımlarda....

    Sana ne desem anlamsız geliyor yani bu satırlarda..

    Kelimeleri boş ver,harf dizimlerine takılma,insanların yükledikleri anlamlarda ne benim seni ,ne de senin beni tanımlayabileceğini düşünerek aldanma..Al bir kelimeyi,bin bir anlam yükle,ya da, ’’Adi_das’’ de kısaca...

    Canım boş ver ya da artık detayları..

    Sen bensin,ben de senim çokça.....

    Yedi yaşında eğitimi sorgulamaya başladık seninle ilk öğretim kitaplarında,on iki yaşında insanları sorgulamaya başladık kaybolmuşluklarında,on yedisinde ruha daldık Mevlana’ları devirdik cilt cilt ,tekke kapılarında soluklandık her nefessiz kaldığımızda,ne oluyoruz diye kendimizi sorguladık sonra,baktık ki her gün başka bir değişim, aşka yelken açtık sorgulamamacasına .....Yendik...Yenildik..Berabere kaldık bazılarında...

    Şimdi nedir bu hasret,nelere hazırlıktır yaşamda??
    Bilmiyorum..
    Ama görmesem de ,duymasam da seni ,iyi hazırlandık biz bu hayata,ayakta kalacağını biliyorum bu rauntta da...

    Özlemden bahsetme..Ben hep bendeyim..
    Ben de bulamazsan zaten içine haykır...
    Hep bildin..
    Şimdi de bil...
    Bir o kadar da sendeyim...

    Banu Kalaycı
     
  2. 21 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  3. irna

    irna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    6.862
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    yazıdaki dostu bulmakta olmakta çok zor gibi geliyor seyrancım.insanlar çok çabuk değişebiliyor,tam sırtını dayaya bileceğin biri oluyor birde bakıyonki duvarda çatlaklar oluşuyor.hayat koşullarımı desem bilmiyorum ama günümüz insanı,bencil,alıngan,kırılgan ve sevgi çimriliği salgınına tutulmuş.bu koşullarda olabilirmi böyle bir dost.
    keşke olsa keşke her insanın birtanede olsa böyle bir dostu olsa,sığına bileceği bir liman gibi.bence bu dost ana kucağı olsa gerek,seyranım aklım durdu valla başka dost bulamadım kendime..
    her ne kadar hayatımda böyle bir dostun olmadığının farkına vardıysamda yazı gercekten güzeldi.herkezin böyle bir dostu olması dileğiyle canım.
     
  4. 21 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  5. EU1

    EU1 Guest

    Evet var. Canıma can katan canıyla can bulduğum bir dostum var. Mesafenin sadece beyinde var olduğuna inandığım ve asla aramıza mesafe koyamayacağım bir dostum.

    Diyor yaa "Seneleri paylaştığınız,günleri beraber saydığınız,gecelere beraber vardığınız,sabahın geldiğini anlamadığınız,bir sohbeti günlerce paylaştığınız,var olan bütün anılara eş saydığınız ,hayatın hangi kutucuğunu açsanız tebessümüyle aydınlandığınız,dünyayı kurtardığınız,her şeyi beraber tattığınız,doğruları suratınıza deli gibi çarpsa da asla kırılmadığınız,yanında kendinizle konuşur gibi konuşmaktan alınmadığınız,yeri gelince üstüne saldırmaktan korkmadığınız,ne olursa olsun hayatta tek lafınızla bir yerlerden kopup geleceğinden en az adınız kadar emin olduğunuz,günlerce tartışsanız bile akıl oyunlarında hep berabere kaldığınız,hem deli gibi güldüğünüz,hem deli gibi ağladığınız,ve hiç korkmadığınız yanında,korunacağınızdan emin .. " işte tam da böyle.

    İkimizin de tek dileği var. Allahım bizi ayırmasın bir ömür boyu.
    Canım, bitanem... İyi ki hayatımdasın... İyi ki seni tanımışım...:eek: Çok seviyorum seni...:eek::asigim:
     
  6. 21 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  7. yesilirmak

    yesilirmak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :1hug::1hug::1hug::1hug::1huBU YAZIYI USTUME ALDIM TUM VARLIGIMLA ISTE O BENIM DIYEBILIYORUM TUMM HAYKIRISIMLA DOST YANINDA SESLI DUSUNEBILDIGINDIR KISACA O BENIM ISTE ARAMA UZAKLARDA.BIR YUDUM KAHVE TADINDA YESILIRMAK HER ZAMAN DOST VE YARENDIR YANINDA.
     
  8. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  9. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.812
    Beğenildi:
    43.536
    Ödül Puanları:
    463
    Kızma yani bana...Dost desem bilirim olmaz sana.Hiçbir dilde karşıtı yok bunun anlatımlarda....

    Sana ne desem anlamsız geliyor yani bu satırlarda..



    İşte tamda böylesin canımsın ve sana bu satırlar az gelir.Geliyoda zaten yazacak bişey bulamıyorum tek bildiğim Seni çok seviyorum :asigim: :eek:
    İyiki senin gibi bir dosta sahibim,seni bana verdiği için rabbime sonsuz şükürler olsun.En büyük dileğim ömrümün sonuna kadar dostum olarak kalman.En büyük mutluluğum senin mutlu olduğunu görmem :1hug:

    Seyranım çok teşekkürler dostumun kıymetini hatırlattın bana Şeniz
     
  10. 22 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  11. EU3

    EU3 Guest

    seyran harika cümleler benim var böyle bi arkadaşım yazını okurken aklımada o yüzümde bi tebessüm oluştu canım arkadaşım dostum sırdaşım( Rabia )biz hep beraberdik her anımızda hala öleyiz cocukluk genc kızlık evlilik annelik hepsini yaşadık bu zamana kadar hep yanımda hep yanında oldum inşallah da hep öyle olucagız cocukken bi sözümüz vardı nefes aldıkca aldıgımız her nefesde anıcaz bir birimizi . En büyük korkumuzda şu oldu birbirimizin acısını ölümünü görmek çocukca derdik ki önce ölen ben olayım acını yaşamayım düşüncesi bile canımızı yakardı ve bunları 7.8 yaşlarında konuşurduk :)şimdi 29 yaşındayız ayrılmadık hala o benim canım ben onun canıyım SENİ COKKKKKKKKKKK SEVİYORUM HERŞEYİM (Rabia)
     
  12. 23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  13. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.812
    Beğenildi:
    43.536
    Ödül Puanları:
    463
    Öyle bir dostun olduğu için çok şanslısın fatoş Şeniz allahım sizi ve birbirini seven hiç kimseyi ayırmasın inş :asigim:
     
  14. 23 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  15. EU1

    EU1 Guest

    Senin Öyle Bir Dostun yok mu Bonusfisfisfis
     
  16. 24 Ocak 2008
    Konu Sahibi : seyran
  17. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.812
    Beğenildi:
    43.536
    Ödül Puanları:
    463
    Yaa ben yok demedimki :eek: fatoşa iyiki var demek istedim :eek: