benzamycin kaşıntı kuruluk yardım!!!

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve adess tarafından 28 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

    28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : adess
  1. adess

    adess Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    kızlar yaklaşık 3 haftadır sadece benzamycin kullanıorum. geceleri sürüp yatıorum sabahta bazen sabunla bazen sadece suyla yıkıyorum. fakat son günlerde yüzümde kızarma kaşıntı ve yanma yaptı. en son gece kaşıntı yaptı uyandım. kalkıp hemen yüzümü yıkadım. şuan cildimin bazı yerlerinde kızarıklık var ve kaşıntı yapıo. sizce ne yapmalıyımm.kullanan arkadaşlar yardım edinnnn...... :KK43:((((((
     
  2. 28 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : adess
  3. rebele

    rebele Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Benzamycin zaten cildini kurutur bir de sabunla iyice tahriş oluşturmuşsun. İlacı çok ince bir tabaka halinde sür. Bunun dışında yağsız bir nemlendirici kızarıklık ve kurumadan kurtulman için faydalı olabilir. Bioderma, La roche posay, Ceradolin gibi markalardan bulabilirsin.