ben şimdi meme kanseri mi oldum???

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve character tarafından 10 Nisan 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  1. character

    character Guest

    arkadaşlar sol yumurtalığımda kist olduğu için dr.tavsiyesi ile 1buçuk aydır yasmin kullanıyorum.Kistin küçülmesi için..bu gün dr da randevum vardı..hele şükür kist küçülmüş.çok sevinmiştim..ultrason sonucum gayet iyi..ancak bir kaç tane miyom var..dr onlar önemli değil dedi..en büyüğü 28 mm yarıçaplı bir kaç adet intramural ve subseroz miyom izlemiştir diyor ultrason sonucumda..bu rahatsız edici bir durum değil bir çok bayanda olur dedi..ancak bu değerlerimin normal olmadığını ve araştırıması gerektiğini söyledi..
    gelelim asıl konuya..
    tabi bazı kan tahlillerim de oldu..
    sonuçlar aynen şöyle
    CA 19-9 49.6
    CA 125 220.1
    CA 15-3 40.6

    Bu sonuçlara göre ben de meme kanseri,yumurtalık kanseri,mesane kanseri vs olması lazım..:bbo: ancak göğsümde kitle yok..bu akşam mr testi yaptırıcam..Moralim acaip bozuk..:çok üzgünüm: :çok üzgünüm: Allak bullak oldum bir anda..:çok üzgünüm: benim yüzümden tüm sevdiklerimin hayatı mahvolucak diye korkuyorum...bu değerlerin nedeni olarak yasmin etkisi olabilir diyorlar..bu konuda bilgisi ve terubesi olan arkadaşların yorumlarını almak isterim..hepinize şimdiden teşekkürler..:çiçek: :a015:
     
  2. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  3. EU1

    EU1 Guest

    Geçmiş olsun sorunun cevabı hakkında maalesef bilgim yok
    Diger arkadaşların yardımcı olacagın inanıyorum...
    Tekrar geçmiş olsun
     
  4. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  5. character

    character Guest

    tşk..umarım bir fikri olan vardır...
     
  6. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  7. SodaLemon

    SodaLemon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2006
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    geçmişler olsun canım konu hakkında çok fazla bilgim yok ama banada ca125 testini dokturum yaptı değer oldukça yüksek çıktı.ve kistin laparoskobi olmasıyla alınmasını istedi.ilerde yumurtalık kanseri yapma riski olabilir şeklinde konuştu endomu temizledi laparoskobi esnasında bendede miyomlar çıktı onlarda temizlendi sana tavsiyem canım gerçekten tecrübeli ve uzman bir jinekologla muhatap olman.sevgiler
     
  8. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  9. character

    character Guest

    kist var diye yasmine başlamıştım..ama artık kistten eser kalmamış..bu akşam alsancağa gidiyorum mr için...sağol..
     
  10. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  11. compass_rose

    compass_rose Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    410
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım çok geçmiş olsun yaa..
    İyi haberlerini bekliyorum en kısa zamanda...
     
  12. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  13. 1BukeT

    1BukeT Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.454
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    bir bilgim yok...ama inşallah yanılıyorsundur...çok geçmiş olsun moralini yüksek tutmaya çalış ...
     
  14. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  15. character

    character Guest

    sağol canım..
     
  16. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  17. character

    character Guest

    yarın mr sonucunu alıcam..yanılıyor olmayı umuyorum:çok üzgünüm:
     
  18. 10 Nisan 2007
    Konu Sahibi : character
  19. character

    character Guest

    tşk..umarım....
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.