benim yaptıklarım...

Konusu 'Kendi El Emeklerimiz' forumundadır ve sercansenay tarafından 3 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  1. sercansenay

    sercansenay Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar sonunda size yaptıklarımı göstermeye niyet ettim, umarım düzgün gösterebilirim...resimler kötü çıkmış olabilir...şimdilik bunlar var elimde...yorumlarınızı bekliyorum...
     
  2. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  3. sercansenay

    sercansenay Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bu kankiciğime yaptığım kanaviçe....

    [​IMG]
     
  4. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  5. sercansenay

    sercansenay Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bu da kardeşime yılbaşı hediyesi olacak, çerçevelenmeyi bekliyor sadece...

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  7. sercansenay

    sercansenay Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bu da utkuşumun boy cetveli yeni bitti, dikişleri bitip asılacak duruma geldiğinde onu da çeker koyarım buraya...tek parça bu model ama ben cepten ancak bu kadar çekebildim :p

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay


  9. sercancığım çok güzel ve çok düzgün işlenmişin...eline koluna sağlık canım benim...bunlar çerçeveye girince çok daha harika olacaklar..a.seğer kanaviçe ve goblen sevmek eski kafalılıksa bende öyleyim ....her ikisinide yapan biri olarak asla goblen veya kanaviçeyi,kurdele nakışına değişmem...o kadar farklılarki..."bir de kurdele işi bana çok teferruatlı geliyo, ben tembelim biraz :)[/QUOTE]"hayatım bunu nasıl söylersin:sm_confused:goblen ve kanaviçe çok sabır ve zaman işidir...kurdele nakışı ile en ağır işi birkaç günde yaparsın ...ama goblen ve kanaviçe ile bunu kesinlikle yapamazsın.....goblen ve kanaviçe bir sanat ve bir tutkudur...ama biz her şeyi hızla tüketen bir toplum olduğumuz için burdada işin kolayına kaçıyoruz...emeğin bizdeki kadar hor görüldüğü başka bir ülke varmı bilmiyorum:çok üzgünüm:ah''ne harika ,ne kadar güzel bana da yap der fiyat sorarlar...sonrada ordaki emeği ve göznurunu görmezden gelerek işi çingene pazarlığına dökerler(bu terimi deyimde böyle kullanıldığı için söyledim...kimse bunu farklı noktalara çekmesin lütfen).....günlerce baş önde ilmek ilmek,göz göz yapılır oysa :çok üzgünüm:işte o yüzden yaptığım işleri ne kadar beğenirlerse beğensinler veya istesinler satmadım...benim verdiğim fiyat size çok,sizin verdiğinizde bana az gelir...çünkü ben emeğimin tam karşılığını isterim..."deyip keser atarım...bir işimi değerinin altında satmaktansa değer verdiğim bir dostuma hediye etmeyi tercih ederim...daha çok şey söylerim goblen hakkında...ama uzar gideeeer konu...eline emeğine sağlık canımcım...Şeniz:1hug:
     
  10. 3 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  11. sercansenay

    sercansenay Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.267
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    saol ekrulum. seninle aynı fikirleri paylaşıyorum, kanaviçe, etamin , goblen bana göre tüm elişlerinden çok farklı. daha öncede söylediğim gibi dünyaca ünlü ressamların yaptığı resimleri eline fırça boya alıp taklit etmen çok zor ama knaviçeyle goblenle yapmak çok kolay, yeterki şeması olsun. farkındaysan bende yaptığım her şeyi sevdiklerime hediye olsun diye yapıyorum, güzel bir şey gördüm mü "bu tam bu kşiye göre " diye düşünürüm hep...listem uzun daha yapıp hediye edeceğim çok şey var :)
     
  12. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  13. sercan ben senin o çalışma odanda olmak istiyorum yasırnaşık şey kimbilir karıştırılacak ne çok şey vardır ordananiknanikbenim için hazine odasına girmek gibi bir şey olur vallahi:roflol::roflol:sercan sen topiğnde bir programramdan bahsetmiştin üye arkadaşlardan birine ben şimdi o programı bulmaya çalışacğım,sonrada indireceğim...sonrada çözmeye ve kullanmaya çalışacağım bakalım olacak mı:uhm:yapamazsam başına bela olacağım yine:eek:söyliyeyim....Şeniz
     
  14. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  15. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    canım etamın okadar kolaykı ayrıca acayı zevklı bunun seması olsa gercekten yapması çok zevklı oluedu bende ıstıyorum....
     
  16. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  17. DXIXLHAN SXIXMAY

    DXIXLHAN SXIXMAY prensesım dogum gunu Üye

    Katılım:
    6 Kasım 2007
    Mesajlar:
    706
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    of of bılmıyomkı cok ta hosuma gıdıyor ama bı hafıfıten anlatırmısın dıkkat edılecek seylerı yada daha kolay bı yolunu zahmet olmasa
     
  18. 4 Aralık 2007
    Konu Sahibi : sercansenay
  19. hxuxzxuxn_yxixlxix

    hxuxzxuxn_yxixlxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.682
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    bak canım etamın normalde delık delık oluyo yapman gereken sey ıplerı o delıklerden gecırıp kareye çarpraz yapmak ıste bu kadar zaten ornek sana gosterıyo ona gore yapıyosun bak sana bı sema yollım bı bak.

    [​IMG]