Benim Bir Sorum Daha Olacak

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve cemrenaz06 tarafından 30 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : cemrenaz06
  1. cemrenaz06

    cemrenaz06 fıstık gibiyim Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    323
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar beni hatırlamayan varsa ben cemrenaz 5 aylık hamileyim kaşıntımın yanında bir sorunumun daha olduğunu keşfettim hapşırık günde 4-5 kez hapşırıyorum acaba benim gibi olan varmı neden kaynaklanıyor olabilir beni çok rahatsız etmiyo ama takıntı ettim işte acaba neden diye şimdiden vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ediyorumm ...sevgili doktorlarım benim....:roflol:
     
  2. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : cemrenaz06
  3. BenAyKizim

    BenAyKizim anneyim ben!!!! Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.442
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    canım sorma bende nasıl hapşırıyordum anlatamam.hayatımda öyle birşey yaşamadım valla.sabah akşam hiç farketmiyordu.hem de bir kere değil üstüste birkaç kez.çok afedersin,burnumda hiçkir olmazdı,nasıl doluyordu.gerçi hala öyle.hapşırıklarım geçti ama burun temizleme olayı hala geçmedi.sanırım eskiye oranla daha sık nefes alıyoruz andan kirleniyor.ama hapşırık neden oluyordu bilemiyorum valla.ama yalnız değilsin..sıkma canını.şimdi 33+5 günlük hamileyim.kızıma kavuşmama az kaldı.inşallah sağlıkla mutlulukla alırız bebişleri kucağımıza.....
     
  4. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : cemrenaz06
  5. pamukum1

    pamukum1 iyiki varsın meleğim Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    670
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    valla kızlar ben 3 aylığım hapşuruyorum ama hiç bununla bağlantı kurmamıştım bahardan falan diye düşünmüştüm demek ki sizdede olduğuna göre bununla ilgisi var ilginç durun bakalım ta neler öğrenecez
     
  6. 30 Nisan 2008
    Konu Sahibi : cemrenaz06
  7. misskokulumm

    misskokulumm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.697
    Beğenildi:
    41
    Ödül Puanları:
    148
    Bende 4 aylığım ben de de aşırı hapşurma var ardarda ama hamilelikten olduğunu hiç düşünmemiştim benim burnum zaten 3 aydır kanıyo ve içi hep kupkuru afedersiniz bi kitapta hamilelikle beraber burun mukozasınında değiştiğini okudum.Silmek için dokunamıyorum bile hep yara bere içinde anlayacağınız değişmeyen bi tarafımız kalmıyacak herhalde 9 ayın sonunda