Beni çekemiyor galiba?:)

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve caramino tarafından 13 Mart 2010 başlatılmıştır.

    13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  1. caramino

    caramino Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar iş yerımde bi Arkadsım var ve bana gecen gün sen cok güzelsin biraz kendine baksan kadın gibi olsan herkes bakar şimdi bile herkes sana bakıo dedi. onun kadın qibi olsan kelimesi(fazla allık topuklu ayakkabı vb seyler)
    Ama dikkat cekmeyi sevmıyorum spor takılıyorum iş yerınde de cocugunkla hep erkek iş arkadslarımız hepsininde ilgisi bende kimi cindy dio kimi manken.
    Bakımlı olmak illa daracık pantolun giyip dar cizmeleri cekmek yada yanaklarını kıpkırmızı yapıp tip tip bakmak deil die düşünüyorum. sizinde fikirlerinizi merak ettim canlarım
    Benım gibi düşünen varmı bakalım??
     
  2. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  3. Glorya

    Glorya SıkıLdımmı ne? Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tabiki bakımlı olmak öyle demek değil..nasıl rahat edersen öyle giyinirsin..süslenmiosun die bakımsızmı olunurmuş?
     
  4. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  5. caramino

    caramino Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Ya asla bakımsız makyajsız cıkmam ama öyle abartılı seyleri gercekten sevmıyorum ya. insan birazda kendini göstermeli diorum koca koca küpeler sıvrı topuklu ayakakabılar daracık pantolun sevmıyorum giyene bişey demiyorum yakısan rahat eden giyebilir ben kendi adıma rahatıma düşkünüm
     
  6. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  7. Womanizer

    Womanizer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    yani başlığındaki beni çekemiyo fikrine katılmıyorum bence kötü niyetle söylememiş

    ama abartı tarzdan ben de hoşlanmıyorum o başka iş
     
  8. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  9. caramino

    caramino Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Ama bana söyleyen arkdsımda paspalın tekı ya yolda yürüyoruz yanyana hereks bana bakıo oda bana senınle yanyana yürümek zor iş dio ki ben kimseyede cevirip kafamı bakmam. Öyle düşündüm bende samimi olsaydı daha farklı bi dille söylerdi samimi bulmadıgım için sizin fikirleriniz sordum tatlım?
     
  10. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  11. Glorya

    Glorya SıkıLdımmı ne? Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aksine bende seviorum..ama yerine göre tabii opuyorumnanaktan
     
  12. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  13. asgd

    asgd Guest

    bencede bakımlılık makyajla yada topuklu gıymekle olmuyo .o farklı bır boyut bakım ayrı tarz ayrı.bende oyle gıyınmeyı sevmıyorum ama bazı bayanlara gercekten cok yakısıyo hakkıyla tasıyanlar var gıydıgını yakıstıranlar.ama dedıgım gıbı ıllada bakım bu sekılde olur dıye bırsey yok bence herseyden once bakım TEMıZ OLMAKLA başlar.sonrasıda kişiye göre değişir..
     
  14. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  15. caramino

    caramino Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Mart 2009
    Mesajlar:
    161
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Aynen canım
     
  16. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  17. PastelBoya

    PastelBoya Yeni Üye Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Bencede arkadasın kötü bir amacla söylememiss..Cekememezlik degil bu yani..Ha söyle olabilir o an yanlıs cümlelerle kendini anlatmıstır yada kendini begenmediginden o sekilde konusmustur..Sende arkadasına yakısacagı seyler giymesi yönünde kendine bakması yönünde tesvik edebilirsin meselaa..Ben bu konuda arkadaslarıma cok destek oldum..kaydirigubbakcemile2

    Hem cekemeyen insan daha cok senin begenilmemen icin ugrasır yanii..yerimseniben
     
  18. 13 Mart 2010
    Konu Sahibi : caramino
  19. atlantis

    atlantis bab-ı esrar Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.433
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    Bakımlı olmaya dair görüşlerinizde hemfikiriz. Ben ne makyajı severim ne de ilgi çekici görünmeyi, doğallık ve sadelikten yanayım kendimi böyle daha güzel, duru ve mutlu hissediyorum nihayetinde nasıl hissettiğimiz değil midir önemli olan. Fakat arkadaşınızın sözlerini de çekememezliğe yormuyorum zira bende duyarım bunu çoğu zaman bir kez makyaj yapsan nasıl olur acaba ya da neden şunu giymiyorsun bunu giymiyorsun vs... sözlerini. Teşhiri ve makyajı sevmediğimi söyleyip doğallıktan yana olduğumu diler getirince zaten ortada sorun da kalmıyor gerekli yanıtı da vermiş oluyorum=)))


    Bakımlı kadının illa ki makyaj ve abartı ile olacağı da yerleşik inançlarımızdan biri gerçeği yansıtmasa da; arkadaşınız da aklınca hayata kendi baktığı pencersinden size akıl vermeye çalışıyor belki de yol göstermeye=) yadırgamamak lazım, uygun cevabı verince kendiliğinden vazgeçer zaten.

    Yalnız samimiyetsizlikten söz etmişsiniz ama siz de arkadaşınızın "paspal"lığından dem vurmuşsunuz bu durumu yadırgadım biraz açıkçası:)