Benim komşum daha arıza diyenler

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve flocke tarafından 5 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  1. flocke

    flocke topiclerin güzin ablası Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6.346
    Beğenildi:
    434
    Ödül Puanları:
    108
    hayatımın en büyük hatasını yapıp yeni taşınan komşuma bir fincan kahve ikram etmekle başladı.odur budur hayatıma bir meteor gibi düşen,evimden çıkmayan ve kendi açısından birbirimizi 'kanki' ilan eden yapışık bir maddeye dönüştü hatun.türk örfünde eve gelen misafir kovulamayacağı için rahatsızlığımı 'kızım sana söylüyom lan ollum sen anna artıkın'a çevirmiştim ama sağolsun hiç üstüne alınmıyordu.yapılan ikramlar daha sonra bi şekilde göreve dönüşüyordu ve sankim cafedeymiş havası yaratıp eleştirilere bile başlamıştı.bi adisyon kesmediğim kalıyordu yani.komşu komşunun külüne muhtaç deyimi uç boyutlara adım adım ulaştı.olay tuz ile başladı külotlu çorap,ped,cd,ve dvd player isteğine kadar gitti.eşi yoğun çalışan bu arkadaş benim eşimin bir maç fanatiği olduğunu biliyordu ve bu yüzden evine gazete alıp maç sayfalarını takip etmeye başladı.daha sonra gelir ve bugün filancanın maçı varmış seninki hayattan gene kopar bu akşam görüşelime kadar döndü.sizler belki tebessümle bunların hepsini okuyabilirsiniz ama inanın bunları bilfiil yaşadığınızda insana hiç de öyle komik gelmiyo.her kapı çaldığında insan adrenalin salgılar mı ya?!gözbebeklerimin büyüdüğünü hissediyordum resmen!şimdi merakım şu:ay o da bir şey mi?sen gerçek bi arıza ile tanışmamışsın daha diyenler var mı hiç aranızda?bu arada eşimin: sen yaparsın istersen başarabilirsin bunu gazınla onu bir gün evden kovmayı başardım.kısa bi süre sonra da taşınmaya karar verdi hasta!
     
  2. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  3. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.679
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    allah yardımcın olsun ne dımşelını vermıssın kolunu kapmak istemış...
    aman uzak dur
    alma ıcerı musaıt degılım de....
    ayyy cok sınırlendım sımdı bune yuzsuzluk...
     
  4. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  5. flocke

    flocke topiclerin güzin ablası Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6.346
    Beğenildi:
    434
    Ödül Puanları:
    108
    Valla sonuçta taşındı hikayeleri anlat anlat bitmez... Az kalsın ben tırlatıyodum. Kadın bakıcı tutuyor ama çalışmıyor tabii ilk gelen bebeğe bakacak sanıyor aaaaaaaaaaa bi bakıyor ki meğer kadın kendine bakılsın istiyor en az 4 kişi kaçtı haaaa bi de eften püften nedenlerle parayı da vermiyordu bi de bazen alışverişi onlara ödettiriyordu... yüzsüzlük mü onun için bir sıfat olamaz
     
  6. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  7. almor

    almor Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.915
    Beğenildi:
    138
    Ödül Puanları:
    163
    En güzeli uzak durmak hele ki çalışan bir bayansanız zaten vaktiniz bile olmaz komşuyla görüşmeye. Aileniz kocanız çocuklarınız size yeter.
     
  8. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  9. olgu35

    olgu35 ölümden başkası yalan Pro Üye

    Katılım:
    11 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148

    Konu içerik nedeniyle taşınmıştır.
     
  10. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  11. flocke

    flocke topiclerin güzin ablası Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6.346
    Beğenildi:
    434
    Ödül Puanları:
    108
    Aynı fikirdeyim ama şööle bir sahne düşünün arkadaşa görüşmek istemediğinizi söylüyorsunuz 3 gün çıt yok sonra bi gün kapı çalınıyor "Yaptığın hatayı anlamışsındır her halde üstüne çok gelmicem konuyu kapatalım kahvaltı edelim şimdi" nası yani o ana kabus gibi insanın içinden sadece şu geçiyor "neden ben neden nedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnn ?
     
  12. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  13. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.679
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    ben cok ıyı nıyetlıyımdır.ama yuhhh yanı ınanılır gıbı degıl cagın son ıcadııı....
    yolardım ben onu yaaaa
    cıldırtırdı garantı beniiii.
    suanda komsusu olacaklara allah sabır versın...
    kocesı de onu gormemek ıcın ısı bahane edıyodur kesınnn
     
  14. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  15. flocke

    flocke topiclerin güzin ablası Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6.346
    Beğenildi:
    434
    Ödül Puanları:
    108
    Adam gebze de çalışıyor :))))))))))) Ama hatunu 7 çarpı 24 saat benim üzerimde çalışıyordu... Keşke yollabilseydim ama sinir hastası olmama ramak kalmıştı
     
  16. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  17. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.679
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    demekkı adam benım oturdugum sehırde calısıyor
    aman buraya tasınmasında
    bakarsın bana denk gelır
    yolarım ben onu
     
  18. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : flocke
  19. flocke

    flocke topiclerin güzin ablası Üye

    Katılım:
    19 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6.346
    Beğenildi:
    434
    Ödül Puanları:
    108
    Hadi bakalım yeni şanslı şahıs sen olabilirsin demek ki... İst. dan gebzeye taşındılar ama gideli 5 ay kadar oldu yani yolamıcan galiba tabii diğer komşu dayanamaz ve apartmanca kovmazlarsa :)))))))