benim aslında bi derdim var ama kendim ettim kendim buldum

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve BarbieveKen tarafından 10 Mart 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  1. BarbieveKen

    BarbieveKen kendine geyşa Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2009
    Mesajlar:
    9.487
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    herkese selam arkadaşlar

    benim derdim şu ki okulu bitirmeden evlendim ve ne düğün ne dernek hiçbişeyim olmadı..
    şu anda okul bitti iş temposu derken yine düğünümüz olmadıı..

    ya o kadar acelemiz ne vardı şuan düşünüorumda gözümüzü kör eden neymiş:)kafamçokkarıştı

    daha gelinlik bile giymedim ya banane.. evliliğe alıştım kıdemli eş olucam artık resmen yaaa.. annem demişti yaşın daha ufak evlenme etme bekle ama dinlemedim.. apar topar evlendim:)


    bu yaz kesin düğünümüz olucakk. şöyle havuz başında bir haziran gecesii.. ımm kulağıma çok hoş geliyoo hadi bakalım hayırlısı.. hihoyyyt

    bizim gibi olanınız varmı ayrıcada merak ettim kızlar? kendim gibi olan birileri varsa hikayelerini dinlemek isterim diğer çılgınların:dance:
     
  2. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  3. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.260
    Beğenildi:
    17.071
    Ödül Puanları:
    488

    Çılgınlık ve ben.
    Helede böyle bir cılgınlık
    Bana bir beden hatta bilmem kac beden büyük gelir:1closedeyes:
    Hayatımı etkilicek ani kararlarda cılgınlık yapamam ne yazıkki.:nazar:
    İyi cılgınmışın:icecream:


     
  4. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  5. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    ben bu duruma örnek değilim ama bence gayet eğlenceli bir durum.
    yani tabiki de iyi ki okulunu bitirmeden evlenmişin demiyorum ama şu durumda yapılabilecek en güzel şey.
    umarım herşey hayalindeki gibi olur..
     
  6. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  7. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    evlenmek için neden acele ettiniz ki,sonuçta
    okulunuz bitene kadar,işinizi elinize alana kadar
    sizi bekleyen birisi vardı...
    işte son pişmanlık fayda etmez...
    bence bundan sonra geriye değil de,
    ileriye bakın...
    mutluluklar...
     
  8. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  9. eftalyaa

    eftalyaa sevdimde noldu:((( Üye

    Katılım:
    8 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.215
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ahh ask ınsanın gozunu nasılda kor edıyor:nazar:
    ben boyle bı cılgınlıga hayatta kalkısamazdım heralde
    yasım 22 daha onumde evlenmeme ıkı senem var ama hala dusunuyorum dogrumu yapıyorum acelemı edıyorum dıyekafamçokkarıştı
    sızede mutluluklar dılerim ayrıca...
     
  10. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  11. DUYGUCIKMAZI

    DUYGUCIKMAZI maskeli balo ve shte yüzü Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9.475
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    şimdiden pişmazsınız..eminim yıllar geçtikce pişmanlıgınız dahada artıcak........
    saglam düşünüp...ona göre adım atmalı hayatta.........
    gelecegide düşünmenk gerek.........
    herşey o anki gibi olmuyor...........

    son pişmanlıkta çare olmuyor...........
     
  12. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  13. CitlembiK

    CitlembiK Bir kalbe girmek nasip, kalmak marifet... Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.152
    Beğenildi:
    1.167
    Ödül Puanları:
    188
    madem bir düğününüz olmasını ve gelinlik giymeyi bu kadar arzu ediyordunuz o halde bu acele neydi?
    mantıklımı sizce? evlen aradan aylar geçsin sonra gelinlik giyip düğün yap. bence çok manasız.
    hayır yani düğün olmazsada evlilik olur ama yok illaki düğün olucaksa zamanında olması makbul değil midir?
    Neyse Allah mutu mesut etsin...
     
  14. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  15. yaralim

    yaralim Kizim...Askim... Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Eglenceli bir durum ama ben yapamazdim, yapmazdim, ailemde musade etmezdi.
    Dugunsuz gelin...enteresan
    Insallah dilegin gibi bir Haziran gecesinde dugunun olur
    Sevgiler !
     
  16. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  17. thyanel

    thyanel Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    174
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    of arkadasım yapmadım tabi öyle bir şey ama ramak kaldı her an "yeter bee" diyip kendimi evlendirme dairesine atabilirim! yaşım 23 onunki 22, benim okulum bitti şu an iş arıyorum o açıköğretim son sınıfta iyi bi işi de var çalışıyo bi yandan. ama bir ev kuracak ve onun masraflarını karşılayacak bir paramız elbette yok, hala öğrenci statüsündeyiz, bizim için mantıklı olan evlilik tarihine daha minimum 3 sene var. ve biz 7 senedir beraberiz! artık cafelerde takılmalar, bilmemnerenin önünde buluşmalar, pastanede çay içmeler o kadar baydı ki!! aşkımızın en güzel günlerini böyle geçiriyoruz. şöyle kendi evimizde kendi koltuğumuzda sarılıp, elimizde kendi fincanlarımız içinde kendi kahvemizle, kendi televizyonumuzda film izlemek istiyoruuuuuz!! az kaldı az. oynatmaya çok az kaldı.
     
  18. 10 Mart 2009
    Konu Sahibi : BarbieveKen
  19. Sonbahar24

    Sonbahar24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2009
    Mesajlar:
    585
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım bu kadar süre sonra,düğün yapmak bana mantıksız geldi
    hiçbi özelliği kalmaz ki düğünün,yinede siz bilirsiniz tabi
    mutluluklara.s.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.