Bende anne olmak istiyorum

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve zaygun tarafından 18 Haziran 2013 başlatılmıştır.

    18 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  1. zaygun

    zaygun Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2012
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kızlar çok canım sıkılıyo kafama çok takıyorum 8 aylık evliyim bebek istiyorum dogum kontrol hapı kulllandım ve mart ayında adet olunca bıraktım son bı ılacım vardı içmedim esımle bırlıkte artık bebek ıstıyoruz doktora gıttıgımde bı ay korur demıstı ama hala bısey olmadı rabbım hayırlısını versın tabı ama canım sıkılmıyo degıl cevremde ilaç kullanıpda bırakan var benden uzun süre kullananlar hamıle korkuyorumda allahım bununla sınamasın bızı yarabbım :KK43: bana bı akıl verın yardımcı olun takmak ıstemesemde içten içe boguluyorum kafama takıyorum :KK43:
     
  2. 18 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  3. zetene

    zetene YA ALLAH YA FETTAH Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2013
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    zor tabi seni anlıyorum dua etmekten başka yol var mı ??????? öyleleri var ki bunun bebeği olamaz diyosun bi bakıyorsun hamile sabredecez şunu bil yanlız değilisn bize senin gibiyiz :KK5:
     
  4. 18 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  5. zaygun

    zaygun Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2012
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haklısın çevremde sürekli hamıle olanlar var bızde sans yok demekkı :) rabbımın gucune gıtmesın ben sabretmeye razıyım hayırlısıyla en kısa zamanda olsun inşallah rabbım ısteyenlere versınn sen nekadardır denıyosun evlenelı nekadar oldukı
     
  6. 18 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  7. zetene

    zetene YA ALLAH YA FETTAH Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2013
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    sorma yaaa o hamileleri sohbete gidiyorum bi bakıyorum gelen ertesi hafta hamile :KK1: insan bi acayip oluyor şans deme yaaa nasip işi altta ki komşum vardı benden sonra evlendi kocasıyla doğru düzgün beraberde olmazdılar abur cubur gibi şeyler beslenirdi dedim bu kız hamile kalamaz bi baktım hamile o yüzden RABBİMe bırakacam
     
  8. 18 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  9. zaygun

    zaygun Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2012
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    nasıp kısmet npalım rabbım hayırlısını versın
     
  10. 18 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  11. alya88

    alya88 benim için çok özelsin... Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    1.746
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sıkıntı yapma canım yaa daha yeni evli sayılırsın..zamana bırak birazcık
     
  12. 28 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  13. de_niz

    de_niz Yol arkadaşım Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    5.463
    Beğenildi:
    60
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    48
    İnşallah ters giden birşeyler olmaz ve hamiş kalırsın :KK66:
     
  14. 29 Haziran 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  15. ruya4444

    ruya4444 Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    7 Ekim 2012
    Mesajlar:
    745
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    pcos var bende ve suan 28 yasındayım BOYUM 1,73 KİLOM 62 bekarım , ilaçsız adet olamıyorum ve 13 yıl diane 35 kullandım bırakalı 4 ay oldu adet söktürücülerle adet oluyorum simdide. dogum kontrol ilacıda kullanmak istemiyorum. Kan Degerlerim:

    LH: 18,17
    FSH: 6.21
    ESTRADİOL: 28.21
    TSH: 4,56
    GLUKOZ:102,3

    CIKTI VE DOKTORUM LUTENYL VE ECOPİRİN VERDİ. EVLENENE DEK KULLAN DEDİ. ULTRASONDAN BAKTI VE 2 TANE YUMURTAM OLUSMUSTU. DAHİLİYE DOKTORUDA HİPOTROİD İÇİN EUTHYROX 25MG VERDİ Bİ AY KULLANIP KONTROLE GİDECEGİM DAHİLİYEYE. YANLIZ PROLAKTİN DEGERİME BAKTIRMADIM DOKTORDA BAKMADI BAKTIRMAM GEREKLİMİYDİ CÜNKÜ DEGERİ HAKKINDA HİÇBİR BİLGİM YOK İLERDE HAMİLE KALMAKTA ZORLANMAK İSTEMİYORUM. SOGAN KÜRÜNEDE BU AY BASLADIM.AYRICA GLİFOR GİBİ İLAC KULLANMAM GEREKLİMİ BÜTÜN PCOS HASTALARI KULLANIYOR AMA BEN HİÇ KULLANMADIM.KISIN DÜĞÜN DÜSÜNÜYORUZ KOLAY GEBE KALMAK İÇİN NAPMAM LAZIM.yardımcı olursanız sevinirim
     
  16. 2 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  17. h84m90

    h84m90 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    11
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar bende 7 aydır korunmuyorum ama henüz sonucumuz yok maalef idrar yolları iltihabım varmıs buyukler ondan olmuyor diyor :KK43: perşembe gunu kadın doğum dr gidicem acaba sorun mu var diye :KK43: bu ay soğan kürünü de denicem deneyip fayda gorenler çokmus sizde deneyin inşallah faydası olur
     
  18. 2 Temmuz 2013
    Konu Sahibi : zaygun
  19. zaygun

    zaygun Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2012
    Mesajlar:
    242
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlarrr moralım cok bozuk adetım gecıktı bugun 2.günü hala adet olmadım az once ıdrar testyı yaptırdım negatıf cıktı :KK43: moralım bozuldu cokk hemde umutlanmıştım gene olmadı