Benlığınde büyüyen varlığa alısmaya calısanlar ve duygusal bağlamda hissedılenler

Konusu 'Adım Adım Gebelik' forumundadır ve pamukprensesim_ tarafından 11 Mart 2010 başlatılmıştır.

    11 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  1. pamukprensesim_

    pamukprensesim_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    BEN 25 YASINDAYIM hayatımda istedığım tek seydi dıyebılırım anne olmak 18 haftamdayım kıpırtıları ıyıce hıssetmeye basladım bazen oturup dusunuyorum bir varlık ıcımden canımdan benım bedenımden dusunuyorum hazırmıyım ama bılıyorum kı hıckımse buna hazır olamaz bu ders deyıl bır sınav deyıl onun hareketlerı belırlıcek herseyı doğduğunda nasıl dokunucam dıye dusunuyorum ya canı acıdığında napıcam bunların hepsını yasayarak öğrenıcem annem herseyım bu kadar guzelmıymıs annelık duygusu daha sımdıden sardı benlığımı allah onu sağlıklı bir sekılde kucağıma almayı nasib etsin duygularınızı paylasın sizde...
     
  2. 11 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  3. sakine2

    sakine2 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Mart 2010
    Mesajlar:
    98
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    allah sağlıklı ve hayırlı evlat nasip eylesin canım,ben 1 aylık hamileyim ve bu karmaşık günlerimin içerisinde planlamadan hamile kaldım,çok korkuyordum bir hafta önce ama onu ulturasonda görünce çok farklı oldu duygularım,dedimki eğer istediğim zamanda ve hazırlıklı hamile kalsaydım korkmuycakmıydım,böyle bir şeye hazır olmak bencede mümkün değil,güzel olan bu değilmi zaten bir heyecanla hayatımıza girecek olan canımızdan bir parçanın dışardaki hayata geleceğini düşünmek ve buna hazırlanmak,hamileliğin benimki gibi tedirgin bir ortamda geçmediği için sana imreniyorum :kedi:keşke daha sağlıklı ve huzurlu günlerimde hamile kalsaydım.sevgilerimle
     
  4. 15 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  5. zeytohnm

    zeytohnm saglıkla gellll erkegimmm Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    668
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    anelik işte böyle bişee endişe tedirginlik korku anneler demzmi hep anne olda anlarsın anennin kıymetini diye iştee çok dogru laffmışş şimdden anladımmm anecimin kıymetini
     
  6. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  7. myline

    myline Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.419
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Bene de hamile kalmadan önce çok korkardım... Hata hamile birini görsem nefesim kesilirdi...daralırdım ve bakabilir miyim iyi bir anne/baba olabilirmiyiz? diye çok korkardım. hala bu korkulardan bazıları var eskisi kadar çok değil. bu yaşadığım mutluluk hepsinin üstünde.
     
  8. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  9. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben bakım konusunda hiç bir sorun yaşamam doğumdan korkmam tek düşündüğüm korktuğum onu nasıl bi terbiyeyle yetiştiricem. tek aklıma takılan ona nasıl bir geleçek sağlıycam. şimdiden kafayı yiyorum büyüyünce tımarhanelik olurum heralde zavallı kızım:)
     
  10. 16 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  11. hndcyln

    hndcyln BeRiL NiSa Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    609
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    14. haftamdayım sadece bebeğimi hissetmek istiyorum canımda olduğunu bilmek bile huzur veriyor bana...bunun tarifi imkansız..annem hep "anne olunca beni anlayacaksın" derdi sırtına yelek giy ayağını üşütme dediğinde ben çocukmuyum anne! tamam giyerim derdim oysa şimdi daha yolun başında olmama rağmen bi yerden bişey alırken adım atarken bile hep onu düşünüyorum pamuk ipliği ile bağlı değil elbet ama kıyamam ona bişey olmasına ... Rabbim sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin inşallah
     
  12. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  13. sakura23

    sakura23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    herkese merhaba
    ben de sizler gibi çok mutluyum. 7 haftalık hamileyim. çok mükemmel bi duygu. ama bu hormonal değişimler duygularımı biraz fazla etkiliyor galiba. zaten duygusal bir insandım. şimdi iice herşeye ağlamaya başladım. bir de mide bulantıları bastırdı. hem zayıfladım hem ağlamaktan bitap düştüm. benim gibi olan var mı aranızda?

    3.aydan sonra düzelir diyorlar ama ona da daha çok var. üniversiteden yeni mezun oldum. şimdi açlık, mide bulantısı derken pek dışarı çıkmaya cesaret edemiyorum. daha önce çok yoğun bir hayatım vardı. şimdi evde oturmak çok içime oturuyor. kitap okuyayım desem ona kafam hiç basmıyor şu günlerde. öle geçmesini bekliyorum ama bu sefer de yavaş geçiyor zaman. off bana tavsiye verecek olan herkese açığım şu an...
     
  14. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  15. blueeye

    blueeye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    346
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    onları dogmadan tanımadan nasıl olduklarını bilmeden görmeden tek seven bizleriz anneleri,içimizde atan kalpleri bizleri ne kadar mutlu ediyo annelik bambaşka bi duyguymuş tarifi yok
     
  16. 17 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  17. pamukprensesim_

    pamukprensesim_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    679
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    evet katılıyorum annelık bambaska bir duyguymus gercektende
     
  18. 25 Mart 2010
    Konu Sahibi : pamukprensesim_
  19. belelim

    belelim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2010
    Mesajlar:
    183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hamile kalmadan önce deliler gibi bebeğim olmasını istiyordum.(şimdide çok istiyorum yanlış anlaşılmasın.)ona şöyle yapıcam böyle yapıcam öyle eğiticem hep konuşurdum.ama hamile kaldıktan sonra hormonlarında etkisiyle işler değişti.acaba nasıl bakıcam. yeni doğunca nasıl tutucam, altını nasıl alıcam, ya iyi eğitemezsem sürekli böyle korkular yaşıyorum.yani insanın psikolojisi çok değişiyor.daha doğmadan ona odaklanıyosun..çünkü sabah uyandığımda ilk aklıma düşen karnımda benim ve çok sevdiğim insanın canından kanından bir parça olması.allahın mucizesi buu.allahım onu sağlıkla kucağıma almak nasip etsin....(cümlemizin)