Benim derdim sağlığım

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve uyygaar tarafından 4 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  1. uyygaar

    uyygaar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    arkadaslar 4 ay önce 3 aylık iğnelerden yaptırdım korunmak için doktor yüzüme bile bakmadan yazdı ama yan etkileri acayip oldu bende 4 aydr kahverengi akıntılarım var en az bes doktora giitim bir sürü tahlil ilaç hiçbirseye yaramadı hala aynı vaziyetteyim kullandığım ilaçlarda kilo ve siskinlik ayaptı bir ayda 6 kilo aldım doktor rahim duvarların kurumuş canlardımak için ilaç kulanacagız dedi ya ben bu dertten kurtulamayacakmıyım acayip moralim bozuk sürekli sinir halindeyim evladımla bile ilgilenemiyorum stres içindeyim basına böyle bişey gelmiş olan var mı bulunduğum yerde ağrının bir ilçesi doktor felan bile yok sivasa giitim tedavi olmaya ordada bi çözüm bulunamadı ne yapcagımı sasrdım yardımı olacak varsa lütfen yazsın
     
  2. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  3. uyygaar

    uyygaar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    kullandığım ilaçlar estrofem ve climen ve yanında vitamin hapları vs vs başına böyle bişi gelen yok mu??
     
  4. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  5. PAPAYATAKARA

    PAPAYATAKARA cennet kokulu ANNEMM!! Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    737
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Çok geçmiş olsun.
    Korunmak için iğne kullanımının çok zararlı olduğunu birçok kişiden duymuştum,
    jinekologlar da pek tavsiye etmez aslında. Size neden öyle bilinçsizce yazmış ki doktor!!!

    Kullandığın ilaçlar ve rahatsızlığın hakkında duymuşluğum yok ama, bu iş ihmale gelmez ki.
    Ağrı'da da Sivas'ta da iyi tedavi yapılamayabilir, çare bulamamışlar bile.
    İyi doktorların bulunduğu büyük şehirlere, hastanelere en kısa zamanda ayarlama yapıp gitmeni tavsiye ederim canım.
    Bu forumda sana yardım edebilmek çok kısıtlı olur,
    kimse burda iyi bir doktorun vereceği yardımı veremez sana.
     
    Son düzenleme: 4 Kasım 2010
  6. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  7. derya_06_17

    derya_06_17 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2010
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    76
    geçmiş olsun canım,bir tanıdığım bu iğnelerden yaptırmıştı,bu iğneler yüksek dozda hormon içerdiğinden dolayı bir süre vücudunda değişiklikler yapıyormuş,aynı belirtiler onda da olmuştu bütün jinekologların kapısını aşındırdı ama hepsi aynı şeyi söylemiş bir müddet sonra normale döner demişler.ve döndü de.biraz zaman alır lütfen kafanı takıp iyice stres yapma.stres te önemli bir faktör.rahat ol geçer diye telkinde bulun.
     
  8. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  9. uyygaar

    uyygaar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    çok saolun kızlar bende gecer die düşünüyorum ama ne bileyim bir türlü düzelmiyor diyorum ya4 ay oldu die hergün aynı seyle karsı karsıya kalmak insanı üzüyor hele ki hormon meselesini hiç söylemiyorum asırı derecede şişkinlik yapyor gören hamile zannediyordu göğüs ölçüm bile bir beden deişti o derece yanii allah razı olsun umarım düzelirim inş baska arkadaslarda bu sorun hakkında bilgi sahibidir ve beni aydınlatr
     
  10. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  11. uyygaar

    uyygaar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    keşke imkanım olsada gidebilsem aama sunuda söyleyeyim ben bu iğneyi istanbulda yaptırdım yani doktoruna denk düşmek önemli benimde sansım buymuş sonra esimin agrıya doğu görevi çıkınca geldik ama hiçbişey yok burda saglık sektörü adına allah yardımcım olsun bir kutu ilacım kaldı oda bitsin artık kullanmıcam belki düzelir
     
  12. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  13. PAPAYATAKARA

    PAPAYATAKARA cennet kokulu ANNEMM!! Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    737
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    Benim çok yakın bir arkadaşım da Ağrı'da şu an, onlar da tayin nedeni ile gittiler.
    Arkadaşım da doğum için oraya güvenememişti, kontrollere dahi isteksiz, mecburen gitmiş.

    Canım doğum kontrol hapı içince de ilk ay bitmeyen kahverengi lekelenmeler olur.
    Ben ne zaman kullansam; ilk ay iki regl dönemi birleşir resmen, lekeler hiç geçmez,
    ama ikinci aydan itibaren kaybolur.
    Şimdi senin iğnen 3 aylık ya, belki de yan etkisi uzun sürecek.
    Rahim duvarların kurumuş demişler ya benim kafama o takıldı canım,
    sadece lekelenmeler olsa, belki bir süre sonra kesilir,
    ama kuruyan rahim duvarını nasıl canlandırcaklarmış?
    İçtiğin ilaç canlandırmak için miydi?

    Uyygaar, canım bir de konunu jinekoloji bölümüne taşıtsan, ordan daha çok yardımı olan çıkar.
    Bu iğnelerden yaptıranlar mutlaka vardır. Belki birçok kişide aynı yan etkiyi yapmıştır.
     
    Son düzenleme: 5 Kasım 2010
  14. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  15. DepresifPolyanna

    DepresifPolyanna instagram:Camgoz_tasarim Pro Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.358
    Beğenildi:
    6.515
    Ödül Puanları:
    238
    Benimde doğum kontrol hapı kullanırken benze şikayetlerim olmuştu. Hapı kestikten sonra da bir müddet devam etti sonra geçti. Demek ki size de hormanal yöntemler iyi gelmiyor.
     
  16. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  17. uyygaar

    uyygaar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    canım banada işte estofem ve climen die ilaçlarla vitamin hapı verdi şimdi lekenlemeler arttı kanamaya döünştü herhalde canlanıyo die düşünüyorum haklısın sanırım dediğin bölüme tasıyım konumu bir bilen cıkar saol ilgilendiğin için ben artık hiçbir doğum kontrol yöntemi kullanmıcam eşim korunacak bu bize iyi ders oldu oda halime cok üzülüyor birde bu ay sonunda sınavım var sıkıntılarımdan kurtulup ders calışmaya calısıyorum düşün yaniii allah şifamı veriri inş öpyorum
     
  18. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : uyygaar
  19. uyygaar

    uyygaar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.253
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    61
    ya benim ki artık müddetini tamamladı ama hala devam ediyor 4 ay oldu acaba diyorum hiç doktora görünmeden böyle ilaçlar kullanmadan kendi kendine gecmesini mi baklşaseydim die çok düşündüm belkide ilaçlar daha fena yaptı yani en büyük yan etkisi kilo artışı ve şişkinlik